Puffie Skriven 3 April, 2006 Report Share Skriven 3 April, 2006 Imorogon åker jag upp till Göteborg för att vara där i 3 dagar, tror inte jag kommer att ha tillgång till dator så ni slipper mig ett tag. Är tillbaka på torsdagkväll om allt går som det ska. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 4 April, 2006 Report Share Skriven 4 April, 2006 Man tackar för det KLK och Hartigan... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 7 April, 2006 Report Share Skriven 7 April, 2006 då är jag tillbaka från den stora staden, turligt nog överlevde jag besöket Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 5 Maj, 2006 Report Share Skriven 5 Maj, 2006 Imorgon lördag ska jag åka till London. Hemma onsdag kväll. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 5 Maj, 2006 Report Share Skriven 5 Maj, 2006 Imorgon lördag ska jag åka till London. Hemma onsdag kväll. Det låter roligt! Har själv vart i London 3 gånger och kanske ska dit igen i sommar. Nått speciellt du ska hitta på ?? Kanske blir ett besök på stora HMV eller? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 5 Maj, 2006 Report Share Skriven 5 Maj, 2006 Blir andra gången för mig. Ska gå se Bruce Springsteen + annat roligt. Stora HMV blir det garanterat. Senaste blev det väl 14 filmer... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 5 Maj, 2006 Report Share Skriven 5 Maj, 2006 Blir andra gången för mig. Ska gå se Bruce Springsteen + annat roligt. Stora HMV blir det garanterat. Senaste blev det väl 14 filmer... Oj oj oj så det blir Bruce Springsteen, skulle gärna vilja gå på en konsert med han någon gång men biljetterna går ju åt som bara den. Förstod nog att du skulle besöka HMV, det måste man ju nästan göra. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 5 Maj, 2006 Moderator Report Share Skriven 5 Maj, 2006 Oj oj oj så det blir Bruce Springsteen, skulle gärna vilja gå på en konsert med han någon gång men biljetterna går ju åt som bara den.Har hart att Bruce inte går på konsert med vem som helst, bara så du vet. Och vad hade ni tänkt se?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 5 Maj, 2006 Report Share Skriven 5 Maj, 2006 Oj oj oj så det blir Bruce Springsteen, skulle gärna vilja gå på en konsert med han någon gång men biljetterna går ju åt som bara den.Har hart att Bruce inte går på konsert med vem som helst, bara så du vet. Och vad hade ni tänkt se?? *asg* Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 5 Maj, 2006 Report Share Skriven 5 Maj, 2006 Haha, ja men jag tror du hajja vad jag menade eller?? du är väl inte så trög? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 5 Maj, 2006 Moderator Report Share Skriven 5 Maj, 2006 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 9 Maj, 2006 Moderator Report Share Skriven 9 Maj, 2006 Snart drar jag och resten av jobbet till Sundsvall och Hotell Södra Berget på konferens. Lite kul, lite spa, lite sprit väntar. Åter på torsdag. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 11 Maj, 2006 Report Share Skriven 11 Maj, 2006 Tillbaka i verkligheten nu...Trevlig resa. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 19 Maj, 2006 Moderator Report Share Skriven 19 Maj, 2006 Nu drar jag iväg igen. Denna gång till Stockholm för att kolla på K1-galan i Globen. Tebaks på måndag! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 22 Maj, 2006 Moderator Report Share Skriven 22 Maj, 2006 Tillbaka från storstan och rallarsvingarnas högtid. Första gången jag besökte K1-galan och det var över förväntan måste jag säga. Gillade blandningen av show och kamp. Man har sett det på TV några gånger, men givetvis blir det mycket mer påtagligt när man ser det i verkligheten. Hög musik och fyrverkerier skapar en härlig inramning till spektaklet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.