Lestat Skriven 12 Juli, 2006 Report Share Skriven 12 Juli, 2006 ett sent grattis till Manetheren! jag e nästan aldrig inne, och när jag e inne har jag ingen lust å skriva i alla fall. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 12 Juli, 2006 Report Share Skriven 12 Juli, 2006 Stort grattis till ROADWARRIOR OCH MANETHEREN Oenskar La Diva Ni far dela pa denna tarta som jag tycker passar tva film-aelskare. Har inte alltid moejlighet att kolla alla tradar pa forumet naer jag reser runt periodvis haer i Italien, sa har jag missat nat/nagra foedelsedags-barn sa grattar jag dem ocksa! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 12 Juli, 2006 Moderator Report Share Skriven 12 Juli, 2006 Than you, you Golden Oldies!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 13 Juli, 2006 Filmstar Report Share Skriven 13 Juli, 2006 GRATTIS uCj !!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 14 Juli, 2006 Filmstar Report Share Skriven 14 Juli, 2006 Försenat grattis till uCj! PS. Vi har fortfarande samma filmsmak enligt Filmtipset. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 14 Juli, 2006 Moderator Report Share Skriven 14 Juli, 2006 Grattis (lite sent) uCj!!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 8 Augusti, 2006 Report Share Skriven 8 Augusti, 2006 grattis éowyn Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 9 Augusti, 2006 Filmstar Report Share Skriven 9 Augusti, 2006 Grattis éowyn! Ät grönt och må skönt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 9 Augusti, 2006 Moderator Report Share Skriven 9 Augusti, 2006 Grattis éowyn!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 9 Augusti, 2006 Report Share Skriven 9 Augusti, 2006 Grattis till både éowyn och (lite sent) uCj ! önskar Divan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 11 Augusti, 2006 Report Share Skriven 11 Augusti, 2006 för sent grattis till éowyn... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 12 Augusti, 2006 Report Share Skriven 12 Augusti, 2006 ja grattis på alla jag glömt gratulera under sommaren Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 12 Augusti, 2006 Report Share Skriven 12 Augusti, 2006 Grattis éowyn och ucj! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 13 Augusti, 2006 Report Share Skriven 13 Augusti, 2006 stort tack för alla hälsningar! desto mer när jag skriver så typ aldrig som jag gör. uppskattas mycket! dagen tillbringades, liksom förra året, på gotland. det enda negativa, och det iofs inte så lite, var förlusten mot elfsborg. sorglig historia som gjorde mitt humör högst otrevligt för min resvän. men jo jojje, åt mycket grönt o mådde såå skönt! och medeltidsveckan är underbaraste! tält, ett fullsmockat program och många fina pojkar... perfekt väder! den här gången tog vi oss utanför visby också, till lummelundagrotta och fårö och shakespeares slutet gott allting gott i roma klosterruin i månsken. och jag älskar medeltida kyrkor! jag är inte troende för fem öre, men kyrkor är vackra o rofyllda. munkboll (totalt regellös tillställning som helt enkelt inte går att beskriva), gycklare, sagor, musik och medeltidsmarknad. veckan är inbokad många år framöver och rekommenderas definitivt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 16 Augusti, 2006 Report Share Skriven 16 Augusti, 2006 Achtung 24! grattis även fast vi inte riktigt ligger på samma frekvens så saknar man hans närvaro något. jag gillar folk med egen stil.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.