Tjalan Skriven 23 December, 2009 Report Share Skriven 23 December, 2009 Jag hade någon jullista rent allmänt... förra året? Kanske förrförra. Såg en om dagen i 24 dagar. Annars känns det ju inte som att det finns några bortglömda guldkorn inom julgenren, de flesta är välkända klassiker. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 23 December, 2009 Report Share Skriven 23 December, 2009 Spög: Låt höra din gissning! Ledtråd: Filmen innehåller världens längsta “fistfight”-scen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rilopoz Skriven 23 December, 2009 Report Share Skriven 23 December, 2009 Jag hade någon jullista rent allmänt... förra året? Kanske förrförra. Såg en om dagen i 24 dagar. Annars känns det ju inte som att det finns några bortglömda guldkorn inom julgenren, de flesta är välkända klassiker. Har du kvar "avprickningen" eller? känns som om jag har sett en del men inte betygsatt dom på sidan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spög Skriven 26 December, 2009 Report Share Skriven 26 December, 2009 Spög: Låt höra din gissning! Ledtråd: Filmen innehåller världens längsta “fistfight”-scen. Naah, jag har nog fel ändå. Det var inte den filmen jag tänkte på när jag fick höra din ledtråd. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 26 December, 2009 Report Share Skriven 26 December, 2009 Hehe okej. Det är från John Carpenters They Live. En b-film jag verkligen rekommenderar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rilopoz Skriven 26 December, 2009 Report Share Skriven 26 December, 2009 Jag såg Love Actually nu i julhelgen och då slog det mig att Liam Neeson har gjort en film om hur det är att vara änkling och nu är han det på riktigt. Sorligt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 30 December, 2009 Moderator Report Share Skriven 30 December, 2009 Hej jag heter Manetheren och jag är Facebookinist. Hej Manetheren *alla i kör* Förr brukade det första jag gjorde när jag kom till jobbet, och det enda jag gjorde på datorn hemma vara att gå in och kolla Filmsnack.se. Men till min stora sorg ramlar jag alltid in på FB nuförtiden. Jag hade hoppats att FB var en fluga som skulle gå över som alla andra, men tyvärr har jag inte lyckats ta mig ur mitt missbruk. Så mitt nyårslöfte får bli att försöka välja Filmsnack istället. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nit89ram Skriven 30 December, 2009 Report Share Skriven 30 December, 2009 Hehe, Facebook är jobbigt att slingra sig ur så fort man väl har börjat. Men jag försöker att hålla en måttlig nivå på mina inloggningar och det finns ju alltid Filmsnack runt hörnet som känns mer relevant för mig. Men jag önskar dig lycka till med ditt nyårslöfte. Mitt nyårslöfte är att jag ska se Lost in Translation nästkommande år och det lär ju inte vara så svårt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 30 December, 2009 Report Share Skriven 30 December, 2009 Ja det är ju lite hatkärlek man har till facebook. Läste någonstans att facebook är den största orsaken till att förhållande spricker nuförtiden. Lite tragiskt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rilopoz Skriven 31 December, 2009 Report Share Skriven 31 December, 2009 Seriöst? Man är väll inte direkt upptagen med att "facebooka"? man är ju bara inloggad och sen ser man om det händer nått lite då och då. Eller är det bara jag? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 31 December, 2009 Moderator Report Share Skriven 31 December, 2009 Hehe, jo, så är det ju, Rilopz, åtminståne för mig. Men grejjen är väl att närjag öppnar webbläsaren blir första valet alltid FB, bara för att jag "måste" kolla om det är nåt nytt. Är ju inte en sån som svarar på allt överrallt och dessutom spelar alla möjliga korkade spel så att hela dagen går åt att FBa (som jag förstått att det är för många som fastnat rejält), så besöken tar inte så lång tid. Men de tar tid från Filmsnack. (Lägg nu märke till att jag skriver när nu, jag har alltså börjat infria mitt löfte!) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 3 Januari, 2010 Report Share Skriven 3 Januari, 2010 Alltså, jag har faktiskt aldrig fastnat. Skapade mig ett konto när det var hyffsat nytt för några år sen men efter ett väldans spamande med diverse presenter och allt annat möjligt skit som dök upp sket jag i det. När fler och fler i släkt och bekantskapskretsen på senare tid har upptäckt FB så kommer alltid frågan Du vill inte bli vän med mig... -Hmm.. Va? Då visar det sig att de har skickat någon förfrågan på FB som inte jag har accepterat och då ska jag ha dåligt samvete för detta... fan va sjukt. När man sen ser att det finns ett antal bilder på en på FB utan att man har lagt till en enda blir man ännu mer grinig! Vafan! Vem lägger upp bilder på mig??? Går det att gå ur skiten? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 3 Januari, 2010 Filmstar Report Share Skriven 3 Januari, 2010 2. Moon (4+/5) 10. Public Enemies (4-/5) Tack! Det gäller inte betygen eller filmerna i sig utan hur man skriver betygen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 3 Januari, 2010 Filmstar Report Share Skriven 3 Januari, 2010 snälla sluta skriva i den här trådenVar jag elak nu? Angående Eragon-tråden. Det är möjligt att jag var lite elak, men jag började bli less på inlägg av den här typen: när kommer eragon 2 den älste jag vill attt det ska komma eragon 2 jag vill den kommer nu annas blir jag sur jag vill att filmen ska komma en två óch två till annas blir jag jättesur snälla gör 2an Ok, vi hör att du vill att det ska göras en tvåa. Låt det vara nu, då kanske det kommer en tvåa. Givetvis får man skriva i tråden men snälla snälla lite mer innehåll. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MK47 Skriven 4 Januari, 2010 Report Share Skriven 4 Januari, 2010 Eragon tilltalar de mest vältalade och belästa kromosomer i våran samhällskropp. typ. inte. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.