Plox Skriven 20 Februari, 2011 Report Share Skriven 20 Februari, 2011 Och rätt som vanligt, Kanonerna på Navarone it is. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 20 Februari, 2011 Filmstar Report Share Skriven 20 Februari, 2011 Och rätt som vanligt, Kanonerna på Navarone it is. I'm on a roll ! Borde köpa en lott eller något Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 21 Februari, 2011 Moderator Report Share Skriven 21 Februari, 2011 Om den gode Czech har överseende så tänkte jag hoppa in och helt sonika stjäla hans tur (han tar snart igen den, det vet vi alla. ) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 21 Februari, 2011 Filmstar Report Share Skriven 21 Februari, 2011 Det är lugnt, Manne. Men gör inte om det ! Kan det vara Flickan ? Kanske blandar ihop den med en annan svensk film jag inte heller sett iofs... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 21 Februari, 2011 Moderator Report Share Skriven 21 Februari, 2011 Som sagt.... han tar snart tillbaka turen. Visst är det Flickan. Trodde inte så många hade sett den och att det kunde bli lite lurigt därför, men bilden kanske såg tillräckligt "svensk" ut. Hursom har jag fått varit med och leka en stund, synd att man måste fuska för det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 21 Februari, 2011 Filmstar Report Share Skriven 21 Februari, 2011 Haha, det är otroligt. Jag har inte ens sett den, men tyckte hon såg ut som tjejen på postern/omslaget. Då fortsätter jag med nästa: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spög Skriven 21 Februari, 2011 Report Share Skriven 21 Februari, 2011 Ser ut som Isabella Rossellini i Two Lovers. Kan det vara den? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 21 Februari, 2011 Filmstar Report Share Skriven 21 Februari, 2011 Ser ut som Isabella Rossellini i Two Lovers. Kan det vara den? Klart det kan vara ! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spög Skriven 22 Februari, 2011 Report Share Skriven 22 Februari, 2011 Kanske lite för lätt för dem som sett den? Aja vi kör: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 22 Februari, 2011 Moderator Report Share Skriven 22 Februari, 2011 Fan, är ju lite likt Max Von Sydow till höger. Var inte han med i Utvandrarna? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 5 Mars, 2011 Filmstar Report Share Skriven 5 Mars, 2011 Hade vi ett rätt svar ? Eller vill någon kanske fortsätta ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Skriven 5 Mars, 2011 Report Share Skriven 5 Mars, 2011 Här är en ny bild: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spög Skriven 5 Mars, 2011 Report Share Skriven 5 Mars, 2011 Det var nästan rätt, Nybyggarna var bilden hämtad ifrån. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 5 Mars, 2011 Moderator Report Share Skriven 5 Mars, 2011 Det var nästan rätt, Nybyggarna var bilden hämtad ifrån. Ah, men då var jag ju inte så långt ifrån ändå. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Omberg Skriven 6 Mars, 2011 Report Share Skriven 6 Mars, 2011 Här är en ny bild: Woman in the Dunes måste det väl vara? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.