Filmstar Czechflash Skriven 1 April, 2006 Filmstar Report Share Skriven 1 April, 2006 Så bär det av till Mexiko igen. Hittade en sista-minuten-resa och slog till. Åker imorgon söndag och blir borta en vecka. Det är samma ställe jag var på i slutet av 2004, så man ser fram emot en skön vecka. Är tillbaka måndagen den 10:e april igen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 1 April, 2006 Report Share Skriven 1 April, 2006 ha det så kul å gå nu inte å bli bortrövad av incaindianer.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 1 April, 2006 Report Share Skriven 1 April, 2006 Blir nog svårt i Mexico (Azteker i Mexico) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 1 April, 2006 Report Share Skriven 1 April, 2006 Blir nog svårt i Mexico (Azteker i Mexico) vadå det kan väl finnas incaindianer som gått lite vilse i Mexico också. desperata, utsvultna och törstiga. Det är då dom är som farligast. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 2 April, 2006 Report Share Skriven 2 April, 2006 precis det är då dom är som farligast.. Ingo vet... å föresten var jag nog inte 100% alvarlig... La Diva är en jäkla messerschmidt... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 2 April, 2006 Moderator Report Share Skriven 2 April, 2006 Blir nog svårt i Mexico (Azteker i Mexico) vadå det kan väl finnas incaindianer som gått lite vilse i Mexico också. desperata, utsvultna och törstiga. Det är då dom är som farligast. Nu tänker du på alkisarna i Timrå igen... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 2 April, 2006 Report Share Skriven 2 April, 2006 *asgarv* Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 2 April, 2006 Report Share Skriven 2 April, 2006 Blir nog svårt i Mexico (Azteker i Mexico) vadå det kan väl finnas incaindianer som gått lite vilse i Mexico också. desperata, utsvultna och törstiga. Det är då dom är som farligast. Nu tänker du på alkisarna i Timrå igen... Nej fan dom har inte råd att åka till Mexico. Haha det varväl nån spelars i nått lag som sett timråklacken och sagt: Ja det är inte många i den klacken som har studielån. hahaha Timrå är väl en av de kommuner med lägst utbildade i hela sverige. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 3 April, 2006 Report Share Skriven 3 April, 2006 Då var man tillbaka från kanarieholmarna, bränd i dubbel bemärkelse... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 3 April, 2006 Report Share Skriven 3 April, 2006 Välkommen tillbaka Plox. På vilken av kanarieholmarna var du?? Själv har jag bara vart på Lanzarote för några år sen.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 3 April, 2006 Report Share Skriven 3 April, 2006 Man tackar för det Spicoli. Jag var på Cran Canaria - har varit på Lanzarote innan också. Inga öar som jag rekommenderar till den alternative. Men är man bara ute efter sol och värme så går det an... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 3 April, 2006 Report Share Skriven 3 April, 2006 Välkommen tillbaka, Plox! Hoppas att du hade en trevlig vecka och bara njöt. Jag planerar också på att sticka iväg till ett soligt ställe. Man blir så knäckt av att det ständigt är mörkt och regnigt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 3 April, 2006 Report Share Skriven 3 April, 2006 Välkommen tillbaka Plox!!! Varit på kanarieöarna fyra gånger. Alltid lika trevligt. Håller med om Gran Canaria kanske den ön där det var minst på gång. Teneriffa bäst. Lanzarote familjevänligast. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 3 April, 2006 Report Share Skriven 3 April, 2006 Ingen som vet om det finns en ö på kanarieöarna som heter Lorenzorote? I så fall så åker jag med en gång! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 3 April, 2006 Report Share Skriven 3 April, 2006 Ingen som vet om det finns en ö på kanarieöarna som heter Lorenzorote? I så fall så åker jag med en gång! Säljer exklusivt biljetter till Lorenzorote. 2 Veckor med hotell 4999:-. Skickar PM angående betalning till postgiro. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.