Jump to content

Fotbollslag?

Achtung

Rekommenderade inlägg

Imorgon (rättare sagt idag) har Bajen intertoto cup (kval till Uefa cupen) match mot Cork som jag innerligt hoppas att dom vinner. Får faktiskt bege mig ända till Råsunda för att se matchen, det känns inte bra. Går Bajen vidare därifrån är det bara en omgång kvar innan gruppspelet i Uefa cupen. :D

Åhh! heja bajen! Hur gick det då?

Det gick ju fin fint, vinst med 1-0 och avangemang. :D

haha avangemang. en ny sammansättning av engagemang och avancemang eller? ;)

Hehe, det där tolka du helt rätt Ingo! ;)

Nämen ska ändra det nu :P

• Svar 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Imorgon (rättare sagt idag) har Bajen intertoto cup (kval till Uefa cupen) match mot Cork som jag innerligt hoppas att dom vinner. Får faktiskt bege mig ända till Råsunda för att se matchen, det känns inte bra. Går Bajen vidare därifrån är det bara en omgång kvar innan gruppspelet i Uefa cupen. :D

Åhh! heja bajen! Hur gick det då?

Det gick ju fin fint, vinst med 1-0 och avancemang. :D

Härligt ;O när är nästa match?

• 3 weeks later...
Grattis till den sgern Lorenzo. Hoppas du tittar in oftigare. Man har ju ingen att snacka fotboll med. Och säg åt Myers att titta förbi. :whistling::)

Hehe... Joreå jag tackar.

Hmmm Myers, jo han renoverar och flyttar ihop med sin flickvänn så han har väll inte tid för så mycket annat för tillfället. Själv hade jag lite tid över på jobbet innan allt sätter igång igen. Men förhoppningsvis ska jag väll göra ett försök att hålla kontakten med gamla vänner på forumet!

men det var bra att ni drog ut på matchen rejält. Vi ska ju möta Mjällby på söndag så man vill gärna se dom tröttkörda då :P

tyvärr är ju vi oxå slutkörda... Jävla fotbollsförbundet som placerar matcherna så nära varandra! Okej, svenska spelare är bortskämda med för få matcher/vecka men om nu systemet är sådant så kan det ju för H-vete vara lika för alla!! Vad jag förstod det som fick man som klubb skicka in önskemål om när matchen skulle spelas och sen få fram vilket datum som passar bäst för båda, Blåvitt hade inte nämnt 2 augusti alls bland sina datum men det hade visst passat Mjällby som hand in handsken... Bra förresten att ligga i näst högsta serien och inte ha något lyse på arenan... Det finns ju för fan lyse på bya-lagets plan, och de spelar la i femman eller nått...

men det var bra att ni drog ut på matchen rejält. Vi ska ju möta Mjällby på söndag så man vill gärna se dom tröttkörda då :P

tyvärr är ju vi oxå slutkörda... Jävla fotbollsförbundet som placerar matcherna så nära varandra! Okej, svenska spelare är bortskämda med för få matcher/vecka men om nu systemet är sådant så kan det ju för H-vete vara lika för alla!! Vad jag förstod det som fick man som klubb skicka in önskemål om när matchen skulle spelas och sen få fram vilket datum som passar bäst för båda, Blåvitt hade inte nämnt 2 augusti alls bland sina datum men det hade visst passat Mjällby som hand in handsken... Bra förresten att ligga i näst högsta serien och inte ha något lyse på arenan... Det finns ju för fan lyse på bya-lagets plan, och de spelar la i femman eller nått...

Det som irriterar mej är att matcherna är så satans utspridda. Det var bättre förr när alla matcher gick på söndagen. Serien blir ju haltande hela tiden då nått lag alltid har en eller två matcher fler spelade.

Haha Elfsborg fick en tuff lottning men å andra sidan var det många bra lag så chansen till en bra lottning var ju ganska liten egentligen. Fast den kanske kunde blitt lite bättre. Skulle tro att valencia leker med elfsborg. Iaf på hemmaplan

Skön men ganska dyrköpt seger idag mot Mjällby. 4 st avstängda nästa match. 2 utvisningar i slutet av matchen.

men men man får gotta sig åt segern just nu. :up:

Grattis!

I kväll är det bara tre poäng som gäller!

Hoppas Valencia plockar ner dom på jorden... synd för svensk fotboll tycker många men ju mindre pengar i Elfsborgs kassa desto bättre för andra allsvenska lag! Men det har ju iofs visat sig att pengar är inte allt *hrmmm*Ali Gerba* Hremmm....

Skön men ganska dyrköpt seger idag mot Mjällby. 4 st avstängda nästa match. 2 utvisningar i slutet av matchen.

men men man får gotta sig åt segern just nu. :up:

Grattis!

I kväll är det bara tre poäng som gäller!

Hoppas Valencia plockar ner dom på jorden... synd för svensk fotboll tycker många men ju mindre pengar i Elfsborgs kassa desto bättre för andra allsvenska lag! Men det har ju iofs visat sig att pengar är inte allt *hrmmm*Ali Gerba* Hremmm....

Vi kan ta tillbaka honom. fast mycket billigare dårå. Typ gratis :rolleyes:

Ifk ska inte köpa spelar av oss det har ju genom tiderna inte visat sig avar så lyckat.

Fast Walle har väl ändå gått hyffsat när han väl får spela.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...