Ingoman Skriven 17 Mars, 2006 Report Share Skriven 17 Mars, 2006 coolt såg just att jag å divan hadde lika många inlägg.. föresten ngn som kan en dunderkur mot förkylning?? skall iofs testa å köpa esperitox.. men alla tips är välkommna.. Aha fleränmej det är jävligt synd om. Har ialla fall inte så ont i halsen längre. Själv knaprar jag Penicilin. Får se om det hjälper annars e de nog bara å vänta ut den. Hmm nån gång har det t o m hjälpt att ta en redig fylla. Fast jag rekomenderar ändå inte det då det kan ge rejält bakslag likaväl Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 17 Mars, 2006 Report Share Skriven 17 Mars, 2006 Jag rekommederar er att ta en kalldusch mot slutet av duschen. Det hjälper faktiskt. Sedan är echinagard riktigt bra. Bara tips Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 17 Mars, 2006 Report Share Skriven 17 Mars, 2006 Jägermeister hjälper oftast mig vid förkylning... Aaah.. får se om jag kan testa det sen.. har du flaskan i frysen först då?? Rumstempratur brukar vara bra att ha den i vid förkylning, annars gör sig Jäger bäst kall. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 17 Mars, 2006 Report Share Skriven 17 Mars, 2006 Rumstempratur brukar vara bra att ha den i vid förkylning, annars gör sig Jäger bäst kall. Vetdefan om Jäger gör så mycket mot själva förkylningen med det lindrar skönt mot halsen. Mmmm Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 17 Mars, 2006 Report Share Skriven 17 Mars, 2006 Tack för tipsen.. alla utan Maneten.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zephiennia Skriven 19 Mars, 2006 Report Share Skriven 19 Mars, 2006 Typiskt, så typiskt. Finns det ingenting annat två tjejer kan göra tillsammans än att skvallra och snacka skit? Jada, det finns allt en hel del och pojkar brukar fan inte klaga bara dom far titta pa... Så ambitiösa att någon orkade sitta på biblio för att hjälpa andra var vi aldrig. Men man kunde med miniräknaren enkelt göra ett program som listade kemiska formler eller så satte man sig bara bredvid pluggot och skrev av. Det höll vi pa med när jag gick pa gymnasiet! Grejen vara bara att random person fick sin räknare genomkollad av sadistisk manlig matte-/fysiklärare född pa 40-talet med ett käpp i arslet. Sa det svara var ju inte hur man skulle göra, för det visste alla, utan utmaningen lag i hur man skulle göra det i ett hemmabyggt program sa att läraren inte hittade det. Det var jävligt, men ack sa roligt!Jägermeister hjälper oftast mig vid förkylning... Jag skulle nog inte säga Jäger (kan bero pa att Jäger för mig är "Jägermeister on tour" som gick ett par varv i stan för nan manad sen. bestod av en älg/hjort eller nat sant och tva brudar klädda i orange fran topp till ta, även peruker och hela köret. Dom delade ut en massa skit som typ fejkblomster och blinkersgrejer som bara var irriterande) men whiskey har jag hört ska hjälpa. Eller sa säger morsan bara det för att fa en ursäkt att pimpla nat starkt. Jag borde ga och lägga mig, är pa tok för bakfull för att fa nat vettigt gjort, men det är ju jobbigt att resa sig fran datorn och masa sig upp till sängen... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 19 Mars, 2006 Moderator Report Share Skriven 19 Mars, 2006 Tack för tipsen.. alla utan Maneten.. Pah, min bästa huskur uppskattas inte!? Den har ju alltid funkat på mig! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 20 Mars, 2006 Report Share Skriven 20 Mars, 2006 Fan vad dött det var här idag. Har alla stackare skaffat sig liv eller? Huga nu känner jag mej ensam i hela världen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 20 Mars, 2006 Filmstar Report Share Skriven 20 Mars, 2006 Nädå, vi är här. Loggade precis in. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 20 Mars, 2006 Report Share Skriven 20 Mars, 2006 Nädå, vi är här. Loggade precis in. Puh skönt att höra. Fick tankar åt Den tysta jorden. Läskigt. Fick lugna ner mej med att klämma en film. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 21 Mars, 2006 Report Share Skriven 21 Mars, 2006 Själv är jag nu hemlös och driver runt hos diverse polare tills jag hittar en egen ny lya. Känns ganska tråkigt faktiskt. Just nu bor jag hemma i faderns hus, som han för övrigt sålt, så där kan jag bara bo ett par veckor till. Ska i alla fall kolla på en lägenhet på torsdag, hoppas jag kan flytta in snabbt som ögat och börja pressa lite film igen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 21 Mars, 2006 Report Share Skriven 21 Mars, 2006 Ljudet på datorn krånglar så jag får lämna in den på Service. Blir nog en rätt så seg vecka... *suck* Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 21 Mars, 2006 Report Share Skriven 21 Mars, 2006 Och jag måstre ta mej iväg å köpa en ny dator innan jag ramlar ner till gbg. Måste kolla med syrran om hon letat ut nån pärla åt mej. Själv kan man ju inte ett skit om datorer. Nej KLKgör en Ingoman istället och gör slut på dess lidande Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 25 Mars, 2006 Report Share Skriven 25 Mars, 2006 Har varit och inhandlat mej en ny bärbar dator idag. Det vart kontant denna gång. Ska försöka hålla denna hel i alla fall i ett halvår Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 25 Mars, 2006 Report Share Skriven 25 Mars, 2006 Ska också skaffa en ny dator snart, läre väl gå på en 10-12.000 spänn. Min gamla klarar nog inte ens av att spela det nya Gudfadern spelet, varken ramminnet eller grafikkortet räcker till. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.