Hartigan Skriven 1 September, 2006 Report Share Skriven 1 September, 2006 Nja älskar och hatar det landet. Men det är alltid kul när det går åt helvete i sporter där dom anser sig som världsmästare. Haha. USA är kingar! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 22 September, 2006 Report Share Skriven 22 September, 2006 Allvarligt kan ingen spöa den där Leif i reklamenmed Leifs dansskola. Karln är en idiot. Ett tips till folk därute. Kör inte folie i Micron då säger det Pang!!!. Och nu stinker det satan i lägenheten. Trots att det var en sån liten foliebit. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 5 Oktober, 2006 Filmstar Report Share Skriven 5 Oktober, 2006 varför blocker filmsnack länkar till "sajten som blockeras". Spam är svaret enligt Peo. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 6 Oktober, 2006 Report Share Skriven 6 Oktober, 2006 Jag brukar somna när jag kollar på Terror på elmstreet filmerna!! är det ett bra??? (hittils har jag alltid vaknat dock) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 9 Oktober, 2006 Moderator Report Share Skriven 9 Oktober, 2006 Ett tips till folk därute. Kör inte folie i Micron då säger det Pang!!!. Och nu stinker det satan i lägenheten.Och i och med det är den siste som inte var visste detta upplyst... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 9 Oktober, 2006 Report Share Skriven 9 Oktober, 2006 Yey! Nu blir det oljud, jag har köpt ett MUNSPEL! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 9 Oktober, 2006 Report Share Skriven 9 Oktober, 2006 Ett tips till folk därute. Kör inte folie i Micron då säger det Pang!!!. Och nu stinker det satan i lägenheten.Och i och med det är den siste som inte var visste detta upplyst... Eeeh okej. Förstod inte alls den där meningen men du säger säkert nått intressant Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 9 Oktober, 2006 Report Share Skriven 9 Oktober, 2006 Ingo: Han menade att i och med att du berättade det blev den siste personen som inte visste det upplyst. Med andra ord dissade han dig för att du inte visste det innan du försökte Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 10 Oktober, 2006 Report Share Skriven 10 Oktober, 2006 hahaha jo jag misstänkte det. Men det var en väldigt förvirrande mening. Och hur många har själv testat vad som händer ejenklien??? Jag bara undrar. Nu var det ju inte direkt meningen men ändå... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 13 Oktober, 2006 Report Share Skriven 13 Oktober, 2006 däremot skall man tydligen kunna lägga in en glödlampa i micron å när det blir varmt nog så lyser den.. tror även man skall slänga in ett glas vatten så att det inte blixtrar.. förklaringen var att tråden i lampan behöver inte så mycket värme för att lysa.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 13 Oktober, 2006 Report Share Skriven 13 Oktober, 2006 MM: Provat att ställa in ett glas vatten i micron? Glas = Very Very Varmt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 13 Oktober, 2006 Report Share Skriven 13 Oktober, 2006 MM: Provat att ställa in ett glas vatten i micron? Glas = Very Very Varmt. jaja.. ta en mugg dårå.. var lite kreativa Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 14 Oktober, 2006 Report Share Skriven 14 Oktober, 2006 JAG VANN 7 000 KRONOR PÅ BINGO!!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 15 Oktober, 2006 Report Share Skriven 15 Oktober, 2006 hahaha.. coolt.. Grattis Pumbaa hur mycket film köper du för det?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 15 Oktober, 2006 Report Share Skriven 15 Oktober, 2006 Grattis Pumbaa! Kul för dig Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.