Jump to content

Hej då på ett tag-tråden

Greenleaf

Rekommenderade inlägg

Jaha, då var vi tillbaka jag och myers efter en helt underbar vecka i skidbacken!

Vi hade då tamejfan sol varenda dag! Synd att jag blev förkyld första dagen och det verkar som om skiten ska hålla i sig ännu längre... är inne på min sjätte snoriga dag nu.... :down:

Men men, kul hade vi!!!

• Svar 802
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Välkommen tillbaka.

Har haft det jobbit i en vecka då jag inte haft nån att jävlas med eller nån som legat på min överlägsna intelligensnivå :rolleyes:

Åker själv till eran lilla stad imöra jag. Får se om jag lyckas koppla upp mej därenre.

Välkommen tillbaka.

Har haft det jobbit i en vecka då jag inte haft nån att jävlas med eller nån som legat på min överlägsna intelligensnivå :rolleyes:

Åker själv till eran lilla stad imöra jag. Får se om jag lyckas koppla upp mej därenre.

Vad trevligt! Syyyyynd att vi har sketväder (fast jag vill att snön ska försvinna så det är la bra med regn...).

men men han klarade både av å dricka öl å få ragg på krogen.. *asg*

hahaha... jodu... men han verkade ju faktiskt vilja ha en trekant med oss :lol:

Från en småläning till en go gubbe: Eeeee... ska du ha en stänkare? det finns pengar på kontot :blink:

w000t!!! Ingo i götet.... skall hålla utkik efter någon som ser lätt vilsen ut.. =)

nejnejnej.. vi kom ju överens om att det var din bror han var ute efter Lorre...

Jo det är sant, men han var för blyg för att ta upp kontakten med honom :lol: Men han hade ju blickarna mot honom i pissoaren.... och det finns ju pengar på kontot

Fy helvete nu e man hemkommen från den stora staden göteborg. Skitväder kan man lugnt säga vi fick ju fan landa i Lidköping i måndags och åka buss därifrån. Hur kul va det. Sen lyckades jag ju inte koppla upp mej mot nätet från sjukan hellr. Fan vad tunga dagar det har varit. Tur man hade ett gäng filmer med sig.

Hmm tror bröderna bäver är avis på dej KLK

Jo, jag är avundsjuk på KLK! FÖr jag vill oxå ha säsong 2, har bara ettan än så länge... :huh:

Det närmsta broder jag är med Myers är vapenbroder...

Jo men på nått jävla sett är nu väl släkt. sysslingar eller pysslingar eller buksvågrar eller nått.

Hmm miami vice säsong två är inget jag längtar efter men... klart skulle kanske vara kul att förgylla samlingen med alla säsonger men det är inget projekt jag tänker ta mej an. Serien är för kass för det.

ska sikta in mej på mer kvalitétserier som A-team eller MacGyver :whistling:

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...