Jump to content

*Struntsnack* Volume 1.0

Greenleaf

Rekommenderade inlägg

• Svar 4,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Greenleaf tycks ju ha försvunnit spårlöst han med.

Grönlöv kommer till och med jag ihåg, och jag blev väll medlem efter sommaren förra året har jag för mig...

Han gjorde ju ett gästspel och la in ett citat i den frågetråden och sen försvann han igen.

Ett citat som jag förövrigt svarat rätt på :smartass: men som han inte bekräftat.

Stackars er Pumbaa och pojkar som måste dras med såna ungtuppar till medlemmar som jag och MM och LL :rolleyes:

Jo, ibland undrar man ju. Men glöm för all del inte oldman Jojje och för all del Kåvepenin. Det är två riktigt gamla rävar också!

Ja dem höll jag på att glömma, så vi är sex personer från "Le Old Days" då.

Greenleaf tycks ju ha försvunnit spårlöst han med.

Grönlöv kommer till och med jag ihåg, och jag blev väll medlem efter sommaren förra året har jag för mig...

Greenleaf borde du komma ihåg :)

Han är forumets moderator och Kapten Peos styrman, tyvärr verkar han ha gått över bord.

Jo, ibland undrar man ju. Men glöm för all del inte oldman Jojje och för all del Kåvepenin. Det är två riktigt gamla rävar också!

Ja dem höll jag på att glömma, så vi är sex personer från "Le Old Days" då.

Var ärlig nu. Är det inte så att ni bara var fem, sex stycken som satt och slöhalade framför filmsnack i fyra, fem år innan vi mer aktade medlemmar kom med och gjorde forumet till vad det är idag? :lol:

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...