Lorenzo Lamas Skriven 7 Augusti, 2007 Report Share Skriven 7 Augusti, 2007 Skön men ganska dyrköpt seger idag mot Mjällby. 4 st avstängda nästa match. 2 utvisningar i slutet av matchen. men men man får gotta sig åt segern just nu. Grattis! I kväll är det bara tre poäng som gäller! Hoppas Valencia plockar ner dom på jorden... synd för svensk fotboll tycker många men ju mindre pengar i Elfsborgs kassa desto bättre för andra allsvenska lag! Men det har ju iofs visat sig att pengar är inte allt *hrmmm*Ali Gerba* Hremmm.... Vi kan ta tillbaka honom. fast mycket billigare dårå. Typ gratis Ifk ska inte köpa spelar av oss det har ju genom tiderna inte visat sig avar så lyckat. Fast Walle har väl ändå gått hyffsat när han väl får spela. Jodå, Walle lyckas väll när han får spela som sagt. HOppas nu inte vi släpper Berg för typ två mille och köper in en ny anfallare för fyra... som vi brukar göra. Men det skulle vara så typiskt Blåvitt att göra en sån "bra" affär... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 9 Augusti, 2007 Report Share Skriven 9 Augusti, 2007 Så jäkla skönt att Elfsborg lyckades hålla tätt igår, och gick därifrån med vinsten i behåll. Nu gäller det Valencia på Borås Arena den 28 augusti. Jag befarar att Elfsborg kommer förlora tvåsiffrigt på matcherna, men man ska aldrig säga aldrig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 9 Augusti, 2007 Report Share Skriven 9 Augusti, 2007 Så jäkla skönt att Elfsborg lyckades hålla tätt igår, och gick därifrån med vinsten i behåll. Nu gäller det Valencia på Borås Arena den 28 augusti. Jag befarar att Elfsborg kommer förlora tvåsiffrigt på matcherna, men man ska aldrig säga aldrig. Hoppas jag inte får äta upp detta men jag är ganska övertygad att efter båda matcherna är det utklassningssiffror... Inte ett mål kommer Ellos att få. Hoppas de gör bort sig inför hela Europa och hamnar i rekordböckerna som tidernas sämsta lag som någonsin spelat i ett CLkval Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 9 Augusti, 2007 Report Share Skriven 9 Augusti, 2007 Lorenzo: HAHA, du är bara avundsjuk för att IFK Göteborg suger kamelröv och har gjort det sedan de vann UEFA och allt det där Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 10 Augusti, 2007 Report Share Skriven 10 Augusti, 2007 Lorenzo: HAHA, du är bara avundsjuk för att IFK Göteborg suger kamelröv och har gjort det sedan de vann UEFA och allt det där **Satan...*** var det så lätt att genomskåda Jo, det ligger la nått i det.. tyvärr, men vafan sysslar vår ledning med. Säljer Guld och köper in bajs typ... för mer än de tjänade på klimparna dessutom. Då kommer man inget annat än 4-5 varje år och kan glömma Europa. Lycka till, tyvärr skiter det sig troligen men det hade varit bra för svensk fotboll om det gick vägen. Hur som helst, en miljon gånger bättre än att något Stockholmslag skulle varit där... Jag njuter lika mycket över en Stockholmsförlust som en Blåvittseger Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 11 Augusti, 2007 Report Share Skriven 11 Augusti, 2007 Får gratulera Lorenzo till en storseger. Walle gjorde ett inhopp (antar jag) och mål. Tyvärr fick vi bara 1-1 mot Enköping häromdan vilket var en liten missräkning. Men vi hade 3 ur startelvan och en förste inhoppare avstängda och en hel del ungtuppar på plan som inte alls pallade trycket tyvärr. Så man får vara nöjd med att vi kvitterade i 79:e minuten. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 11 Augusti, 2007 Report Share Skriven 11 Augusti, 2007 Va fan höll Kalmar på med? Dom är ju allsvenskans säkraste lag (iaf ett av dom, speciellt på hemmaplan) och så går man o torskar med hela 5-0?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 13 Augusti, 2007 Report Share Skriven 13 Augusti, 2007 Va fan höll Kalmar på med? Dom är ju allsvenskans säkraste lag (iaf ett av dom, speciellt på hemmaplan) och så går man o torskar med hela 5-0?? Vad hade du räknat med då? Nä, serriöst så har man väll en sån match per år... Men gött är det! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 14 Augusti, 2007 Report Share Skriven 14 Augusti, 2007 Fy satan vad vi måste sugit igår. Det är tragiskt att vi ska vara så jävla kassa på bortaplan och mot sämre lag. Och man kan fan inte skylla på att vi inte är vana vid vanligt gräs för att vi själva spelar på konstgräs. Okej att det är skillnad men man ska fan inte suga totalt bara för det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 17 Augusti, 2007 Report Share Skriven 17 Augusti, 2007 Okej, jag avskyr att skylla på dommare och tror inte att resultatet kanske hade blivit helt anorlunda men statistik talar ju ofta om för oss hur saker och ting ligger till... Djurgården lyckade få dubbelt så många frisparkar, 1-4 i varningar bla annat... vad motiverar detta? Fy fan för svensk dommarstandard... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 20 Augusti, 2007 Report Share Skriven 20 Augusti, 2007 Oi! Oi! det var längesen man var här inne å förpestade luften.. å eftersom det i veckan är match mellan Giffarna å BK Röva så måste man ju in å terorisera Ingo lite.. Häcken har skärpt sig lite det sissta å visat att man faktiskt kan spela boll när man vill.. dessutom skulle en vinst på torsdag resultera i en för nuläget alsvensk plats.. annars var man ju i skottland å kollade på UEFA cupen där vi fick 1 - 1 mot dunfermline.. samt en å annan bägare svingad tillsammans med världens skönaste mäniskor.. jo just det skottar!!! dom var grymt imponerade av att jag hadde kilt oxå Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 20 Augusti, 2007 Report Share Skriven 20 Augusti, 2007 Myers Trevligt att du hälsar på men jag hoppas du får deppa på onsdag. Matchen går ju förövrigt på tv. Är dock lite osäker på var vi står. Vi var kass mot Sylvia men brukar ju vara bättre mot bättre lag och har ju bara släppt in ett mål på hemmaplan i serien i år. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 21 Augusti, 2007 Report Share Skriven 21 Augusti, 2007 Tja.. det har ju sett bättre ut för oss det senaste.. men men man skall aldrig säga ngt.. å yepp jag lär sitta bänkad å kolla matchen på tv.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 23 Augusti, 2007 Report Share Skriven 23 Augusti, 2007 Kan tänka mej att vår massmördare är lite deppig idag. Medan jag njuter av segerns sötma. Det var dock ingen vidare roliga match. Hände inte så jättemycket då båda lagen hade bra koll på varandra. Men tre ggr har vi mött Häcken i år och tre segrar. Måtte vi bara lyckas hålla i på bortaplan de sista omgångarna så ska det kanske kunna gå vägen. Hemma är vi starka. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 24 Augusti, 2007 Report Share Skriven 24 Augusti, 2007 Ibland undrar man varför man plågar sigsjälv genom att vara suporter till ett fotbollslag.. jag fattar inte hur man kan lyfta sitt spel å börja lire riktig fotboll i 2 matcher för att sen vara tafatt tilbaka på ruta ett matchen efter.. å spela ett tråkig jäkla stefan lundin skit spel.. jag e inte deppig idag.. jag e bitter!!! som tur e kommer snart skottarna hit då får man svinga några bägare å bara ha allmänt sköjj!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.