Rakii Posted May 18, 2008 Author Report Share Posted May 18, 2008 Ingoman: Aha, om det är ett jaga-bil-uppdrag så kräver det lite att man har skills i att köra, vilket tar ett tag att öva upp sig med då accelerationen på fordonen skiljer sig rätt markant ifrån de tidigare spelen. Men det enda jag kan säga som ett relevant tips är att kör mer bil, bli bekväm vid ratten och vägunderlaget, sen är det bara att försöka igen, tror det kan ta en tid om man är oerfaren tv-spelare. Kämpa på mannen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Posted May 19, 2008 Report Share Posted May 19, 2008 Nä körningen är fan inte lätt alltså. Klarade Bankråns-uppdraget nu äntligen, tack för coachningen Rakii. Nu har jag dock fastnat på två motorcykel-uppdrag, och om bilkörningen är svårt så är motorcykel näst intill omöjligt... Men som du säger Rakki, övning ger färdighet. Har helt fastnat i GTA-världen just nu och vill mest bara hem och spela hela tiden. Bästa spelet på länge! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Posted May 19, 2008 Report Share Posted May 19, 2008 Nä körningen är fan inte lätt alltså. Klarade Bankråns-uppdraget nu äntligen, tack för coachningen Rakii. Nu har jag dock fastnat på två motorcykel-uppdrag, och om bilkörningen är svårt så är motorcykel näst intill omöjligt... Men som du säger Rakki, övning ger färdighet. Har helt fastnat i GTA-världen just nu och vill mest bara hem och spela hela tiden. Bästa spelet på länge! Jo men det är bara så satans tirist att börjaom på samma uppdrag hela tiden. Där jag måste spöa nå busar först. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Posted May 19, 2008 Author Report Share Posted May 19, 2008 Plox: Hur går det med motorcykeluppdragen? Tyckte själv att de flesta jakter och dylikt gick som smort och behövde troligtvis aldrig spela om de mer än en gång som max, men som sagt, det beror på hur rutinerad man är som spelare också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Posted May 20, 2008 Report Share Posted May 20, 2008 Fan nu var det nära. hade honom inom synhåll men så svängde fanskapet men inte fan gjorde Pekka det. han körde rakt i ett hus han. Haha var även tidigare tokjagad av snuten. Höll dem dock stången länge innan jag hoppade från en bro ner i vattnet... trodde jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Posted May 20, 2008 Report Share Posted May 20, 2008 Rakii// Njo då klarade det ena, men det andra var av modell svårare - man ska jaga en snubbe på en sportmotercykel. Men tänkte ta det idag. Har precis öppnat upp sista ön, trodde att det skulle vara överklassens överklass-ö, men det var det ju inte direkt... =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Posted May 20, 2008 Author Report Share Posted May 20, 2008 Plox: Kul att du låste upp tredje ön nu, klart en av de roligaste bitarna i spelet överlag utspelar sig på denna plats och luffaren i parken, Derrick är en skön snubbe, gillade hans uppdrag skarpt! Nu håller jag på att spela igenom ett gammalt retrolir, Castlevania. Symphony of the Night som är riktigt jävla bra! Klart det bästa i serien tillsammans med Simon´s Quest till Nes, del två alltså i serien. Återkommer med en fullständig recension av detta då jag har klarat av det, vilket kan dröjja då det bitvis är rätt klurigt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Posted May 21, 2008 Author Report Share Posted May 21, 2008 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Posted May 22, 2008 Report Share Posted May 22, 2008 Haha klockren tröja Rakii! Blev en liten spel-session igår också, klarade en hel del uppdrag och är uppe i 44% nu. Riktigt kul uppdrag just nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Posted May 28, 2008 Report Share Posted May 28, 2008 Då har jag och spelat klart Mainstory, vilket spel! Kommer nog skippa alla sidoprylar och annat tjafs för att nå 100%, är ganska nöjd som det är. Men gryyymt spel - skulle jag ge det betyg skulle det få 6 rattar av 5 möjliga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 Någon mer än jag som sitter och väntar på årets spel - FM 2009! Demot var förvisso inte jätte bra - men när spelet kommer lär det vara bättre. 14:e november smäller det - jag har förhandsbokat å det grövre! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 Har köpt Wii! Är helsåld! MEN är det någon här som har Wii och har testat GameCube spel på den? Funderar på att utöka spelsamlingen med några GC spel då Wii spelen är så satans dyra... Behöver dock handkontrollerna och ett minne... Funkar det bra med GC på Wii? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoName Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 Har köpt Wii! Är helsåld! MEN är det någon här som har Wii och har testat GameCube spel på den? Funderar på att utöka spelsamlingen med några GC spel då Wii spelen är så satans dyra... Behöver dock handkontrollerna och ett minne... Funkar det bra med GC på Wii? Det funkar som på en GC. Jag sålde nyss mitt Wii..har kvar GC spelen och kontrollerna. Blir att köpa en kub nån gång igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 Det funkar som på en GC. Jag sålde nyss mitt Wii..har kvar GC spelen och kontrollerna. Blir att köpa en kub nån gång igen. Sälj dom till mig annars Har du minnen och kontroller? Vad vill du ha? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoName Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 Det funkar som på en GC. Jag sålde nyss mitt Wii..har kvar GC spelen och kontrollerna. Blir att köpa en kub nån gång igen. Sälj dom till mig annars Har du minnen och kontroller? Vad vill du ha? Har 4 kontroller och ett minneskort. Ska inte sälja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts