Zoodiack Skriven 8 Juni, 2003 Report Share Skriven 8 Juni, 2003 Var skulle ni vilja bo i midgård om ni fick bestämma? Jag trodde att jag visste men nej, jag hamnade i rivendell eller Lothlorien. Detta enligt nedanstående sida: http://trapdoors.org/!/middle-earthquiz.html Annars var det rätt solklart; Dimmiga bergen alternativt de grå hamnarna... detta pga att man gillar fjällen, men vad skulle ni välja? Vet ni inte så kan ni ta hjälp av quizen ovan... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
fylkemordor Skriven 8 Juni, 2003 Report Share Skriven 8 Juni, 2003 I Edoras! Mysig liten by där alla känner alla. Grilla på kvällarna och spela kortspel, om sådana aktiviteter fanns i Midgård. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 8 Juni, 2003 Report Share Skriven 8 Juni, 2003 jahapp.. Jag blev bosatt i Fylke.. jag vill inte vara en hob.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psylocke Skriven 9 Juni, 2003 Report Share Skriven 9 Juni, 2003 If I lived in Middle-Earth, it would be in: The Shire The rolling green hills, the springtime weather, and especially being surrounded by the ones you love makes the Shire a comfortable area for you. You love being surrounded only by the ones you care about, and you only desire this in an environment that is vast and open to nature, unlike in the cities or the caves. Jaha ja... tänkte mig att det skulle bli Gondolin ju Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lovvan Skriven 9 Juni, 2003 Report Share Skriven 9 Juni, 2003 Enligt det här ska jag bo i minorna i Moria.... Hmmm....kanske lite för mörkt för min smak.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 9 Juni, 2003 Report Share Skriven 9 Juni, 2003 Enligt det här ska jag bo i minorna i Moria....Hmmm....kanske lite för mörkt för min smak.... Bo i minor? Är det inte farligt? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
horizonflower Skriven 9 Juni, 2003 Report Share Skriven 9 Juni, 2003 jahapp.. Jag blev bosatt i Fylke.. jag vill inte vara en hob.. Jag hamnade också i Fylke. Vad är det för fel på hober? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 9 Juni, 2003 Report Share Skriven 9 Juni, 2003 Jag hamnade också i Fylke. Vad är det för fel på hober? hehe... jag vill vara en stooooor hiskelig orch och bo i mööörka gruvor.. och jaga små hober.. Nä skoja bara.. inte vet jag.. jag vill iaf inte vara en hob Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lovvan Skriven 9 Juni, 2003 Report Share Skriven 9 Juni, 2003 Enligt det här ska jag bo i minorna i Moria....Hmmm....kanske lite för mörkt för min smak.... Bo i minor? Är det inte farligt? Översatte lite fel..... Gruvorn är nog en lite bättre översättning.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajsa Skriven 9 Juni, 2003 Report Share Skriven 9 Juni, 2003 Aha, min hemort blev The bay of Belfalas. Det kan nog vara ganska trevligt vid havet och så... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 10 Juni, 2003 Report Share Skriven 10 Juni, 2003 Jag hamnade i Vattnadal eller Lothlorien... Yeeessss!!! Jag blev en alv..... Precis va jag ville... Du behöver inte va en hob bara för att du bor i Fylke Anna, Det finns ju människor o alver där oxå... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 10 Juni, 2003 Report Share Skriven 10 Juni, 2003 Du behöver inte va en hob bara för att du bor i Fylke Anna, Det finns ju människor o alver där oxå... jag kan nog lätt misstas för en hob... faaast jag har ju inte så stoooora fötter... inte krulligt hår heller och jag hade inte heller kunnat bli en alv, för det är jag för kort för Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 10 Juni, 2003 Filmstar Report Share Skriven 10 Juni, 2003 Hmm, jag skulle vilja bo i Fylke. Älskar det landskapet och att vara hob är inte så fel. Kort, dricker mycket öl, glad och trevlig. Perfekt! Men Lothlorien vore in dumt, det heller. Alver verkar så fridfulla, liksom hoberna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 11 Juni, 2003 Moderator Report Share Skriven 11 Juni, 2003 Aha, min hemort blev The bay of Belfalas.Det kan nog vara ganska trevligt vid havet och så... Samma här. Vad fan är Bay of Belfalas? Har jag missat nåt? Annars känns väl vattnadal som en trevlig plats, eller Lothlorien. Fylke kan jag hoppa över, det verkar bo så flummigt folk där... :-) *Bugar sig och lämnar scenen åt vänster* Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 11 Juni, 2003 Report Share Skriven 11 Juni, 2003 Annars känns väl vattnadal som en trevlig plats, eller Lothlorien. Fylke kan jag hoppa över, det verkar bo så flummigt folk där... :-) *Bugar sig och lämnar scenen åt vänster* hmm.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.