Pumbaa Skriven 10 Augusti, 2006 Report Share Skriven 10 Augusti, 2006 Nämen tjenare OTG! Dig var det längesedan man såg till. Härligt att återse en gammal forumräv som en själv. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 19 Augusti, 2006 Report Share Skriven 19 Augusti, 2006 Nämen titta vilket band som var i tidningen idag! Spelningen igår var grym! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 19 Augusti, 2006 Report Share Skriven 19 Augusti, 2006 Nämen titta vilket band som var i tidningen idag! Spelningen igår var grym! Ja man ser verkligen hur publiken rockar lös Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 19 Augusti, 2006 Report Share Skriven 19 Augusti, 2006 hahaha.. inte ens om jag kisar kan jag se vad det är för band.. Pumbaa's eget kanske??? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 19 Augusti, 2006 Report Share Skriven 19 Augusti, 2006 hahaha.. inte ens om jag kisar kan jag se vad det är för band.. Pumbaa's eget kanske??? Förmodligen. Och kan det vara Pumbaa själv till vänster?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 20 Augusti, 2006 Report Share Skriven 20 Augusti, 2006 inte helt omöjligt.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 20 Augusti, 2006 Report Share Skriven 20 Augusti, 2006 Nämen titta vilket band som var i tidningen idag! Spelningen igår var grym! Ja man ser verkligen hur publiken rockar lös Måste påpeka att detta var under en av våra lugna låtar, Silent Consent som kommer på vår nästa demo. hahaha.. inte ens om jag kisar kan jag se vad det är för band.. Pumbaa's eget kanske??? Det kan det mycket väl vara, och ja, det kan vara jag som står till vänster. Spelningen ägde rum i Ödeborg i Färgelanda, på en väldigt dåligt arrad festival. Knappt någon hittade dit, och tyvärr var det inget röj alls. Men vi hamnade i tidningen och fick bäst omdöme av de som hittat dit. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 29 Augusti, 2006 Report Share Skriven 29 Augusti, 2006 Nu får alla se upp för igår drog det igång, jag och Myers började vår bana mot de svarta bälterna Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 29 Augusti, 2006 Report Share Skriven 29 Augusti, 2006 Nu får alla se upp för igår drog det igång, jag och Myers började vår bana mot de svarta bälterna Hahahahahahahahahaha hahahahahahahaha Kan se er stå hemma framför spegeln och träna på tranan (eller vad den hette) Så är det "Tom hand" ni börjat med eller??? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 29 Augusti, 2006 Report Share Skriven 29 Augusti, 2006 Hahahahahahahahahaha hahahahahahahaha Kan se er stå hemma framför spegeln och träna på tranan (eller vad den hette) Så är det "Tom hand" ni börjat med eller??? Ja för fasen! Jag, Myers och min sambo. Jag och Myers stod och piskade på varandra igår. Lärde oss lite pareringar och slag med minst sagt varierande resultat... Tranan har följt med lite överallt. Ska försöka göra den vid diverse sevärdheter som jag kommer besöka runt om i världen. Har en snygg vid raukarna på öland. Hmmm... kanske ett embryo till en ny tråd. Foton på tranan typ... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 29 Augusti, 2006 Report Share Skriven 29 Augusti, 2006 hahaha låter som en idé.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 1 September, 2006 Report Share Skriven 1 September, 2006 Skiter egentligen i Basket vm. Men det är för underbarta tt läsa att USA fick pisk av Grekland i semifinalen HAHAHAHA!!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 1 September, 2006 Report Share Skriven 1 September, 2006 Skiter egentligen i Basket vm. Men det är för underbarta tt läsa att USA fick pisk av Grekland i semifinalen HAHAHAHA!!!! Du verkar inte så USA-vänlig Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 1 September, 2006 Report Share Skriven 1 September, 2006 Skiter egentligen i Basket vm. Men det är för underbarta tt läsa att USA fick pisk av Grekland i semifinalen HAHAHAHA!!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 1 September, 2006 Report Share Skriven 1 September, 2006 Skiter egentligen i Basket vm. Men det är för underbarta tt läsa att USA fick pisk av Grekland i semifinalen HAHAHAHA!!!! Du verkar inte så USA-vänlig Nja älskar och hatar det landet. Men det är alltid kul när det går åt helvete i sporter där dom anser sig som världsmästare. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.