Peo Skriven 11 April, 2007 Report Share Skriven 11 April, 2007 Jag utlovar mer aktivitet från min egen sida nu efter att alla påskägg är uppätna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 11 April, 2007 Moderator Report Share Skriven 11 April, 2007 Haha, en till påsktjockis! Välkommen i klubben. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 11 April, 2007 Report Share Skriven 11 April, 2007 Jag brukar kika in varje dag. Arbetar ju deltid och mestadels hemifrån så det blir alltid att jag ramlar in på eftermiddagarna. och den dag jag är på jobbet så är det också bara halva dan så kag kan ju titta in då åsså när jag kommer hem. Som typ idag. Men jag g¨r aldrig in fårn jobbet eller arbetsdatorn. I och med att man har så mycket tid att kika in så är det trist när det är så dålig fart här. Men det är tur att jag har dej Manne så jag har nån att tjafsa lite med Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 12 April, 2007 Moderator Report Share Skriven 12 April, 2007 Hehe, I live but to serve... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 20 April, 2007 Moderator Report Share Skriven 20 April, 2007 Händer detta någon annan än mig: Du kliver in i bastun på badhuset och sätter dig till rätta. Antingen sitter det redan någon annan där, eller så kommer det in någon strax efter dig. Omedelbart säger det DONGG! när någon slår i den osynliga gonggongen, och TÄVLINGEN börjar. Från den stunden börjar en tyst kamp, en manlighetsrit, en giganternas kamp, där förloraren är den som lämnar bastun först. Det finns inget uttalat, inga kommentarer, bara den tysta kampen i den obarmhärtiga hettan. Just nu kan jag garva åt mig sjäv och säga att det säkert bara är jag som tänker så, men när jag väl sitter där är jag helt säker på att alla andra tänker likadant. Igår kom det in en gubbe strax efter mig och tävlingen började precis när han satt sig. Det började bli tufft efter ett tag, men till min förnöjsamhet klev han upp och gick före mig. Stärkt av segern satt jag sen liten stund till för att inte avslöja hur nära det var att jag gått först. Tror du inte på fan att gubben hann in igen innan jag gick ut. DÅNGGG!!! Drack två liter vatten när jag kom hem och somnade halv åtta. Men jag tog en fin dubbelseger. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 20 April, 2007 Report Share Skriven 20 April, 2007 Hahaha! Känns lite som ett Seinfeld-avsnitt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 20 April, 2007 Report Share Skriven 20 April, 2007 men satt ni på samma våning i bastun?? Annars tycker jag det låter som lite puckat men jag är väl kanske inte lika tävlingsinriktad. Inte när det gäller nå sånt i alla fall. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 20 April, 2007 Moderator Report Share Skriven 20 April, 2007 men satt ni på samma våning i bastun??Givet! Högst upp ska det vara, annars är man diskad. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 20 April, 2007 Report Share Skriven 20 April, 2007 men satt ni på samma våning i bastun??Givet! Högst upp ska det vara, annars är man diskad. haha då var jag nog alltid diskad. Brukade hålla mej på en mellanvåning. Men nu har jag inte bastat på några år av förklarliga skäl. Nöjer mej med skållheta duschar Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 25 April, 2007 Report Share Skriven 25 April, 2007 Nu stannade forumet återigen av, märkligt. <_> Peo: Du får ragga lite nya medlemmar så vi får lite aktivitet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 25 April, 2007 Report Share Skriven 25 April, 2007 Vi fick ett antal nya medlemmar senast igår. Svara gärna på deras inlägg så kanske de stannar och blir aktiva filmsnackare. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 25 April, 2007 Report Share Skriven 25 April, 2007 I am here as usual Plox. Men man e ju tvungen att knäcka lite film åsså. Vart tre igår och två idag. Åsså har man jobbat nåra timmar. var ju t o m in på arbetsplatsen idag och gjorde några meter jobb. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 26 April, 2007 Report Share Skriven 26 April, 2007 Någon som vet hur man gör för att gå ur Svenska "förtryckarklubben" kyrkan? Någon som gjort det? Edit: Hittade denna länken, verkar vettigt humanist (pdf) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 26 April, 2007 Report Share Skriven 26 April, 2007 Någon som vet hur man gör för att gå ur Svenska "förtryckarklubben" kyrkan? Någon som gjort det? Edit: Hittade denna länken, verkar vettigt humanist (pdf) Hehe vill du spara in lite pengar så du kan köpa meeeer film. Det är rätta takter Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 26 April, 2007 Report Share Skriven 26 April, 2007 haha ja hellre lägga pengarna hos Ginza än att lägga dom hos Svenskakyrkan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.