Jump to content

*Struntsnack* Volume 1.0

Greenleaf

Rekommenderade inlägg

• 1 month later...
  • Svar 4,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Fick precis 2 400:- i fortkörningsböter, skoj. :mad2:

hahaha det hade du säkert gjort dej förtjänt av. Man ska inte köra 120 på 30 vägar ;)

Själv kan jag inte få sånna böter då jag inte ens har körkort. Möjligen kan jag få parkeringsböter om jag är ute och går

Hatar att de höjt böterna, det är alldeles för höga straff. Räcker att man kör sex kilometer för fort för att få 2000 kronor i böter. Det är inte ofta man tänker på att man ligger sex kilometer för fort ens, för det syns knappt på hastighetsmätaren.

Körde 61 på en stor 50 väg, har iofs haft körtkort nu i 6 år, aldrig fått böter innan och kör alltid för fort - så det var väl på tiden jag fick lite straff av farbror stat.

Ja det tycker jag verkligen ;)

Men du fick väl inte böter för att du inte hade säkerhetsbälte också för det anser jag är den absolut mest puckade böter man kan dra på sig (för att vara vitsig)

Anledningen med säkerhetsbältet är ju ändå för ens eget bästa.

Sen anser jag attd et är rätt att det är hårda böter på vissa sträckor. som tex vid 50 och framförallt 30 vägar. Däremot behöver man inte vara lika hård vid vägar med högre hastighet.

Nä jag brukar faktiskt alltid ha bälte på och det hade jag idag också, woho! <_>

2 400:- i böter för att man kör 11km för fort på en vältrafikerad (och stor) gata känns lite i överkant. Ställ poliser utanför skolor istället, där hade dom gjort mer nytta!

• 4 weeks later...
Jo, verkar som om det kommer en våg av nya forummedlemmar ibland, vet inte om det är i kölvattnet av nån premiär på nån storfilm och att googlande leder många hit, men så dör det av rejält efter en tid.

Men många osm var här elelr kom ungefär samtidigt som mej har försvunnit eller visar sig ytterst sällannumera.

Som Lövet, Hartigan, Lorenzo, Zhepienna, Shadowfax och Myers.

Sen finns ju Ladiva Jojje, Jonas och nåra som bara tittar in ibland.

Men tom med vår tv filmshjälte Czechen syns alltmer sällan.

Jag har inte varit så aktiv på sistone som jag brukar, fast har å andra sidan väldigt mycket i skolan nu som tar upp mycket tid. Har sett jättemycket film men har inte lyckats klämma in något i "filmer du just sett"-tråden, men ska försöka bättre mig. Håller med annars att de är ganska dött på forumet, kom ihåg när jag blev medlem för ett år sen ungefär så var de jämt nya inlägg när man titta in på forumet.

• Filmstar

Jag är här inne varje dag faktiskt, men det har inte blivit så mycket skrivande då många andra verkar ha försvunnit eller bara slutat skriva. Själv har jag inte heller sett så mycket film på senare tid som jag gjort tidigare. Vet inte riktigt vad det beror på, men kan ha att göra med nya arbetstider.

Skriver fortfarande om i princip varje film jag sett, förutom om jag ser om någon film då jag kanske inte orkar skriva om den.

Fick förresten min James Bond-väska i dagarna. Man måste vara nöjd med att bara ha gett 999 kr för den mot nästan 3000 som ordinarie priset ligger på. När jag har lite mer tid och lust ska jag börja kolla på dem och ser fram emot extramaterialet (som var en stor del till att jag valde att köpa väskan).

• Moderator

Ja, framför allt tycker jag att allsmäktig Peo lyser med sin frånvaro, inte många inlägga som sker från honom heller.

Är själv mycket mer aktiv nu när det är lugnt på jobbet, än jag var i vintras. Hemma sitter jag sällan på forumet, men det ligger alltid igång när jag är på jobbet.

Dock tycker jag att det fortfarnde är filmer-du-just-sett-tråden som det är mest aktivitet i och det är huvudsaken. Skulle vara tris om alla bara snackade skit i struntsnacks-tråden (även om jag gillar när det också). Det är ju bra att filmerna fortsätter vara i centrum.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...