Jump to content

*Struntsnack* Volume 1.0

Greenleaf

Rekommenderade inlägg

• Svar 4,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jo sördu MM Big Jim var en sån där actiondocka i storlek med barbie dockorna. Jag hade en sån men har för mej att det var LL som hade nån annan variant. Och jag kan tänka mej han blir grymt ledsen om man tar den av honom.

Det stämmer det Ingo! Jag och storebror hade var sin Hardy-docka! Han var lite större än BigJim och hade stixig hårväxt där de tröjjor man klädda av och på dockan fastnade, så tillslut var hans coola skägg illrött... Har för mig att brorsans fick mintgrönt ludd i sitt eller nått sånt... Jag hade en gummibåt i plast med riktig motor som jag körde runt dockan i, kommer ihåg att jag körde honom i sjön Lygnern :lol: .

Brorsan hade en polismotorcykel till sin. Tillsammans fick vi en stor bro som han kunde köra över med sin motorcykel och jag kunde köra under med min båt :P .

Lillbrorsan fick en Big Jim som såg ut som en kortväxt mes med plasthårväxt jämfört med våra coola dockor!!!

Kommer du inte ihåg dom Myers?

Köpte dom i en liten leksaksbutik som låg i en källare (har jag för mig) i Tynnered/Västra Frölunda.

Jo sördu MM Big Jim var en sån där actiondocka i storlek med barbie dockorna. Jag hade en sån men har för mej att det var LL som hade nån annan variant. Och jag kan tänka mej han blir grymt ledsen om man tar den av honom.

Det stämmer det Ingo! Jag och storebror hade var sin Hardy-docka! Han var lite större än BigJim och hade stixig hårväxt där de tröjjor man klädda av och på dockan fastnade, så tillslut var hans coola skägg illrött... Har för mig att brorsans fick mintgrönt ludd i sitt eller nått sånt... Jag hade en gummibåt i plast med riktig motor som jag körde runt dockan i, kommer ihåg att jag körde honom i sjön Lygnern :lol: .

Brorsan hade en polismotorcykel till sin. Tillsammans fick vi en stor bro som han kunde köra över med sin motorcykel och jag kunde köra under med min båt :P .

Lillbrorsan fick en Big Jim som såg ut som en kortväxt mes med plasthårväxt jämfört med våra coola dockor!!!

Köpte dom i en liten leksaksbutik som låg i en källare (har jag för mig) i Tynnered/Västra Frölunda.

Låter som ni ska ta en nostalgikväll. Fram med Jim Beam flaskan och dockorna och starwars figurerna och lek :D Det lilla barnet finns alltid kvar liksom

Låter som ni ska ta en nostalgikväll. Fram med Jim Beam flaskan och dockorna och starwars figurerna och lek :D Det lilla barnet finns alltid kvar liksom

nej jag kommer inte ihåg dom..

å ja Ingo barnet finns alltid kvar... ja e ruggigt barnslig om jag skall vara ärlig.. :D

Nu har jag köpt en ny dator + skärm iaf. Det blev att jag köpte den på El Giganten i Sundsvall.

AMD Athlon 64

3.0 Ghz

1024 Mb Ramminne

250 Gb Hårddisk

ATI X600 256 MB Grafikkort

Bland annat... :)

haha måste erkänna att det där säger inte mej ett skit

:blink: Men det är säkert skitbra :D

Nu har jag köpt en ny dator + skärm iaf. Det blev att jag köpte den på El Giganten i Sundsvall.

AMD Athlon 64

3.0 Ghz

1024 Mb Ramminne

250 Gb Hårddisk

ATI X600 256 MB Grafikkort

Bland annat... :)

haha måste erkänna att det där säger inte mej ett skit

:blink: Men det är säkert skitbra :D

Hehe joo, den kommer nog duga gott åt mig i tre år till. :P

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...