Jump to content

Säg något snällt


Greenleaf

Rekommenderade inlägg

  • Svar 2,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Moderator

Jösses, vilken aktivitet det blivit i den här tråden sedan jag var här sist. Då fanns det tre inlägg här. :-)

 

Eftersom ni är så öppna och generösa med era åsikter och beröm känner jag att jag måste bikta mig lite. Jag la inte in någon inlägg när jag var här sist eftersom jag var rädd att de flesta skulle tycka att en sån här tråd är lite "barnslig". Det är konstigt hur man vill hålla uppe nån form av status även om ingen känner än till annan än ett fingerat namn. En ursäkt är på plats till trådens skapare, Greenleaf.

 

Så vill jag också tacka för att jag blivit omnämnd med snälla ord i tråden. Själv tänker jag inte nämna namn eftersom jag tycker att alla skriver bra och intressanta inlägg. Visst känner jag också att det finns de som skriver inlägg för att få så hög inläggssiffra som möjligt, men det där har Peo redan avhandlat.

Dock tänker jag framhäva Greenleaf. Till en början kunde jag irritera mig på dig när du började uppträda som representant för forumet genom att hälsa nya medlemmar välkommen och att dra regler emellanåt. Sedan har jag omvärderat detta eftersom det är jättebra att du gör det, det får de nya att känna sig välkomna. Jag har vant mig att du är "forumets pappa" eller vad det nu var, så fortsätt med det!

Dessutom stormtrivs jag med rollspelet! Dessvärre blir det inte mycket jobb gjort! :-)

 

Ovän, tråkigt att du lessnat på min avslutning. Den har hängt med i många år och det kommer att hänga med länge än! :-)

 

 

*Bugar sig och lämnar scenen åt vänster*

Link to comment
Share on other sites

jag skulle vilja underhålla dagens ros, så därför går den till ROADWARRIOR.

Har ingen stark motivitation men jag tycker han har skrivit bäst inlägg idag.

 

Tackar och tar emot. Har märkt att inläggen oftast blir bättre om man inte gör så extremt många som jag gjorde tidigare.

 

Efter en lång hård Skol/arbetsdag, kan man sätta sig till rätta och knäppa på det långsamma modemet för att koppla av med lite intressant läsning på bio.nu/forum. Alltid lika trevligt och det har även orsakat en mycket hög telefonräkning som mamma klagat på mig om. Alla här ska känna sig stolta över sina inlägg.

 

Dagens ros eller snarare gårdagens ros (det var då jag läste lite mer ingående) skulle jag vilja ge till ovän som är väldigt välordig i rollspelet som för övrigt är mycket skoj.

 

Dagens tuplan :P kan Greenleaf få för hans insats med rollspelet.

 

Dagens maskrossamling kan alla ni andra få för att ni alla egentligen är värda en ros men folk blir lite upprörda när man delar ut allmäna rosor. Tack för timmar med underbar läsning!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

åh shit, jag har fått två virtuella rosor och jag som alltid är en av de som klagar på all rosutdelning på alla hjärtans dag...

 

ack ack, nu ryker mina principer

 

 

men det var trevligt ändå. tack så mycket.

 

jag skulle vilja ge, inte en ros (aldrig rosor!), men däremot en ELOGE, till arcelebgor som genom ett smart inlägg i rollspelet gjorde att min rollfigur inte kan hata hennes mycket länge till. jag hade själv börjat undra hur detta skulle sluta. tack!

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar

Dagens ros går till den ende. Han som skapade allting här. Han som bestämmer över allting här. (och nej, jag menar inte Iluvatar, tolkienvänner ;))

Jag menar självklart Peo.

 

Jag tycker att han borde få lite credit för att ha förstört våra sociala liv med detta beroendeframkallande forumet.

Tack, Peo

Link to comment
Share on other sites

förstört våra sociala liv var det ja... kan tillägga studieresultat. :P men tack ändå Peo!!

 

min ros går i dag till greenleaf, som efter ett smärre snedsteg (förlåt, kan inte låta bli :P) nu har en avatar som jag gillar mer och mer varje gång jag ser den. gillar verkligen färgerna.

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...