Jump to content

*Struntsnack* Volume 1.0

Greenleaf

Rekommenderade inlägg

• Svar 4,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Filmstar

Det är helt otroligt! Jag blir sjuk vanligtvis 2 veckor om året eller nåt, men under den här vintern har jag nästan varit sjuk från start till nu.

Först en förkylning som sträckte sig under hela vinterlovet, sen hög feber, förkylning igen och kan ni tänka hur glad jag blev imorse när jag vaknade klockan 5 med en maginfluensa.

Skitvinter :down:

Ändrad av Greenleaf

Det är helt otroligt! Jag blir sjuk vanligtvis 2 veckor om året eller nåt, men under den här vintern har jag nästan varit sjuk från start till nu.

Först en förkylning som sträckte sig under hela vinterlovet, sen hög feber, förkylning igen och kan ni tänka hur glad jag blev imorse när jag vaknade klockan 5 med en maginfluensa.

Skitvinter  :down:

jag tycker i alla fall synd om dig polarn, hoppas du blir bra snart. :)

ett tips: hur jävligt allt kan tänkas vara ska man alltid tänka positivt...funkar alltid för mig, så då borde det ju funka på dig också eftersom du är lika cool som mig. :D

Skitvinter  :down:

Du får krya på dig!

• Filmstar
jag tycker i alla fall synd om dig polarn, hoppas du blir bra snart.  :)

ett tips: hur jävligt allt kan tänkas vara ska man alltid tänka positivt...funkar alltid för mig, så då borde det ju funka på dig också eftersom du är lika cool som mig.  :D

Tack, det värmde! :rolleyes: Får prova på ditt tips.

Du får krya på dig!

Tackar tackar OTG.

Jag har haft en extremt sunkig dag idag. Har halvsovit hela dagen, vaknat upp helt kallsvettig m.m. Jag hatar att vara sjuk!

Ändrad av Greenleaf

Att vara sjuk är hur hemskt som helst. Ibland brukar jag tänka att gud va skönt det vore att vara sjuk idag så att jag slipper den här jobbiga skoldagen. Men sedan när man väl blir sjuk så är det verkligen inte kul.

Sjukdomar/åkommor som drabbar magen tycker jag nästan är de värsta. Men jag är inte direkt sjukdomsexpert. Har inte varit sjuk i mer än 2 dagar i streck på flera år.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...