Peo Skriven 22 Januari, 2005 Report Share Skriven 22 Januari, 2005 Loggan känns också lite smått "inspirerad" av filmsnack.se faktiskt: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stonewald Skriven 24 Januari, 2005 Report Share Skriven 24 Januari, 2005 Äntligen tillbaka! Efter 13 dygn utan ström och 16 dygn utan telefon, känns det rätt skönt att kunna gå ut på internet igen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 27 Januari, 2005 Report Share Skriven 27 Januari, 2005 Efter 13 dygn utan ström och 16 dygn utan telefon, känns det rätt skönt att kunna gå ut på internet igen. Skit vad jobbigt!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 28 Januari, 2005 Report Share Skriven 28 Januari, 2005 (ändrad) De här två är också roliga. http://img77.exs.cx/img77/2888/catapult1id.gif http://img70.exs.cx/img70/3483/catapult7kc.gif Ändrad 28 Januari, 2005 av Achtung Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 28 Januari, 2005 Report Share Skriven 28 Januari, 2005 hahahaha va sköna dom var!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 28 Januari, 2005 Report Share Skriven 28 Januari, 2005 Underbart. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 28 Januari, 2005 Report Share Skriven 28 Januari, 2005 HA!!! Aftonbladet har bytt logga för programmet som fortfarande heter Filmsnack, men det står nu bara "Film" i loggan. Vi får väl se vad programmet heter nästa vecka. Stay tuned... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 29 Januari, 2005 Author Filmstar Report Share Skriven 29 Januari, 2005 (ändrad) Det är helt otroligt! Jag blir sjuk vanligtvis 2 veckor om året eller nåt, men under den här vintern har jag nästan varit sjuk från start till nu. Först en förkylning som sträckte sig under hela vinterlovet, sen hög feber, förkylning igen och kan ni tänka hur glad jag blev imorse när jag vaknade klockan 5 med en maginfluensa. Skitvinter Ändrad 29 Januari, 2005 av Greenleaf Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 29 Januari, 2005 Report Share Skriven 29 Januari, 2005 Det är helt otroligt! Jag blir sjuk vanligtvis 2 veckor om året eller nåt, men under den här vintern har jag nästan varit sjuk från start till nu. Först en förkylning som sträckte sig under hela vinterlovet, sen hög feber, förkylning igen och kan ni tänka hur glad jag blev imorse när jag vaknade klockan 5 med en maginfluensa. Skitvinter jag tycker i alla fall synd om dig polarn, hoppas du blir bra snart. ett tips: hur jävligt allt kan tänkas vara ska man alltid tänka positivt...funkar alltid för mig, så då borde det ju funka på dig också eftersom du är lika cool som mig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 29 Januari, 2005 Report Share Skriven 29 Januari, 2005 Det är helt otroligt! Jag blir sjuk vanligtvis 2 veckor om året eller nåt, men under den här vintern har jag nästan varit sjuk från start till nu. Först en förkylning som sträckte sig under hela vinterlovet, sen hög feber, förkylning igen och kan ni tänka hur glad jag blev imorse när jag vaknade klockan 5 med en maginfluensa. Skitvinter <{POST_SNAPBACK}> Du får krya på dig! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 29 Januari, 2005 Report Share Skriven 29 Januari, 2005 50000+ Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 29 Januari, 2005 Author Filmstar Report Share Skriven 29 Januari, 2005 (ändrad) jag tycker i alla fall synd om dig polarn, hoppas du blir bra snart. ett tips: hur jävligt allt kan tänkas vara ska man alltid tänka positivt...funkar alltid för mig, så då borde det ju funka på dig också eftersom du är lika cool som mig. <{POST_SNAPBACK}> Tack, det värmde! Får prova på ditt tips. Du får krya på dig! Tackar tackar OTG. Jag har haft en extremt sunkig dag idag. Har halvsovit hela dagen, vaknat upp helt kallsvettig m.m. Jag hatar att vara sjuk! Ändrad 29 Januari, 2005 av Greenleaf Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Night rider Skriven 29 Januari, 2005 Report Share Skriven 29 Januari, 2005 Att vara sjuk är hur hemskt som helst. Ibland brukar jag tänka att gud va skönt det vore att vara sjuk idag så att jag slipper den här jobbiga skoldagen. Men sedan när man väl blir sjuk så är det verkligen inte kul. Sjukdomar/åkommor som drabbar magen tycker jag nästan är de värsta. Men jag är inte direkt sjukdomsexpert. Har inte varit sjuk i mer än 2 dagar i streck på flera år. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 2 Februari, 2005 Report Share Skriven 2 Februari, 2005 Wooohoooo.. Hej? Blev lite chockad när jag tittade in här måste jag säga.. Nice work Peo.. Dock fattar jag inte riktigt hur jag hittar till allt nu.. Får nog "hänga" här lite mer Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 2 Februari, 2005 Report Share Skriven 2 Februari, 2005 Ser mina ögon rätt? Välkommen tillbaka!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.