Michael Myers Skriven 3 November, 2007 Report Share Skriven 3 November, 2007 Precis min åsikt Ingo.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 28 November, 2007 Report Share Skriven 28 November, 2007 Myers: Ari skulasson är han nånting att ha? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 22 December, 2007 Report Share Skriven 22 December, 2007 Myers: Ari skulasson är han nånting att ha? Hans största å egentligen enda nackdel är att han är så jäkla liten.. han kan visa prov på lite teknik.. men han har först å främst jävligt vassa hörnor frisparkar.. jag gillade honnom då han nästan alltid slet å gjorde det han skulle.. dock enligt ryktet så var han lat och oseriös på träningarna.. (har aldrig upplevt det dom gånger jag kollat) han har iofs en för/nackdel i sitt temprament.. han tjötar på dommaren en del när han inte är nöjd... tror dock att det även är tempramentet som gör att han jobbar å sliter.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 22 December, 2007 Report Share Skriven 22 December, 2007 Vilken kväll det blir imorgon fotbollskamrater; 15:55 Inter - Milan (TV4Sport) 18:55 Barcelona - Real Madrid (TV4Sport) Jo man tackar! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 23 December, 2007 Report Share Skriven 23 December, 2007 Vilken kväll det blir imorgon fotbollskamrater; 15:55 Inter - Milan (TV4Sport) 18:55 Barcelona - Real Madrid (TV4Sport) Jo man tackar! Vassego. det var så lite så Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 24 December, 2007 Report Share Skriven 24 December, 2007 Domarn var värdelös i El Clasico. På Reals sida? Inte alls. Iniesta är fan topp 5 i världen. Herrejävlar vilken spelare. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 1 April, 2008 Report Share Skriven 1 April, 2008 Jaaaaa... va skönt! Då var äntligen över med premiären och även om vi ska vara glada för 1 poäng enligt media så vill ju alla slå oss i år. Skönt att inte grötdanskarna fick mer av oss. Vad fasen gjorde Giffarna Ingo??? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 1 April, 2008 Report Share Skriven 1 April, 2008 Jaaaaa... va skönt! Då var äntligen över med premiären och även om vi ska vara glada för 1 poäng enligt media så vill ju alla slå oss i år. Skönt att inte grötdanskarna fick mer av oss. Vad fasen gjorde Giffarna Ingo??? Ja säg det. De var värdelösa. Tränaren fick nån hjärnblödning och omformerade i laget. Vet inte vad han tänkte. Det var tragiskt att se. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 7 December, 2008 Report Share Skriven 7 December, 2008 I helgen har jag sett två fotbollsmatcher; Everton-Aston Villa 2-3 Real Madrid-Sevilla 3-4 Fotboll är fantastiskt ibland. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 7 December, 2008 Report Share Skriven 7 December, 2008 Bra val. Själv sitter jag i princip isolerad från fotbollsvärlden känns det som, då Champions League har flyttats över till kanaler som jag aldrig kommer kunna se, och alla annan fotboll har jag ändå bara kunnat se i efterhand. Farsan har alltid haft Canal Plus förut, men nu står jag helt utan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 7 December, 2008 Report Share Skriven 7 December, 2008 Så lite bara? Jag kollar på fotboll varje dag, alla matcher jag kan se. Varje helg tänker jag "imorgon kan jag faktiskt gå ut eftersom att det inte finns något att se", sen slutar det med att jag bänkar mig ändå. Idag sov jag tyvärr förbi Real-Sevilla. Ägda Real är i alla fall. Igår såg jag dock det mesta. He comes from Serbia! He'll # murder ya! Nemanja Vidic! Tycker synd om Everton f.ö. De förtjänade oavgjort och Lescott sätter en bica and whatnot... unfair... som fan. Även om Ashley Youngs avgörande var sjukt skickligt gjort, snacka om att kunna utnyttja sin speed på rätt sätt. Villa börjar bli för bra för att man ska tycka om dom. