Pumbaa Skriven 15 Oktober, 2006 Report Share Skriven 15 Oktober, 2006 hahaha.. coolt.. Grattis Pumbaa hur mycket film köper du för det?? Tack MM! Det får väl bli film för åtminstone en tusenlapp eller något, men eftersom jag knappt har råd med den snusen och kaffet jag behöver för att överleva får det bli mycket sådant också Grattis Pumbaa! Kul för dig Man tackar La Diva! Nu har jag råd att betala vårt bröllop Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 20 Oktober, 2006 Report Share Skriven 20 Oktober, 2006 Någon mer som lirar FM här? Fick iaf Fm07 igår, sjukt gött! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 20 Oktober, 2006 Report Share Skriven 20 Oktober, 2006 Jag brukade lira både FM och CM men de har inte blivit av så mycket på senaste tiden. Men visst fan är de kul o lira de. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 20 Oktober, 2006 Report Share Skriven 20 Oktober, 2006 Å vafan e FM och CM??? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 20 Oktober, 2006 Report Share Skriven 20 Oktober, 2006 Football och Championshipmanager tror jag... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 20 Oktober, 2006 Report Share Skriven 20 Oktober, 2006 Visst är det så, världen roligate spel - iaf FM. Gillar du fotboll ingo så se till att skaffa dig Footballmanager 2007! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 20 Oktober, 2006 Report Share Skriven 20 Oktober, 2006 Visst är det så, världen roligate spel - iaf FM. Gillar du fotboll ingo så se till att skaffa dig Footballmanager 2007! jo jag gillar fotboll men jag spelar aldrig spel. Fick fyra spel med datorn jag köpte genom jobbet för snart fyra år sedan. har fortfarande inte ens kikat på dem. Sånt spelfreak är jag Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 21 Oktober, 2006 Moderator Report Share Skriven 21 Oktober, 2006 Så... det har alltså kommit ett nytt spel efter Tetris?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 21 Oktober, 2006 Report Share Skriven 21 Oktober, 2006 Så... det har alltså kommit ett nytt spel efter Tetris?? Va vadå? Va e Tetris?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 21 Oktober, 2006 Report Share Skriven 21 Oktober, 2006 hahahahaha.. vafan Ingo snälla säg att du skojjar!!??? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 21 Oktober, 2006 Report Share Skriven 21 Oktober, 2006 Hehe jo faktiskt känner jag till Tetris. åsså DX ball som jag och en polare spelade på jobbet så att vi blev tillsagda av chefen. samma chef som förövrigt stormade in och väckte mej ur min sköbhetssömn när jag satt och slumrade i mitt rum dagen efter en arbetsfest. Hur schysst var det då. Nej när jag spelade spel som mest då var det typ två streck och en "boll". det var tider det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 23 Oktober, 2006 Moderator Report Share Skriven 23 Oktober, 2006 Har annars ett spel som har förmåga att bli ganska vanebildande. Suuperavancerat! Har dock ingen aning hur mycket poäng jag fått. Rallarspelet Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 23 Oktober, 2006 Report Share Skriven 23 Oktober, 2006 hehehehe.. e det du som e mattias modin??? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 23 Oktober, 2006 Report Share Skriven 23 Oktober, 2006 Synd att man inte kan nollställa resultatlistan. För dessa poäng är jag knappast i närheten av. Om inte jag gör heeelt fel Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 24 Oktober, 2006 Moderator Report Share Skriven 24 Oktober, 2006 hehehehe.. e det du som e mattias modin??? nej, faan. Har väl fått ihop några tusen poäng som bäst, men inte i närheten av den där dåren. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.