Jump to content

Fotbollslag?

Achtung

Rekommenderade inlägg

• Svar 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vi borde ha den lättare matchen men bollen är rund å LSK redan klara för allsvenskan.. dock har dom ju iaf ofentligt gått ut å sagt att dom inte tänker lägga sig.. sen hoppas man att spelarna hellre åker till Göteborg än sundsvall.. men jag fattar fan inte hur ni kan tappa hemma mot degerfors?? ni har förlorat 1 sketen poäng hemma hela säsongen.. å så tappar ni eran livs viktigaste hemma match??? man börjar nästan tro att det är uppgjort för å hålla spänning i serien...

Ps.. inget ont mot dig men jag hoppas ni åker på storstryk...

Vi borde ha den lättare matchen men bollen är rund å LSK redan klara för allsvenskan.. dock har dom ju iaf ofentligt gått ut å sagt att dom inte tänker lägga sig.. sen hoppas man att spelarna hellre åker till Göteborg än sundsvall.. men jag fattar fan inte hur ni kan tappa hemma mot degerfors?? ni har förlorat 1 sketen poäng hemma hela säsongen.. å så tappar ni eran livs viktigaste hemma match??? man börjar nästan tro att det är uppgjort för å hålla spänning i serien...

Ps.. inget ont mot dig men jag hoppas ni åker på storstryk...

Destamma i så fall men storstryk behövs ju inte det räcker med att vi tappar poäng ju.

Vi suger alltid när vi har chans att avgöra. exakt samma sak förra gången vi gick upp.

Vi hade chansen genom att vinna mot BP men lyckades förlora dock slog Umeå Assyriska samtidigt så vi fixade det ändå. Så vår chans är att ni förlorar vilken känns föga sannolikt.

Det som talar för oss är att allt egentligen talar emot oss.

Vi möter den tränare som vi gav sparken ifjol. Vi har vunnit endast 2 bortamatcher denna säsong, Erkan och Neemelo är avstängda och vi klarar bevisligen inte av att spela under press.

Jamen dra åt H-vete vad spännande det är idag! Kan fasen inte sköta mitt jobb ens för det spritter i hela kroppen! Hoppas hoppas hoppas!!! att råttjävlarna lägger sig mot oss eller att vi lirar skjortan av dom!

KOM IGEN BLÅVITT!!!

...lycka till Myers!... Vill ha lite sköna snack i nästa års allsvenska med gulsvarta derbyn!

Jupp jag ska vara ärlig... Vi förtjänade faaaan inte att vinna igår även om tre poäng känns riktigt skönt! Men dra åt h....ete vad dåliga vi var. Vi förtänar inte ett SM guld om man bara ser till en match... Jag led i ca 90 minuter. Det var som att titta på en handbollsträning där AIK övar anfall mot Bengt Andersson... SKÄRPNING BLÅVITT! Sådant spel på söndag och vi får nog vänta ett år till på bucklan...

Det vill han vist.. Blod är tjockare än vatten B)

det verkar ju som Ljunskiletränaren gärna slår Giffarna..

jo jag vet. fast det är ju inte han som spelar. Och även om han inte skulle vilja det så kan han ju inte gärna säga det eller hur.

Men om spelarna gillar tränaren så gör dom allt för å göra honnom stolt.. ;)

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...