Shadowfax Skriven 28 Oktober, 2005 Report Share Skriven 28 Oktober, 2005 ja... alltså, jag gjorde en anmärkning på din svenska. Jag skulle tycka att min BLIVANDE pojkvän skulle passat bättre in på det du skulle säga. Min KOMMANDE pojkvän assocerade till sex för mig. Sorry lövet, ska tillbaka till ämnet nu! Så säger du att jag tänker på sex Men ja, vi avslutar. Sorry Greenie... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 29 Oktober, 2005 Report Share Skriven 29 Oktober, 2005 Hej då allihopa!! Ska till New York imorgon. Hörs om en vecka Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadowfax Skriven 29 Oktober, 2005 Report Share Skriven 29 Oktober, 2005 Hej då allihopa!! Ska till New York imorgon. Hörs om en vecka Ha det så bra i New York! Själv ska jag dra till fjällen imorron. Ni slipper mig en hel vecka, Njut! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 29 Oktober, 2005 Moderator Report Share Skriven 29 Oktober, 2005 Hej då allihopa!! Ska till New York imorgon. Hörs om en vecka Ha det så bra i New York! Själv ska jag dra till fjällen imorron. Ni slipper mig en hel vecka, Njut! Nä, men... en hel vecka! Vad händer då med vårt reality-drama!? Ingoman, hur kan du släppa iväg henne så där, du var ju på gång! La Diva, gör nåt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 8 November, 2005 Moderator Report Share Skriven 8 November, 2005 I eftermiddag drar jag iväg på konferens två dagar. Har föreslagit Peo att det är lika bra att han stänger ner filmsnack.se under tiden för att spara på serverns batterier. Han trodde dock att det skulle vara aktivitet här ändå *fniss, jag vet, det är såå dumt* så han ville ha sidan uppe. Är tillbaka på fredag så då är ni välkommna tillbaka. Hoppas ni inte har alltför tråkigt medans. Förslagsvis kan ni läsa om några av mina gamla inlägg så känns det inte som att jag är så långt borta åndå! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
davvie Skriven 8 November, 2005 Report Share Skriven 8 November, 2005 Vad för konferans är det du ska på? Måste vara något viktigt eftersom du lämnar forumet så länge bara för det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 11 November, 2005 Moderator Report Share Skriven 11 November, 2005 Jag är åter! Eller.. jag var åter redan igår, men idag låg allt jobb på hög så det var bara att hugga i. Hann inte in på forumet mer än för att svara på ett PM. Var i Hindås (bör väl alla Götebörjare känna till) och löste världsfreden och söp. Spelade lite poker också. Både poker och världfred gick åt helvete men supandet (och karoken) gick fint! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 11 November, 2005 Report Share Skriven 11 November, 2005 Jag är åter! Eller.. jag var åter redan igår, men idag låg allt jobb på hög så det var bara att hugga i. Hann inte in på forumet mer än för att svara på ett PM.Var i Hindås (bör väl alla Götebörjare känna till) och löste världsfreden och söp. Spelade lite poker också. Både poker och världfred gick åt helvete men supandet (och karoken) gick fint! Låter som en höjdar vecka det där Manet.... Men Hindås känner jag inte till.... vad jag blev sugen på kröka nu och karaoke men de fick jag nästan nog med förra helgen!. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 11 November, 2005 Report Share Skriven 11 November, 2005 jaha ja.. ok.. host host.. jag drar till skottland/glasgow lördag till måndag.. skall springa runt å skrika you may take my life. but you can never take my FREEDOM *vinkar hejdå* Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 11 November, 2005 Report Share Skriven 11 November, 2005 jaha ja.. ok.. host host.. jag drar till skottland/glasgow lördag till måndag.. skall springa runt å skrika you may take my life. but you can never take my FREEDOM*vinkar hejdå* Fan vad skönt då slipper vi kanske all porr i struntsnack tråden Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 12 November, 2005 Report Share Skriven 12 November, 2005 jaha ja.. ok.. host host.. jag drar till skottland/glasgow lördag till måndag.. skall springa runt å skrika you may take my life. but you can never take my FREEDOM *vinkar hejdå* Fan vad skönt då slipper vi kanske all porr i struntsnack tråden *hostar å sneglar på Shadowfax* porr!! jag!!?? nu har du nog fått allt om bakfoten.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 12 November, 2005 Moderator Report Share Skriven 12 November, 2005 Jag är åter! Eller.. jag var åter redan igår, men idag låg allt jobb på hög så det var bara att hugga i. Hann inte in på forumet mer än för att svara på ett PM. Var i Hindås (bör väl alla Götebörjare känna till) och löste världsfreden och söp. Spelade lite poker också. Både poker och världfred gick åt helvete men supandet (och karoken) gick fint! Låter som en höjdar vecka det där Manet.... Men Hindås känner jag inte till.... vad jag blev sugen på kröka nu och karaoke men de fick jag nästan nog med förra helgen!. Ja, det var en av de bättre konferenser jag varit på, och det berodde mycket på Hindåsgården där vi bodde. Bra rum, en skön spa-del där vi bastade och bubblade och drack öl, och så en massa god mat. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 14 November, 2005 Report Share Skriven 14 November, 2005 Oj oj oj.. Hindås världsmetropolen.. host host.. jaha nehe nu är man tebax efter en massa guiness, whisky samt även provat haggis som inte alls var äckligt faktiskt.. kan jag rekomendera till alla som åker till skottland Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 7 Januari, 2006 Report Share Skriven 7 Januari, 2006 Snart är det dags för mig att kila iväg under en vecka. Jag ska till Idre imorgon kl. 8.40 men ha det så trevligt hemma! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 12 Januari, 2006 Author Filmstar Report Share Skriven 12 Januari, 2006 Ska på projektresa med klassen till Indien och vara där i två veckor från och med imorgon bitti. Så min aktivitet kommer att minskas från knappt något till ingenting... Ha det bra (och kallt) här i Sverige! 27e är jag tillbaka. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.