Jump to content

Fotbollslag?

Achtung

Rekommenderade inlägg

• Filmstar
Att ni överhuvudtaget orkar diskutera med Checken hurvida Sverige är bra eller inte i idrott... det verkar som att så fort vi har lyckats i nått så har vi haft tur...

Haha, men det är ju så :up: Nej då, skämtar bara. Det är väl klart att Sverige tycker de är bättre än vad de är, precis som England, Tyskland, Italien etc. Hade jag bott i ett annat land hade jag säkerligen varit likadan. Det handlar om att man blir trött på media som hela tiden förstorar upp allt, men som sagt, det är väl likadant (nästan) överallt. Det är väl klart att jag tycker att Sverige inte är tillräckligt bra för att räknas som ett av de bättre lagen då det finns så många andra bra lag.

Nåja, jag tror inte denna diskussion leder någon vart då åsikterna går isär. Jag har svårt att bara vara tyst när jag tycker annorlunda. Men jag respekterar också att andra har en annan åsikt och gillar andra lag t.ex. Sen är det sant att jag kanske är lite väl hård mot Sverige i vissa fall, men det är ju också lite provokation.

• Svar 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Moderator

Klart man ska tro på sitt landslag, hur kul vore det att kolla på dem i annat fall?

Skillnaden mellan sverige är och england är att vi svenskar blir skitsura om Sverige inte går vidare från gruppspelet, vi blir sura om vi åker ut i åttondelen, och ledsna men ändå glada om vi åker ut i kvarten. Allt annat är en stor framgång.

England blir skitsura om de inte vinner VM. De tror på fullase allvar att de är ett av världens bästa lag.

Jaha, då blir vi av med Gerba då :up:

Som tur är så är han bara utlånad, verkar som att Blåvitt har skärpt sig och inte gör en ny Alvbåge...

Jag såg det men till oss ville ni inte låna han.

Fy fan vi är så jävla kass nu så man blir gråtfärdig och styrelsen sitter bara på sina arslen och håller för ögonen och vägrar sparka den där jävla skittränaren och fanskapet vägrar att avgå själv.

Jaha, då blir vi av med Gerba då :up:

Som tur är så är han bara utlånad, verkar som att Blåvitt har skärpt sig och inte gör en ny Alvbåge...

slår vad om att han kommer prestera bra i Norska Odd Grenland eller vad dom nu hette.. det är det konstiga med blåvitt.. dom tar dit spelare som ser bra å lovande ut å där skiter det sig totalt.. eller känns det bara så för att Gerba är en ny Idjeh??? (ursäkta stavning på sistnämdes namn)

• 3 weeks later...

Jo han är bra efter vad jag hört. har bara sett en match. Men frågan är om gbg har råd för jag tror (hoppas) att giffarna ska ha rätt mycket för honom. Men å andra sidan har vår inkompetenta styrelse gjort usla affärer förut.

Just nu sitter man och hoppas på ett postitivt besked om att Wilson (tränaren) kickas långt åt hevete

Jo han är bra efter vad jag hört. har bara sett en match. Men frågan är om gbg har råd för jag tror (hoppas) att giffarna ska ha rätt mycket för honom. Men å andra sidan har vår inkompetenta styrelse gjort usla affärer förut.

Just nu sitter man och hoppas på ett postitivt besked om att Wilson (tränaren) kickas långt åt hevete

Ojojojoj... Blåvitt har resurser, absolut inga skulder eller sånt som svärtar klubben :lol:

Skämt å sido, tror att om dom vill lösa någon så gör dom nog det, ett lån (ej pengamässigt) kanske?

Ojojojoj... Blåvitt har resurser, absolut inga skulder eller sånt som svärtar klubben :lol:

Skämt å sido, tror att om dom vill lösa någon så gör dom nog det, ett lån (ej pengamässigt) kanske?

Ja man har sagt att man inte ska sälja honom men det lär ändå sluta med at Blåvitt får honom för en Coca Cola och en Gott och blandat.

Ja man har sagt att man inte ska sälja honom men det lär ändå sluta med at Blåvitt får honom för en Coca Cola och en Gott och blandat.

:lol: Kan ju alltid hoppas!!!

Jaaa man har lite hopp om en fotbollsframtid igen. Wilson (giffarnas tränare) har äntligen fått kicken med omedelbar verkan. :up::banana::banana::banana::up:

Ni kanske vill ha Zoran? Han tränar bottenlaget Quiding i superettan nu... :lol: Från Svensk mästare till snart tvåan, BRA karriär :whistling:

själv hoppas jag att Lukic lyckas bra med quiding.. både för laget å hans egen del.. det känns som att UJS väldigt enkelt skyllde på honnom.. jag tror ändå dom åker ur i år... B)

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...