Lorenzo Lamas Skriven 17 Oktober, 2007 Report Share Skriven 17 Oktober, 2007 Ohh, här kommer man spendera mycket tid. En pinsam start med dåliga lika resultat, som sedan under sommaren/sensommaren blev en trend sällan skådad. Nu har kryssen börjat komma tillbaka och SMguldet kan nog ses förlorat.Guess my team. Kan det vara Nödinge SK? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 21 Oktober, 2007 Report Share Skriven 21 Oktober, 2007 Nu är det jag som får gratulera Myers. För att vi ska vinna sista matchen finns inte på världskartan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 21 Oktober, 2007 Report Share Skriven 21 Oktober, 2007 TFF behåller sin allsvenskaplats till nästa år, gött! Ska man spela i allsvenskan någongång så ska man göra det 2008! Många poäng att slåss om. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 21 Oktober, 2007 Report Share Skriven 21 Oktober, 2007 Vi borde ha den lättare matchen men bollen är rund å LSK redan klara för allsvenskan.. dock har dom ju iaf ofentligt gått ut å sagt att dom inte tänker lägga sig.. sen hoppas man att spelarna hellre åker till Göteborg än sundsvall.. men jag fattar fan inte hur ni kan tappa hemma mot degerfors?? ni har förlorat 1 sketen poäng hemma hela säsongen.. å så tappar ni eran livs viktigaste hemma match??? man börjar nästan tro att det är uppgjort för å hålla spänning i serien... Ps.. inget ont mot dig men jag hoppas ni åker på storstryk... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 21 Oktober, 2007 Report Share Skriven 21 Oktober, 2007 Vi borde ha den lättare matchen men bollen är rund å LSK redan klara för allsvenskan.. dock har dom ju iaf ofentligt gått ut å sagt att dom inte tänker lägga sig.. sen hoppas man att spelarna hellre åker till Göteborg än sundsvall.. men jag fattar fan inte hur ni kan tappa hemma mot degerfors?? ni har förlorat 1 sketen poäng hemma hela säsongen.. å så tappar ni eran livs viktigaste hemma match??? man börjar nästan tro att det är uppgjort för å hålla spänning i serien... Ps.. inget ont mot dig men jag hoppas ni åker på storstryk... Destamma i så fall men storstryk behövs ju inte det räcker med att vi tappar poäng ju. Vi suger alltid när vi har chans att avgöra. exakt samma sak förra gången vi gick upp. Vi hade chansen genom att vinna mot BP men lyckades förlora dock slog Umeå Assyriska samtidigt så vi fixade det ändå. Så vår chans är att ni förlorar vilken känns föga sannolikt. Det som talar för oss är att allt egentligen talar emot oss. Vi möter den tränare som vi gav sparken ifjol. Vi har vunnit endast 2 bortamatcher denna säsong, Erkan och Neemelo är avstängda och vi klarar bevisligen inte av att spela under press. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 22 Oktober, 2007 Report Share Skriven 22 Oktober, 2007 Jamen dra åt H-vete vad spännande det är idag! Kan fasen inte sköta mitt jobb ens för det spritter i hela kroppen! Hoppas hoppas hoppas!!! att råttjävlarna lägger sig mot oss eller att vi lirar skjortan av dom! KOM IGEN BLÅVITT!!! ...lycka till Myers!... Vill ha lite sköna snack i nästa års allsvenska med gulsvarta derbyn! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 22 Oktober, 2007 Report Share Skriven 22 Oktober, 2007 ...lycka till Myers!... Vill ha lite sköna snack i nästa års allsvenska med gulsvarta derbyn! Det vill du så fan heller!!!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 22 Oktober, 2007 Report Share Skriven 22 Oktober, 2007 Det vill han vist.. Blod är tjockare än vatten det verkar ju som Ljunskiletränaren gärna slår Giffarna.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 22 Oktober, 2007 Report Share Skriven 22 Oktober, 2007 Det vill han vist.. Blod är tjockare än vatten det verkar ju som Ljunskiletränaren gärna slår Giffarna.. jo jag vet. fast det är ju inte han som spelar. Och även om han inte skulle vilja det så kan han ju inte gärna säga det eller hur. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 23 Oktober, 2007 Report Share Skriven 23 Oktober, 2007 Jupp jag ska vara ärlig... Vi förtjänade faaaan inte att vinna igår även om tre poäng känns riktigt skönt! Men dra åt h....ete vad dåliga vi var. Vi förtänar inte ett SM guld om man bara ser till en match... Jag led i ca 90 minuter. Det var som att titta på en handbollsträning där AIK övar anfall mot Bengt Andersson... SKÄRPNING BLÅVITT! Sådant spel på söndag och vi får nog vänta ett år till på bucklan... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 23 Oktober, 2007 Report Share Skriven 23 Oktober, 2007 Det vill han vist.. Blod är tjockare än vatten det verkar ju som Ljunskiletränaren gärna slår Giffarna.. jo jag vet. fast det är ju inte han som spelar. Och även om han inte skulle vilja det så kan han ju inte gärna säga det eller hur. Men om spelarna gillar tränaren så gör dom allt för å göra honnom stolt.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 24 Oktober, 2007 Report Share Skriven 24 Oktober, 2007 Jamen jäklar! Det blir ju slutsålt på Ullevi på söndag! LÄNGTAR!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 25 Oktober, 2007 Report Share Skriven 25 Oktober, 2007 det kan jag tro.. jag hoppas ni tar det.. trots tråkningarna man lär få från din farsa.. (bla) specielt om vi inte lyckas gå upp.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 26 Oktober, 2007 Report Share Skriven 26 Oktober, 2007 det kan jag tro.. jag hoppas ni tar det.. trots tråkningarna man lär få från din farsa.. (bla) specielt om vi inte lyckas gå upp.. Du kan vara luuuuuugn... Ni går upp! När går det av stapeln? När är ni färdiga? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 26 Oktober, 2007 Report Share Skriven 26 Oktober, 2007 det kan jag tro.. jag hoppas ni tar det.. trots tråkningarna man lär få från din farsa.. (bla) specielt om vi inte lyckas gå upp.. Du kan vara luuuuuugn... Ni går upp! När går det av stapeln? När är ni färdiga? Imorgon Lördag 27/10 avspark 14:00 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.