Jump to content

Minnesvärda Citat

Batuss

Rekommenderade inlägg

• 7 months later...
  • Svar 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vart är Peo egentligen? Jag kan lika gärna fortsätta att skriva OT när tråden andå kommer att stängas till slut :cool2:
eh, jag gillar dig i allmänhet. men när du slänger ut dina käcka pikar som verkligen betonar hur jävla barnslig du är egentligen...så gör du bara dig själv en otjänst.

sluta jiddra om vad som är offtopic som du anser att det är, och fortsätt damma.

kom inte här och döm i slit och släng trådarna som självutnämnd präktskalle, och låt oss som vill mingla i fred.

ett forum skulle dö om inte vi fick lajja lite...haja.

annars så är du söt gubben. men låt Peo sköta jobbet vad som är rätt och fel, och fortsätt och undra hur mycket du får i månadspeng istället.

jag vill inte va taskig på något sätt eftersom jag gillar dig och att du tillför mycket ontopic här på forumet, men du är inte moderator här...Peo är det.

på tal om ingenting. vilket jävla skitsnack jag kan ställa till med. det bara skriker i huvudet på mig: meh, skaffa dig ett liv för faan!

jag saknar det där lilla extra lövet som gjorde tillvaron mer grenad. he he fick jag till det.

hej lövet

hej pilsk

det bara skriker i huvudet på mig: meh, skaffa dig ett liv för faan!

jag kan göra en t-shirt åt dig.

Björn Hjälm

Brännkyrkagatan 119

Stockholm

Alternativt:

Björn Hjälm

om upphittad, skickas till:

Brännkyrkagatan 119

Stockholm

eller

Björn Hjälm

Brännkyrkagatan 119

Stockholm

-återfås mot beskrivning

:P

Ett annat förslag: "Liten , men naggande god" :D

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...