Jump to content

Hej då på ett tag-tråden

Greenleaf

Rekommenderade inlägg

ja... alltså, jag gjorde en anmärkning på din svenska. Jag skulle tycka att min BLIVANDE pojkvän skulle passat bättre in på det du skulle säga. Min KOMMANDE pojkvän assocerade till sex för mig.

Sorry lövet, ska tillbaka till ämnet nu!

Så säger du att jag tänker på sex :P Men ja, vi avslutar. Sorry Greenie...

• Svar 802
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Moderator

Hej då allihopa!! Ska till New York imorgon. Hörs om en vecka :D

Ha det så bra i New York! Själv ska jag dra till fjällen imorron. Ni slipper mig en hel vecka, Njut! :P

Nä, men... en hel vecka! Vad händer då med vårt reality-drama!? Ingoman, hur kan du släppa iväg henne så där, du var ju på gång! La Diva, gör nåt!

• 2 weeks later...
  • Moderator

I eftermiddag drar jag iväg på konferens två dagar. Har föreslagit Peo att det är lika bra att han stänger ner filmsnack.se under tiden för att spara på serverns batterier. Han trodde dock att det skulle vara aktivitet här ändå *fniss, jag vet, det är såå dumt* så han ville ha sidan uppe.

Är tillbaka på fredag så då är ni välkommna tillbaka. Hoppas ni inte har alltför tråkigt medans. Förslagsvis kan ni läsa om några av mina gamla inlägg så känns det inte som att jag är så långt borta åndå! :hypocrite:

• Moderator

Jag är åter! Eller.. jag var åter redan igår, men idag låg allt jobb på hög så det var bara att hugga i. Hann inte in på forumet mer än för att svara på ett PM.

Var i Hindås (bör väl alla Götebörjare känna till) och löste världsfreden och söp. Spelade lite poker också. Både poker och världfred gick åt helvete men supandet (och karoken) gick fint!

Jag är åter! Eller.. jag var åter redan igår, men idag låg allt jobb på hög så det var bara att hugga i. Hann inte in på forumet mer än för att svara på ett PM.

Var i Hindås (bör väl alla Götebörjare känna till) och löste världsfreden och söp. Spelade lite poker också. Både poker och världfred gick åt helvete men supandet (och karoken) gick fint!

Låter som en höjdar vecka det där Manet.... Men Hindås känner jag inte till....

vad jag blev sugen på kröka nu och karaoke men de fick jag nästan nog med förra helgen!. :rolleyes:

jaha ja.. ok.. host host.. jag drar till skottland/glasgow lördag till måndag.. skall springa runt å skrika you may take my life. but you can never take my FREEDOM

*vinkar hejdå*

Fan vad skönt då slipper vi kanske all porr i struntsnack tråden

;)

*hostar å sneglar på Shadowfax* porr!! jag!!?? nu har du nog fått allt om bakfoten.. :whistling:

• Moderator

Låter som en höjdar vecka det där Manet.... Men Hindås känner jag inte till....

vad jag blev sugen på kröka nu och karaoke men de fick jag nästan nog med förra helgen!. :rolleyes:

Ja, det var en av de bättre konferenser jag varit på, och det berodde mycket på Hindåsgården där vi bodde. Bra rum, en skön spa-del där vi bastade och bubblade och drack öl, och så en massa god mat.

• 1 month later...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...