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 8 December, 2008 Report Share Skriven 8 December, 2008 Det fanns en tid för ungefär ett år sedan och vidare bakåt, då jag såg flera matcher i veckan. Det var Premier League (Arsenal i synnerhet men jag såg allt som gick), Serie A (Inter före och med Zlatan och andra lag i allmänhet), La Liga (alla lag), Allsvenskan (alla lag) och sedan förstås alla Champions League-sändningar som gick på TV3, ZTV och 6:an. Sedan såg jag varenda svensk landskamp (det gör jag tack och lov fortfarande) och landskamper i allmänhet - speciellt England och Brasilien då. Jag försökte också kolla in brasilianska ligan och Copa Libertadores så mycket det gick för jag var väl en av få som gärna såg den fotbollen kändes det som. Och Eurogoals på Eurosport var ett fint program. Såg också Eredevise, men däremot inte Bundesliga. Efter två svackor och en massa kanalförluster och kanalbyten så kan jag inte se så mycket jag vill längre. Jag får nöja mig med att se nyhetssändningarna och fortsätta läsa tidningarna. Och drömma mig tillbaka till de gamla goda tiderna redan vid 20 års ålder... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 8 December, 2008 Report Share Skriven 8 December, 2008 Jag tittar mest på Premier League. Hade jag fått välja hade jag tagit Premier League varje dag i veckan, med uppehåll för Champions League. Först och främst United, men alla matcher i den högstadivisionen blir på något sätt underhållande. I Spanien ser jag mest på toppmöten, mitten- och bottenmöten intresserar mig inte. Ligan är bra, men eftersom att jag inte har något lag som jag bryr mig om skiter jag i bottenmötena, jag behöver inte ha kolla på alla lag som jag känner att jag måste ha i England och Sverige. Serie A är så tråkigt. Tycker verkligen inte om den ligan någonstans. Jag slötittar ibland och har blivit kär i Genoa (nykomlingar, Diego Milito... underbara) nu i höst, annars är det mest meh. Bundesliga har ju börjat gå på Viasat Sport-kanalerna men jag har alltid missat matcherna på ett eller annat vis, antingen p.g.a. PL eller för att jag somnat (som i fredags). Allsvenskan är väl dock mitt största intresse, där försöker jag hålla koll på alla lag för att verkligen ha koll på vilka AIK möter, vart de ligger, hur de spelar, vilka som är stjärnorna och så vidare. Sen ser jag alla AIKs matcher förstås, blir oftast minst hälften på plats (i år blev det 15 matcher, 13 hemma och två "bortaderbyn", missade två hemmamatcher i våras p.g.a. Uniteds guldmatch mot Wigan (fick zappa) och en p.g.a. sjukdom). Nästa år blir det nog flera bortamatcher (trots bojkotten) när en polare fått körkort and whatnot. Med BP i allsvenskan blir det ju 18 i Stockholm, så jag satsar på minst fem bortamatcher också. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 8 December, 2008 Report Share Skriven 8 December, 2008 Jag har haft C+ sedan West Ham återvände till Premier League. Inför den här säsongen när min box gick sönder tänkte jag - njä nu får det räcka. Men förra helgen när det vankades Manchesterderby, Londonderby mellan Chelski-Arsenal OCH Pööl-Hammers på måndagen - blev suget helt enkelt för stort. Vips befann jag mig på elgiganten och hade köpt en ny box och återupptagit mitt C+ abonnemang. Jag tittar helst på Premier League, gärna varje helg och allra helst West Ham. Fast jag kan egentligen uppskatta all sorts fotboll, alltfrån Trelleborg i allsvenskan till Championship-matcher i England. All fotboll har sin charm och historia. Som nu tex - en öl i handen och Hammers vs Tottscum på televisionen, kan inte bli bättre. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 9 December, 2008 Moderator Report Share Skriven 9 December, 2008 Ser i princip aldrig på fotboll, mest för att jag inte håller på nåt lag alls. Svenska landskamper gillar jag att se. Kan tänka mig att se Spansk fotboll, det är vackert spel där, det kan vara det även i Italien, men där ramlas det för mycket. Engelsk fotboll ser jag inte gärna, det är fortfarande för mycket sparka och spring, även om de stora pengarna förädlat spelet lite genom alla importspelare som faktiskt kan spela fotboll. Svensk fotboll... nja, då ser jag hellre PRO-boule nere i sjukhusparken. Såg för övrigt på Euro 2008 igår. Har sett reklamen så många gånger om programmet och varje gång har de sagt "Patrik Ekvall guidar genom Euro 2008" eller nåt sånt. Under hela programmet hördes eller sågs Ekvall inte en enda gång, förutom via gamla klipp. Lite kul att minnas hela spektaklet. Hatar fortfarande att se Tyskland spela fotboll. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.