Rilopoz Skriven 17 December, 2009 Report Share Skriven 17 December, 2009 Låtar top 202. Queens Of The Stone Age - No One Knows 6. Johhny Cash - Hurt Där är jag helt med - åtminstone på 1:an, som själv skulle lista på ungefär samma plats och det har jag varit övertygad om ända sedan tiden för den sångens födelse. "Hurt" vet jag inte hur högt jag skulle placera, men den skulle helt klart vara med på min lista också. Andra låtar jag kommer på för tillfället är "Stan" av Eminem, "Strawberry Swing" av Coldplay och "Suicide & Redemption" av Metallica. Även en låt som "Seven Nation Army" ska vara med och bäst av alla kan vara "Klubbland" av Håkan Hellström. Stan och Seven Nation Army var väldigt nära att komma med så jag håller med dig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rilopoz Skriven 17 December, 2009 Report Share Skriven 17 December, 2009 http://johnfrusciante.com/ En sorgens dag. Världens bästa band har mist sin mest värdefulla beståndsdel. Jag ser det som ett svek men förstår honom ändå. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 17 December, 2009 Report Share Skriven 17 December, 2009 Fucking sämst. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rilopoz Skriven 17 December, 2009 Report Share Skriven 17 December, 2009 Vette fan om man är så taggad på han påstådda ersättare josh klinghoffer. Känns som om det kommer bli Gun n Roses all over the place.. som när dem förlorade Slash. Man får iallafall tacka John för alla fina minnen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 17 December, 2009 Report Share Skriven 17 December, 2009 Guns 'n' Roses tappade väl trots allt tre bandmedlemmar, var ju bara Axl kvar. Peppers har redan haft tre olika (långvariga, fler kortvariga) gitarrister. Grejen är ju att Frusciante är bäst. Kommer bli sämre hur det än blir. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rilopoz Skriven 17 December, 2009 Report Share Skriven 17 December, 2009 Man kan knappt räkna dom som gitaristter breve John. Det roliga är att jag inte kan tänka mig någon bättre ersättare än Josh Klinghoffer men ändå känns det så fel. John har trotts allt lämnat bandet och kommit tillbaka förut, vi får hoppas att han kör på samma grej igen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 17 December, 2009 Report Share Skriven 17 December, 2009 Man kan knappt räkna dom som gitaristter breve John. Det roliga är att jag inte kan tänka mig någon bättre ersättare än Josh Klinghoffer men ändå känns det så fel.lololololol, Hillel Slovak var så jävla grym. Skärp dig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rilopoz Skriven 17 December, 2009 Report Share Skriven 17 December, 2009 Hillel kan äta John's bajs även om det var han som lärde Flea att spela bas. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 18 December, 2009 Report Share Skriven 18 December, 2009 Smutsigt vilken disrespect du visar mot en fantastisk gitarrist som hade blivit ännu mycket större om han inte knarkat ihjäl sig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rilopoz Skriven 18 December, 2009 Report Share Skriven 18 December, 2009 Inte bättre eller lika bra som John hur du än vrider och vänder på det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 18 December, 2009 Report Share Skriven 18 December, 2009 Tror mycket väl att deras nästa platta kan bli bättre än SA med kanske på att den var ganska flat under vissa delar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rilopoz Skriven 18 December, 2009 Report Share Skriven 18 December, 2009 Tror mycket väl att deras nästa platta kan bli bättre än SA med kanske på att den var ganska flat under vissa delar. Jag har faktiskt aldrig förstått hatet för SA. Tycker skivan tar deras sound till intressanta platser och dom lyckas få fram många väldigt bra låtar framför allt åt det melodiska hållet. Tycker mig märka att det mest är alla funkrunkare som hatar skivan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 19 December, 2009 Report Share Skriven 19 December, 2009 Hatar SA har jag väl aldrig sagt att jag gör. Däremot så är den alldeles för stor och har ett par låtar för mycket för att bli riktigt tight och bra. Och det är ju när Peppers funkar som det blir bäst, eller, mixen av funk och alternativa rocken. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Disintegrator Skriven 17 Januari, 2010 Report Share Skriven 17 Januari, 2010 Den senaste tiden har jag enbart lyssnat på Tegan and Sara, men jag är fortfarande i det underbara stadiet där jag inte riktigt kan koppla låtarna till titlarna. Låtarna jag gillar mest just nu: Red belt Don't confess (this thing that breaks my heart) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 17 Januari, 2010 Report Share Skriven 17 Januari, 2010 Haha, underbara? Det stadiet går mig på nerverna så sjukt mycket. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.