Jump to content

Fotbollslag?

Achtung

Rekommenderade inlägg

Moaha!! 1 - 1 mellan suportrarna dock efter straffläggning i halvtid van UJS den med 3 - 2

Kvällens viktigaste match dock vann Hisingen mot Fastlandet med 4 - 1

en samanslagning av BK Häcken GAIS och ÖIS hoppas jag ALDRIG kommer att inträffa.. trots segern kan man inte riktigt njuta av den.. :(

skönt för vår del är att giffarna bara tog 1 poäng igår.. dock jag lider lite med dig Ingo.. det lag jag ogillar mest i superettan är Landskrona.. fete Jürgen e nog sveriges sämste spelare.. iofs vet jag folk som tycker att giffarnas målvakt inte ligger långt efter.. själv har jag för lite info om honnom för att ens ha en åsikt i det ämnet..

Hm sundfors har jag inte hört. Kanske beror på att det snackades mycket landslaget om honom för några år sedan. Ja 1-1 känns hårt. blir ju kluven till er seger. ser hellre häcken i as men man ser ju till sitt eget lag och vill ju säkra själv först.

• Svar 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vet inte om jag kommenterat den usla dommarinsatsen i Svensk fotboll på det här forumet tidigar MEN NU FÅR DET FAN VARA NOG!

Hur i helvete kan en man i svart få förstöra en match på det sättet som skedde i lördags när vi med all säkerhet skulle ha vunnit mot Ellos??? Att hjälpa till med att ge ett lag ett mål är inte ok, men man kan ta det som motståndarsupporter även om det är fördjävligt, men att dumdjävulen ser till att vi förlorar två viktiga poäng (igentligen 6 poäng) är fan oförlåtligt!

Hatar när publiken förstör matcher med att kasta in saker på plan med dommaren som mål, men ibland undrar man om de inte ska ha det... för att tänka över sitt jobb en extra gång. Hade jag miss-skött mig så å det grövsta på jobbet hade jag inte fått vara kvar!

Kan hålla med dig Lorenzo.. var glad att ni inte spelar i superettan för där e domarna fan ännu sämre..

fast det borde ju iofs vara samma för alla lagen..

Ingo jag förstår dig fullt ut.. ngt jag tycker är extra spännande är att ni spelar mot ljungskile i sista matchen..

sen har ni en svår match mot norrköping nu oxå.. lycka till men inte för mycket ;)

Kan hålla med dig Lorenzo.. var glad att ni inte spelar i superettan för där e domarna fan ännu sämre..

fast det borde ju iofs vara samma för alla lagen..

Ingo jag förstår dig fullt ut.. ngt jag tycker är extra spännande är att ni spelar mot ljungskile i sista matchen..

sen har ni en svår match mot norrköping nu oxå.. lycka till men inte för mycket ;)

Vi får la se till så den matchen blir betydelselös då då

Skön seger igår mot Portugisiska Braga med 2-1!! :D Jäklar vilket mål Petter Andersson gjorde! En match kvar nu från gruppspelet, men det kommer bli grymmt tufft på bortaplan.

Myers

Förlust idag mend et där vänder ni väl på hemmaplan :P

Allting är möjligt! :P

hehehe... vi behöver bara vinna med 6 - 0 hemma.. å ryssarna har gått ut med att dom tänker ställa upp med ett B betonat lag.. fast som jag säkert nämnt tidigare.. för min del hägrar Allsvenskan mer just nu ;)

Ingo.. ni kan ju annars se till å slå Ljungskile i sissta plus att vi slår dom om en vecka.. så går både häcken å giffarna upp... kanske kan man ju hoppas B)

Spicoli lycka till mot Braga hemma oxå.. det Lorenzo inte fattar är att ju mer lag vi har i europa å bättre dom lyckas ju mer klätrar svensk fotboll på rankinglistan.. nu ligger vi på plats nr 20 FFS!!!

Spicoli lycka till mot Braga hemma oxå.. det Lorenzo inte fattar är att ju mer lag vi har i europa å bättre dom lyckas ju mer klätrar svensk fotboll på rankinglistan.. nu ligger vi på plats nr 20 FFS!!!

Vi får gärna ligga på 120 plats i rankingen... skiter i vilket bara inte lag från STHLM vinner. Sån är jag :lol:

Här är det bara Snoka som gäller och det har alltid varit så. Känns otroligt skönt att kunna sluta cirkeln i Sundsvall efter fem år i SE-träsket. Griffit verkar riktigt vass men det är dock synd att mannen med det största hjärtat, Thordarsson inte följer med till Allsvenskan.

Nåja... återtåget är nära sin ändstation nu. Det känns såååååå bra. :up:

Här är det bara Snoka som gäller och det har alltid varit så. Känns otroligt skönt att kunna sluta cirkeln i Sundsvall efter fem år i SE-träsket. Griffit verkar riktigt vass men det är dock synd att mannen med det största hjärtat, Thordarsson inte följer med till Allsvenskan.

Nåja... återtåget är nära sin ändstation nu. Det känns såååååå bra. :up:

Och det tror du vi tänker tillåta...

Vi får gärna ligga på 120 plats i rankingen... skiter i vilket bara inte lag från STHLM vinner. Sån är jag :lol:

Hahahaha.. så jäkla mycket som du har grinat om sveriges världsranking... Bollox säger jag!!!

Hahahaha.. så jäkla mycket som du har grinat om sveriges världsranking... Bollox säger jag!!!

men vad har sveriges världsranking med klubblagen att göra???

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...