Jump to content

TV-spel & PC-spel


Rakii

Rekommenderade inlägg

Igår köpte jag ett X-box, ser mest fram emot att spela online med kompisar. Har haft PS3 ett bra tag nu - tyvärr har ju dock ingen annan den konsolen så något online-spel har det inte blivit särskilt mycket av.

 

Första spelet jag köpte till min X-box - GTA IV haha... Klarade 100% av det på PS3, men har varit sugen på att ta det igen länge nu.

 

Sen inväntas givetvis nya Call Of Duty, som kommer att spelas flitigt. Någon som har X-box live? Vill någon adda mig så heter jag Plox2. :)

 

Nä nu vill jag hem och spela!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Svar 142
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jag köpte en bärbar för ett par veckor sen, innan dess hade jag en sämre dator än vad du har. Detta blir första gången jag spelar FM sen typ 06/07.

 

EDIT:

 

Ska inte vara så stor skillnad mellan 09 och 10, när det gäller systemkrav. Bra sida att testa om man har en tillräckligt bra dator:

 

http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/

 

EDIT 2:

 

Glömde:

 

http://www.iobit.com/gamebooster.html

Link to comment
Share on other sites

Rilopoz, du vill inte försöka ta upp dif ur Superettan på 2010 då? Låter som ett rätt underhållande projekt...

 

Blir det FM2010 ska jag nog ta över efter Stahre och fortsätta leverera SM-guld.

 

Om DIF är lika dåliga som de är just nu i verkligheten skulle det nog inte vara särskildt roligt, nej. Tror dock inte gnaget är särskildt roliga att spela dom heller. Budgeten lär ju inte räcka till alla de pajaser du måste byta ut.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Modern Warfare 2 (Call of Duty 6) inhandlades igår, hela storymode spelades igenom igår. Ett spel som utan tvekan levde upp till de höga förväntningarna, möjligtvis att det var lite kort. Men det kan jag ta - för man kan utan tvekan spela igenom det ett par gånger till. :)

 

Idag blir det att testa online-läget.

Link to comment
Share on other sites

Låter bra, Plox. Jag köpte också Modern Warfare 2 igår, men hann inte riktigt komma igång pga långa installeringstider. Ska spela mer senare idag. Det låter precis som vanligt då, Modern Warfare var ju också något kort i single-player läget. Men det kompenseras, som sagt, av att man kan spela det många gånger pga att det är bra.

 

Online-läget är dock det jag har störst förväntningar på. Förra spelet har jag spelat enormt mycket och det var underbart. Av recensioner att döma verkar de ha sparat det bästa och finslipat det andra. Så det ska verkligen bli kul.

Link to comment
Share on other sites

Senaste spelköpen:

 

Uncharted 2 - Betyg: 9/10

PES 2010 - Betyg 8.5/10

Killzone 2 - Inte spelat än :)

Modern Warfare 2 - Spelar just nu. Campaign. Förmodat betyg: 10/10

 

PS3 om ni undrar.

 

Sen kommer Dragon Age som jag blir väldigt sugen på efter sett videoklipp. Castlevania, God of War III är andra kommande :)

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...