Jump to content

DVDnytt

Greenleaf

Rekommenderade inlägg

• Svar 4,1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Beställd ett gäng filmer i två omgångar

Copland 39

X men 99

X men 2 99

X men 3 99

Mannen på taket 99

Pulp fiction 99

Lord of war 59

Ice age 2 79

Blade 59

Blade 2 99

Blade trinity 99

Final destination 59

Final destination2 59

Millers crossing 59

Kung salomons skatt 99

Kung Salomons skatt 2 99

Girl next door 59

Talladega nights 99

Saw 3 99

varför köper ni bara skitfilmer? :)

Hehe, om du syftar på Ingomans beställning så tror jag det handlar lite om smak. Tror inte ni har riktigt samma film smak, eller har jag fel? :P Men bara skitfilmer var det väl inte.... :huh:

Skitfilmer??

Smaken är ju olika. Och jag köper ju allt som jag vill se som sagt. och jag ser det mesta. Beror lite på vilket humör jag är.

Okej Noname får man fråga vad man skulle köpa för att det skulle vara bra film enligt dej?? Come on, hit me :rolleyes:

Nä jag tyckte faktiskt att du Ingo hade ovanligt många bra filmer i din beställning just denna gång, jag menar Mannen på taket, Pulp fiction och Millers crossing är riktigt bra filmer.

Ja just dom 3 skulle jag plockat ut som värda att se.

Klart smaken e olika, jag skrev det skämtsamt...Ingoman, om du kollar mina listor så ser du..Men det e ju Bergman, Kubrick, Hitchcock, Chaplin, Tarkovsky, Wilder, Kieslowski, Leone..bland andra.

Nä jag tyckte faktiskt att du Ingo hade ovanligt många bra filmer i din beställning just denna gång, jag menar Mannen på taket, Pulp fiction och Millers crossing är riktigt bra filmer.

Klart smaken e olika, jag skrev det skämtsamt...Ingoman, om du kollar mina listor så ser du..Men det e ju Bergman, Kubrick, Hitchcock, Chaplin, Tarkovsky, Wilder, Kieslowski, Leone..bland andra.

haha De e lugnt, jag noterade det.

Har ju faktiskt lite film av några av dessa regissörer. Jag är ju lite allätare vad gäller film och testar gärna bra film i alla former. Vill ge mej på Bergmans filmer men tyvärr är de ganska dyra. Men många gånger är det ju skönt att se en film där man inte behöver engagera sig utan bara slötitta och med tanke på att jag glor på en hel del film så blir det mycket sånt.

Men du får gärna komma med tips på filmer du tycker jag borde se. hmm fast kanske inte i den här tråden. Då blir det liv. Men vi har ju alltid filmstruntsnackstråden... nånstans :)

haha De e lugnt, jag noterade det.

Har ju faktiskt lite film av några av dessa regissörer. Jag är ju lite allätare vad gäller film och testar gärna bra film i alla former. Vill ge mej på Bergmans filmer men tyvärr är de ganska dyra. Men många gånger är det ju skönt att se en film där man inte behöver engagera sig utan bara slötitta och med tanke på att jag glor på en hel del film så blir det mycket sånt.

Men du får gärna komma med tips på filmer du tycker jag borde se. hmm fast kanske inte i den här tråden. Då blir det liv. Men vi har ju alltid filmstruntsnackstråden... nånstans :)

du har inte funderat på att hyra? jag e me i lovefilm och det funkar bra för mig. o dom har väldigt mycke filmer faktiskt.

jag gjorde faktiskt nyligen en lista på 100 filmer JAG tycker man bör se innan man dör...Jag kan posta den nånstans. Kanske startar en tråd. Men kan komma med andra tips ändå. Bergman är ju min nummer 1 så om du vill ha tips där så..

• Moderator
Beror definitivt på att just de filmerna är billiga. :D Köper själv många "skitfilmer" för att jag inte kan låta bli när de kostar så lite, men visst känns utbudet begränsat. Man vet ungefär vad man kommer hittan när man bläddrar i nice price-lådorna.

Beror definitivt på att just de filmerna är billiga. :D Köper själv många "skitfilmer" för att jag inte kan låta bli när de kostar så lite, men visst känns utbudet begränsat. Man vet ungefär vad man kommer hittan när man bläddrar i nice price-lådorna.

jag va fast i köpandet ett tag..köpte då massa filmer..av mindre kvalité kan man säg..mest såna jag sett förr o ville äga..men ändå såg jag typ inte dom när jag köpt dom :)

har slutat med det nu..och satsar på kvalité istället för kvantitet. säljer "skiten" numera. är rätt nöjd me min lilla samling

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...