Plox Skriven 5 Februari, 2011 Report Share Skriven 5 Februari, 2011 Eller också så fortsätter någon bara. Känns ju lite svårt att gissa rätt när det inte finns facit. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 7 Februari, 2011 Report Share Skriven 7 Februari, 2011 Okej. Då slänger jag upp en ny här: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voldo Skriven 7 Februari, 2011 Report Share Skriven 7 Februari, 2011 Kommer att tänka på Kelly's Heroes. Kör en vild chansning på den. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 7 Februari, 2011 Report Share Skriven 7 Februari, 2011 Tyvärr inte den. Filmen kom en handfull år efter Kellys Hjältar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 8 Februari, 2011 Report Share Skriven 8 Februari, 2011 En ny bild från filmen, som kom i slutet av 70-talet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 12 Februari, 2011 Report Share Skriven 12 Februari, 2011 Okej - nu vill jag ha en rätt svar här: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 12 Februari, 2011 Filmstar Report Share Skriven 12 Februari, 2011 Du får inte en rätt svar, men kanske ett rätt svar. Chansar på Piranha ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 12 Februari, 2011 Report Share Skriven 12 Februari, 2011 Haha och Piranha är en helt rätt svar! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 12 Februari, 2011 Filmstar Report Share Skriven 12 Februari, 2011 Haha, vad trevligt ! Minns inte om jag sett den, men isf var det väldigt länge sen. Då fortsätter jag med denna som kan vara lite svår, men från en ganska känd film. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 13 Februari, 2011 Report Share Skriven 13 Februari, 2011 Jag kan inte svara på vilka det är på bilden direkt, men påminner om en scen i A Single Man faktiskt? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 13 Februari, 2011 Filmstar Report Share Skriven 13 Februari, 2011 Jag kan inte svara på vilka det är på bilden direkt, men påminner om en scen i A Single Man faktiskt? Mmm, kanske det gör faktiskt. Men det är fel. En ny bild kommer snart... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 13 Februari, 2011 Filmstar Report Share Skriven 13 Februari, 2011 Ok, en till bild från filmen: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nit89ram Skriven 13 Februari, 2011 Report Share Skriven 13 Februari, 2011 BMW-bilen får mig spontant till att tänka på Der Baader Meinhof Komplex. Fråga mig inte varför då jag inte ens har sett filmen. Men från de bilder jag har sett från filmen och de bilder du har postat här tycker jag de har samma "känsla". Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 13 Februari, 2011 Filmstar Report Share Skriven 13 Februari, 2011 BMW-bilen får mig spontant till att tänka på Der Baader Meinhof Komplex. Fråga mig inte varför då jag inte ens har sett filmen. Men från de bilder jag har sett från filmen och de bilder du har postat här tycker jag de har samma "känsla". "Tyvärr" har du rätt Hade många bilder att välja mellan och ville gärna ta en till, men det är kul att en som inte ens sett filmen klarar den. Galant ! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nit89ram Skriven 14 Februari, 2011 Report Share Skriven 14 Februari, 2011 Här kommer en ny. Inte den bästa bilden, men jag hoppas ni ser på ett ungefär vad den ska föreställa: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.