Jump to content

Bästa serietidningsfilmen?


Achtung

Bästa serietidningsfilmen?  

88 members have voted

  1. 1. Bästa serietidningsfilmen?

    • Batman-filmerna
      23
    • Stålmannenfilmerna
      4
    • X-men 1 & 2
      21
    • Spiderman
      20
    • Daredevil
      0
    • Hulken
      1
    • Nån annan som jag inte tänkt på
      17


Rekommenderade inlägg

  • Svar 146
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tänkte på en grej . Bortsätt från nga av karaktärerna i X-men så är det ju rätt fattigt med kvinnliga superhjältar på film .

Vad finns det för serietidningshjältinnor som man skulle kunna förvandla till film ? ? ?

 

En jag gärna hade sett som film är ju Monica Bellucci som Modesty Blaise .

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar
Fan ! Hade bamse en fru ? ? ?

He, he, de har t.o.m. fått barn! Kommer inte ihåg vad de heter nu. Det hände efter jag slutade läsa Bamse. Men Brummelina kanske, t ex, eller? :D

 

EDIT: Just det, jag röstade på X-Men. Men gillar också Spider-Man som film. Min favoritserietidning är dock Fantomen, fram till att den blev i färg. Då försvann mystiken och spänningen helt och det blev bara blaha blaha. Filmen med Billy Zane är ju en matinékalkon, dock lite rolig. Catherine Zeta-Jones är ju med...

Ändrad av Jojje
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Filmstar

Kandidater till den nya Batmanfilmen, regisserad av Christopher Nolan. Det ska bli intressant att se den eftersom Christopher Nolan har visat sig vara lite finurlig i filmer som Memento.

 

 

In the next three days Warner Bros. and director Christopher Nolan will be testing several young actors for the title role of the next Batman movie, which is scheduled to start shooting in February.

 

The list of potential thesps include Jake Gyllenhaal, Christian Bale, Joshua Jackson, Cillian Murphy, Henry Cavill and Eion Bailey.

 

Hejja Christian Bale! :up:

Ändrad av Greenleaf
Link to comment
Share on other sites

Kandidater till den nya Batmanfilmen, regisserad av Christopher Nolan. Det ska bli intressant att se den eftersom Christopher Nolan har visat sig vara lite finurlig i filmer som Memento.

 

 

In the next three days Warner Bros. and director Christopher Nolan will be testing several young actors for the title role of the next Batman movie, which is scheduled to start shooting in February.

 

The list of potential thesps include Jake Gyllenhaal, Christian Bale, Joshua Jackson, Cillian Murphy, Henry Cavill and Eion Bailey.

 

Hejja Christian Bale! :up:

Vet inte om Jake Gyllenhaal passar i en sådan roll, jag ser helst att han håller sig lite off-mainstream. Christian Bale är, även om jag inte vet vilka alla de andra är, en mycket bra kandidat, han är übercool. VILL HA EN MÖRK OCH HEMSK BATMAN inget mr Freeze fjoll

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...