Red Skriven 6 Mars, 2011 Report Share Skriven 6 Mars, 2011 Här är en ny bild: Woman in the Dunes måste det väl vara? Japp, det stämmer. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Omberg Skriven 6 Mars, 2011 Report Share Skriven 6 Mars, 2011 Då kör vi vidare med den här: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Omberg Skriven 9 Mars, 2011 Report Share Skriven 9 Mars, 2011 Inga gissningar, så kör vidare med ny bild från samma film: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 9 Mars, 2011 Report Share Skriven 9 Mars, 2011 Jag har inte en blekaste, är det någon form av "dockfilm" kanske? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Omberg Skriven 9 Mars, 2011 Report Share Skriven 9 Mars, 2011 Jag har inte en blekaste, är det någon form av "dockfilm" kanske? Nej, det är det inte. Jag har medvetet taget bilder där man inte ser de medverkande, då de tyvärr skulle göra det allt för lätt(eller så är det bara jag som känner de då jag nyligen sett filmen! hehe). Men kan ge en liten ledtråd: Huvudpersonen medverkar "till vardags" i en populär sit-com. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 10 Mars, 2011 Report Share Skriven 10 Mars, 2011 Haha ja det är helt rätt, det ska inte vara för lätt. Tror dock inte detta är något jag kan eller för den skull har sett. Så nej - jag säger pass. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nit89ram Skriven 10 Mars, 2011 Report Share Skriven 10 Mars, 2011 Jag tycker jag känner igen den första bilden och antar att dockan är någon form av referens till Frankensteins brud. Men jag har ju inte den blekaste aning om vilken film det är. Fanns där inte dockor med i I huvudet på John Malkovich? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 26 April, 2011 Report Share Skriven 26 April, 2011 Ingen omöjlighet, men vi låtsar att du har rätt oavsett, Nit89ram. Kör vidare! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
wst Skriven 26 April, 2011 Report Share Skriven 26 April, 2011 Forgetting Sarah Marshall? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nit89ram Skriven 26 April, 2011 Report Share Skriven 26 April, 2011 Hehe, det var inte igår det här Har ingen bra bild på lager så wst får gärna ta över taktpinnen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
wst Skriven 26 April, 2011 Report Share Skriven 26 April, 2011 Testar den här; Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
wst Skriven 28 April, 2011 Report Share Skriven 28 April, 2011 En ny bild, svårt att ordna en bild som gör det svårare att se vem som har huvudrollen; Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
wst Skriven 29 April, 2011 Report Share Skriven 29 April, 2011 Ingen som svarat ännu. Ska jag ge några ledtrådar eller kanske en annan enklare film? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 29 April, 2011 Filmstar Report Share Skriven 29 April, 2011 Ingen som svarat ännu. Ska jag ge några ledtrådar eller kanske en annan enklare film? Ser inte ut att vara en film jag sett eller känner igen tyvärr. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
wst Skriven 29 April, 2011 Report Share Skriven 29 April, 2011 Den förra filmen var musikalen Gold Diggers of 1933. Ny film; Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.