Jump to content

Säg något snällt

Greenleaf

Rekommenderade inlägg

• Svar 2,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Filmstar
Självcentrerad som jag är var jag tvungen att titta in på forumet och undersöka om någon uppmärksammat min 21 födelsedag. :D

Längesedan jag var här nu även om jag tittar in ibland och ser till så ni sköter er....

Kul att se dig dyka upp här igen. Tråkigt att du inte vill umgås med oss missanpassade längre ;)

stort GRATTIS roadie!!

vill också passa på att gratta alla de andra forumiter som fyllt år på sistone, den som känner sig träffad får ta åt sig! :)

och en ros blir det till zephiennia, för de färgstarka o roliga rapporterna om (fotbolls)galna tyskar!

jag gör som roadie, tittar in då o då och ser så ni sköter er. för tillfället är det sommarledigt o härligt, massa fotboll o massa film, o det ryktas om värmebölja till helgen...

Självcentrerad som jag är var jag tvungen att titta in på forumet och undersöka om någon uppmärksammat min 21 födelsedag. :D

Längesedan jag var här nu även om jag tittar in ibland och ser till så ni sköter er....

Kul att se dig dyka upp här igen. Tråkigt att du inte vill umgås med oss missanpassade längre ;)

Haha...ja..tyvärr finns inte tiden längre som den gjorde innan...tråkigt men sant ;)

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...