Jump to content

Fotbollslag?

Achtung

Rekommenderade inlägg

• Svar 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Hah mest mina polare som skriker ;P Jag brukar bara njuta av matchen. Men sen är man ju stockholmare,

och en smart sådan. Då är det ju AIK som gäller :rolleyes:

Smart och AIK går det verkligen ihop. :rolleyes:

Haha har själv blivit anklagad som Solnatattare en gång när vi var och såg Bajen -AIK.

nåja. Det går ganska taskigt för er iår. Trots en så pass bra tränare.

Nja jag håller med, Bajen är nog det lag i allsvenskan som har både sämsta lägsta nivå och nästintill den bästa högsta nivån. Men så har det alltid varit med Bajen, det svänger om dom. Allsvenskan håller tyvärr inte så bra nivå, vad det beror på kan jag inte exakt svara på.

Imorgon (rättare sagt idag) har Bajen intertoto cup (kval till Uefa cupen) match mot Cork som jag innerligt hoppas att dom vinner. Får faktiskt bege mig ända till Råsunda för att se matchen, det känns inte bra. Går Bajen vidare därifrån är det bara en omgång kvar innan gruppspelet i Uefa cupen. :D

nåja. Det går ganska taskigt för er iår. Trots en så pass bra tränare.

Jo men det är ju för att AIK är ett "up and down"-lag i allsvenskan, vilket är väldigt vanligt

och ett bevis på att svensk fotboll inte är så bra över huvudtaget.

Lr har jag fel?

Nej det är helt sant. Allsvenskan håller verkligen korpenklass om man jämför i världen, europa. Allsvenskan är knappast ens bäst i skandinavien. Det är tyvärr pengar som styr för mycket i fotbollsvärlden och av den varan finns inte mycket i sverige.

Det är kul att jämföra med damfotbollen som ännu inte leker i de penningkretsarna där spelar ju faktiskt en av världens bästa fotbollsspelare i sverige. Det är som att Ronaldinho skulle spela i giffers nästa år (när vi gått upp igen :)) Okej erkänner vi drömmer fortfarande om Figo. Tycker gott han kan avsluta sin karriär i sverige och i giffers. :P

Imorgon (rättare sagt idag) har Bajen intertoto cup (kval till Uefa cupen) match mot Cork som jag innerligt hoppas att dom vinner. Får faktiskt bege mig ända till Råsunda för att se matchen, det känns inte bra. Går Bajen vidare därifrån är det bara en omgång kvar innan gruppspelet i Uefa cupen. :D

Åhh! heja bajen! Hur gick det då?

Det gick ju fin fint, vinst med 1-0 och avancemang. :D

Det gick ju fin fint, vinst med 1-0 och avangemang. :D

haha avangemang. en ny sammansättning av engagemang och avancemang eller? ;)

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...