Tjalan Skriven 6 Mars, 2010 Report Share Skriven 6 Mars, 2010 Snackar M9, plz. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spög Skriven 6 Mars, 2010 Report Share Skriven 6 Mars, 2010 Iron Maiden. Självklart val. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 10 Mars, 2010 Report Share Skriven 10 Mars, 2010 Jay-Z till Peace & Love. Tjalan till Peace & Love. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 11 Mars, 2010 Report Share Skriven 11 Mars, 2010 Blev inte helt oväntat förvånad av nyheten om Jay-Z till Peace & Love, speciellt eftersom hela Borlänge för bara en vecka sedan var utsmyckat med löpsedlar om att P&L hade gått med miljonförluster efter senaste festivalen. Biljetterna går ju åt i rekordfart nu så jag har inte tid att vänta till strax innan festivalen i år = festivalpass köpt ikväll. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rilopoz Skriven 11 Mars, 2010 Report Share Skriven 11 Mars, 2010 Jay-Z till Peace & Love. Tjalan till Peace & Love. Kontrar med Them Crooked Vultures, Wolfmother och Alice In Chains. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 11 Mars, 2010 Report Share Skriven 11 Mars, 2010 Det enda som finns att säga är whatever. Förutom om Them Crooked Vultures. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 19 Mars, 2010 Report Share Skriven 19 Mars, 2010 Jay-Z till Peace & Love. Tjalan till Peace & Love. Kontrar med Them Crooked Vultures, Wolfmother och Alice In Chains. Jag ser allra mest fram emot Wolfmother, som jag hoppades på in i det sista förra året. Verkligen något man vill uppleva live! Annars är det kul att The Hives återkommer då de är i en egen klass vad gäller livetryck. Eftersom jag vill känna mig lite förberedd så har jag lyssnat genom Jay-Z:s Reasonable Doubt och The Blueprint än så länge, då det inte är något jag tagit mig ann tidigare. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Disintegrator Skriven 24 Mars, 2010 Report Share Skriven 24 Mars, 2010 NPR streamar nya She and Him (HÄR) och nya MGMT (HÄR). Bra grejer. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 1 April, 2010 Filmstar Report Share Skriven 1 April, 2010 Är fortfarande sur över att jag missade den här konserten. Gah. De spelade på Cirkus i Stockholm och av nån idiotisk anledning var jag inte där. Gah. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 4 April, 2010 Report Share Skriven 4 April, 2010 Så jävla bra! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Disintegrator Skriven 18 April, 2010 Report Share Skriven 18 April, 2010 Shit. Nya Crystal Castles har nått nätet (släpps i juni). Får se hur länge jag håller mig borta. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rilopoz Skriven 27 April, 2010 Report Share Skriven 27 April, 2010 Romain Gavras skaparen till Justice brutala musikvideo till låten "Stress" har gjort det igen den här gången i samarbete med M.I.A. http://www.youtube.com/watch?v=UEX8XrQOD0M Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 8 Juni, 2010 Report Share Skriven 8 Juni, 2010 Eminems nya platta Recovery har läckt... och han är fan tillbaka. Har bara lyssnat igenom den en gång, men just nu mår jag så jävla bra. Det överlägset bästa han gjort sedan 2002 med The Eminem Show. No Love är så jävla briljant! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phink Seirduin Skriven 11 Juni, 2010 Report Share Skriven 11 Juni, 2010 är ett rock och metal fan, men av alternativen ovan år jag lov att säga J-LO Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 26 Juni, 2010 Report Share Skriven 26 Juni, 2010 Extremt bra låt. Ser fram emot plattan som fan. Daniel Adams-Ray är väl mest känd som Big Danne från Snook, både han och Oskar Linnros har släppt pop-plattor nu i år. Livet är fult du är fager Vaken om natten och drömmer på dagen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.