Plox Skriven 9 November, 2006 Report Share Skriven 9 November, 2006 DD somnat igen! Slänger upp en ny: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 9 November, 2006 Report Share Skriven 9 November, 2006 Denna är är ju lättre än den andra, denna kan ni! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Skriven 9 November, 2006 Report Share Skriven 9 November, 2006 Denna är är ju lättre än den andra, denna kan ni! Jag tyckte först det såg ut som Aaron Eckhart, ilket gjorde mig en aning förvirrad... måste vara den kraftiga hakan. Men visst är det Robin Williams som står där med boken i högsta hugg. Och med tanke på miljön: Döda Poeters Sällskap Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 9 November, 2006 Report Share Skriven 9 November, 2006 Otroligt jätte rätt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 9 November, 2006 Report Share Skriven 9 November, 2006 DD somnat igen! O jävlar! Men jag tänkte faktikst vänta på ditt godkännande, även fast jag var säker på att det var rätt. Vi brukar ju för det mesta göra så. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 10 November, 2006 Report Share Skriven 10 November, 2006 Ber om ursäkt DD, det var ju faktiskt utan_armar som inte godkänt ditt svar. Sorry. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 10 November, 2006 Report Share Skriven 10 November, 2006 Oj då Då får jag också be om ursäkt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
utan_armar Skriven 10 November, 2006 Report Share Skriven 10 November, 2006 Mmmm en personlig favorit av dagens komedier, Shaun of the dead. Det är rätt Ursäkte fördröjningen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 10 November, 2006 Report Share Skriven 10 November, 2006 vafaaan det här är en tävlingstråd och inget jävla Förlåt mej Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 10 November, 2006 Report Share Skriven 10 November, 2006 vafaaan det här är en tävlingstråd och inget jävla Förlåt mej Ja just det ja!.. Ursäkta att jag var lite off topic där Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 11 November, 2006 Report Share Skriven 11 November, 2006 Ber också om ursäkt för att jag var liet OT där då Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 15 November, 2006 Report Share Skriven 15 November, 2006 Slänger upp en ny; Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 16 November, 2006 Report Share Skriven 16 November, 2006 Det där måste väl vara Dawn of the Dead? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 16 November, 2006 Report Share Skriven 16 November, 2006 Javisst! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 17 November, 2006 Report Share Skriven 17 November, 2006 Next: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.