Pumbaa Skriven 22 Januari, 2006 Report Share Skriven 22 Januari, 2006 Hade vart skoj att läsa något av denna Alex De Large, jag var ju inte medlem på forumet då, så jag får väl ta och söka upp lite inlägg med honom. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 17 September, 2006 Filmstar Report Share Skriven 17 September, 2006 Mjaha, efter en kort utflykt med kastratsångare och bödelninjor återgår vi nu till ämnet Wong Kar-Wai. Av Peo efter för mycket svammel i Wong Kar-wai-tråden. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 19 September, 2006 Moderator Report Share Skriven 19 September, 2006 Har precis suttit och läst igenom den här tråden och jag måste säg att jag kan sakna den "gamla goda tiden". Den var både på gott och ont, det var mycket humor och skratt då, men spam-trio faschisterna drog till sig många onda blickar också. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 22 September, 2006 Report Share Skriven 22 September, 2006 Amen, syster. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 27 September, 2006 Report Share Skriven 27 September, 2006 Amen, syster.yo bro. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 27 September, 2006 Report Share Skriven 27 September, 2006 Vart är Peo egentligen? Jag kan lika gärna fortsätta att skriva OT när tråden andå kommer att stängas till slut eh, jag gillar dig i allmänhet. men när du slänger ut dina käcka pikar som verkligen betonar hur jävla barnslig du är egentligen...så gör du bara dig själv en otjänst.sluta jiddra om vad som är offtopic som du anser att det är, och fortsätt damma. kom inte här och döm i slit och släng trådarna som självutnämnd präktskalle, och låt oss som vill mingla i fred. ett forum skulle dö om inte vi fick lajja lite...haja. annars så är du söt gubben. men låt Peo sköta jobbet vad som är rätt och fel, och fortsätt och undra hur mycket du får i månadspeng istället. jag vill inte va taskig på något sätt eftersom jag gillar dig och att du tillför mycket ontopic här på forumet, men du är inte moderator här...Peo är det. på tal om ingenting. vilket jävla skitsnack jag kan ställa till med. det bara skriker i huvudet på mig: meh, skaffa dig ett liv för faan! jag saknar det där lilla extra lövet som gjorde tillvaron mer grenad. he he fick jag till det. hej lövet hej pilsk Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 28 September, 2006 Report Share Skriven 28 September, 2006 det bara skriker i huvudet på mig: meh, skaffa dig ett liv för faan! jag kan göra en t-shirt åt dig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 29 September, 2006 Report Share Skriven 29 September, 2006 det bara skriker i huvudet på mig: meh, skaffa dig ett liv för faan! jag kan göra en t-shirt åt dig. Björn Hjälm Brännkyrkagatan 119 Stockholm Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 29 September, 2006 Report Share Skriven 29 September, 2006 det bara skriker i huvudet på mig: meh, skaffa dig ett liv för faan! jag kan göra en t-shirt åt dig. Björn Hjälm Brännkyrkagatan 119 Stockholm Alternativt: Björn Hjälm om upphittad, skickas till: Brännkyrkagatan 119 Stockholm eller Björn Hjälm Brännkyrkagatan 119 Stockholm -återfås mot beskrivning Ett annat förslag: "Liten , men naggande god" Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.