Lorenzo Lamas Skriven 26 Mars, 2006 Report Share Skriven 26 Mars, 2006 Jaha, då var vi tillbaka jag och myers efter en helt underbar vecka i skidbacken! Vi hade då tamejfan sol varenda dag! Synd att jag blev förkyld första dagen och det verkar som om skiten ska hålla i sig ännu längre... är inne på min sjätte snoriga dag nu.... Men men, kul hade vi!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 26 Mars, 2006 Report Share Skriven 26 Mars, 2006 jaha.. då var man hemma i snöslaskiga göteborg igen..*grina* men som lorre sa.. vi har ju haft en gudomlig vecka.. trots LL's förbenade snorande.. men men han klarade både av å dricka öl å få ragg på krogen.. *asg* skit samma kul var det iaf.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 26 Mars, 2006 Report Share Skriven 26 Mars, 2006 Välkommen tillbaka. Har haft det jobbit i en vecka då jag inte haft nån att jävlas med eller nån som legat på min överlägsna intelligensnivå Åker själv till eran lilla stad imöra jag. Får se om jag lyckas koppla upp mej därenre. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 27 Mars, 2006 Report Share Skriven 27 Mars, 2006 Välkommen tillbaka.Har haft det jobbit i en vecka då jag inte haft nån att jävlas med eller nån som legat på min överlägsna intelligensnivå Åker själv till eran lilla stad imöra jag. Får se om jag lyckas koppla upp mej därenre. Vad trevligt! Syyyyynd att vi har sketväder (fast jag vill att snön ska försvinna så det är la bra med regn...). men men han klarade både av å dricka öl å få ragg på krogen.. *asg* hahaha... jodu... men han verkade ju faktiskt vilja ha en trekant med oss Från en småläning till en go gubbe: Eeeee... ska du ha en stänkare? det finns pengar på kontot Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 28 Mars, 2006 Report Share Skriven 28 Mars, 2006 w000t!!! Ingo i götet.... skall hålla utkik efter någon som ser lätt vilsen ut.. =) nejnejnej.. vi kom ju överens om att det var din bror han var ute efter Lorre... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 29 Mars, 2006 Report Share Skriven 29 Mars, 2006 w000t!!! Ingo i götet.... skall hålla utkik efter någon som ser lätt vilsen ut.. =) nejnejnej.. vi kom ju överens om att det var din bror han var ute efter Lorre... Jo det är sant, men han var för blyg för att ta upp kontakten med honom Men han hade ju blickarna mot honom i pissoaren.... och det finns ju pengar på kontot Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 29 Mars, 2006 Report Share Skriven 29 Mars, 2006 Fy helvete nu e man hemkommen från den stora staden göteborg. Skitväder kan man lugnt säga vi fick ju fan landa i Lidköping i måndags och åka buss därifrån. Hur kul va det. Sen lyckades jag ju inte koppla upp mej mot nätet från sjukan hellr. Fan vad tunga dagar det har varit. Tur man hade ett gäng filmer med sig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 29 Mars, 2006 Report Share Skriven 29 Mars, 2006 Tillbaks i verkligheten, kan man väl säga för min del. Rätt så tråkig vecka men Miami Vice gubbarna gjorde det ändå ganska bekvämt för min del. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 30 Mars, 2006 Report Share Skriven 30 Mars, 2006 Rätt så tråkig vecka men Miami Vice gubbarna gjorde det ändå ganska bekvämt för min del. ??? Vad menar du? Säg inte att du har träffat Don Johnson!!!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 30 Mars, 2006 Report Share Skriven 30 Mars, 2006 Mhm han fick säkert fransk massage av tubbs... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 30 Mars, 2006 Report Share Skriven 30 Mars, 2006 Hmm tror bröderna bäver är avis på dej KLK Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 30 Mars, 2006 Report Share Skriven 30 Mars, 2006 Haha, javisst Crockett och Tubbs var hos mig på utflykt. Vi åkte till Skansen och hade en picknick dessutom. Tubbs såg en Ren för första gången i sitt liv. Tänkte mer på Säsong 2 av serien. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 31 Mars, 2006 Report Share Skriven 31 Mars, 2006 Hmm tror bröderna bäver är avis på dej KLK Jo, jag är avundsjuk på KLK! FÖr jag vill oxå ha säsong 2, har bara ettan än så länge... Det närmsta broder jag är med Myers är vapenbroder... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 31 Mars, 2006 Report Share Skriven 31 Mars, 2006 Hmm tror bröderna bäver är avis på dej KLK Jo, jag är avundsjuk på KLK! FÖr jag vill oxå ha säsong 2, har bara ettan än så länge... Det närmsta broder jag är med Myers är vapenbroder... Jo men på nått jävla sett är nu väl släkt. sysslingar eller pysslingar eller buksvågrar eller nått. Hmm miami vice säsong två är inget jag längtar efter men... klart skulle kanske vara kul att förgylla samlingen med alla säsonger men det är inget projekt jag tänker ta mej an. Serien är för kass för det. ska sikta in mej på mer kvalitétserier som A-team eller MacGyver Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 31 Mars, 2006 Report Share Skriven 31 Mars, 2006 A-Team där sa du ngt... mjoho.. buksvågrar.. jag vet inte riktigt.. tror inte det.. men min pappa e storebror till Lorres mamma iaf Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.