Michael Myers Skriven 26 Februari, 2006 Report Share Skriven 26 Februari, 2006 heh blir jag så fuller så jag skjuter mina ragg i benet så förtjänar jag nog å hängas ut i tidningen oxå.. Mmm politik i allmänhet e ju dötrist.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 3 Mars, 2006 Report Share Skriven 3 Mars, 2006 Någon mer än jag som undrar var alla "gamla" medlemmar tagit vägen? Känns som det bara är jag, Czech, Hero och Manetheren kvar av skaran. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 3 Mars, 2006 Moderator Report Share Skriven 3 Mars, 2006 Jo, ibland undrar man ju. Men glöm för all del inte oldman Jojje och för all del Kåvepenin. Det är två riktigt gamla rävar också! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 3 Mars, 2006 Report Share Skriven 3 Mars, 2006 Greenleaf tycks ju ha försvunnit spårlöst han med. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 3 Mars, 2006 Report Share Skriven 3 Mars, 2006 Greenleaf tycks ju ha försvunnit spårlöst han med. Grönlöv kommer till och med jag ihåg, och jag blev väll medlem efter sommaren förra året har jag för mig... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 3 Mars, 2006 Report Share Skriven 3 Mars, 2006 Greenleaf tycks ju ha försvunnit spårlöst han med. Grönlöv kommer till och med jag ihåg, och jag blev väll medlem efter sommaren förra året har jag för mig... Han gjorde ju ett gästspel och la in ett citat i den frågetråden och sen försvann han igen. Ett citat som jag förövrigt svarat rätt på men som han inte bekräftat. Stackars er Pumbaa och pojkar som måste dras med såna ungtuppar till medlemmar som jag och MM och LL Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 3 Mars, 2006 Report Share Skriven 3 Mars, 2006 Jo, ibland undrar man ju. Men glöm för all del inte oldman Jojje och för all del Kåvepenin. Det är två riktigt gamla rävar också! Ja dem höll jag på att glömma, så vi är sex personer från "Le Old Days" då. Greenleaf tycks ju ha försvunnit spårlöst han med. Grönlöv kommer till och med jag ihåg, och jag blev väll medlem efter sommaren förra året har jag för mig... Greenleaf borde du komma ihåg Han är forumets moderator och Kapten Peos styrman, tyvärr verkar han ha gått över bord. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 3 Mars, 2006 Report Share Skriven 3 Mars, 2006 Jo, ibland undrar man ju. Men glöm för all del inte oldman Jojje och för all del Kåvepenin. Det är två riktigt gamla rävar också! Ja dem höll jag på att glömma, så vi är sex personer från "Le Old Days" då. Var ärlig nu. Är det inte så att ni bara var fem, sex stycken som satt och slöhalade framför filmsnack i fyra, fem år innan vi mer aktade medlemmar kom med och gjorde forumet till vad det är idag? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 3 Mars, 2006 Report Share Skriven 3 Mars, 2006 Mahaha..... I remember the REAL old days Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 3 Mars, 2006 Report Share Skriven 3 Mars, 2006 Men kan ni inte starta en tråd då där ni som varit med så länge kan sitta och prata gamla minnen. Så kan vi andra ägna oss åt riktigt filmsnack Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 3 Mars, 2006 Report Share Skriven 3 Mars, 2006 Mahaha..... I remember the REAL old days Oj, här kommer en till sötnos inhoppande, nu är vi sju, revolution! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 3 Mars, 2006 Report Share Skriven 3 Mars, 2006 HAHAHA.. undra om vi blir som "gammelrävarna" om några år ??? då kanske peo har gett upp å dom flesta med honnom... jag ser i framtiden Ingo som diktatorisk admin/moderator.. dessutom har jag för mig jag såg grönlövet här för ngn dag sen.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 3 Mars, 2006 Author Filmstar Report Share Skriven 3 Mars, 2006 Hej Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 3 Mars, 2006 Report Share Skriven 3 Mars, 2006 som sagt.. jag tyckte allt jag såg grönlövet här inne.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 3 Mars, 2006 Report Share Skriven 3 Mars, 2006 Fan Myers du är en grym imitatör. Såg ut lät precis som lövet Hur gjorde du??? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.