Spicoli Skriven 21 Maj, 2007 Report Share Skriven 21 Maj, 2007 Är ganska säker på att det är Todd Solondz Welcome to the Dollhouse ? Har varken sett den eller Happiness, men det är bara en tidsfråga innan det blir av. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 21 Maj, 2007 Report Share Skriven 21 Maj, 2007 Helt rätt Spicoli, precis som alla andra filmer av Solondz så är den mycket bra. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 22 Maj, 2007 Report Share Skriven 22 Maj, 2007 Nästa: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 22 Maj, 2007 Report Share Skriven 22 Maj, 2007 Tycker jag känner igen lill-tjejen i mitten, men kommer inte på varifrån... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 22 Maj, 2007 Report Share Skriven 22 Maj, 2007 Tycker jag känner igen lill-tjejen i mitten, men kommer inte på varifrån... Tror du var en av dom (bland annat mig själv också) här på forumet som verkligen gillar den här filmen mycket. Ska komma på en ledtråd snart, har ingen nu bara. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 22 Maj, 2007 Report Share Skriven 22 Maj, 2007 Ahhh ja men det är ju En Kärlekshistoria av Roy Andersson! EDIT: Otroligt bra film btw! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 22 Maj, 2007 Filmstar Report Share Skriven 22 Maj, 2007 Tänkte faktiskt skriva att det såg ut som en svensk eller tysk 80-tals film. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 22 Maj, 2007 Report Share Skriven 22 Maj, 2007 Japp, såklart det stämmer!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 23 Maj, 2007 Report Share Skriven 23 Maj, 2007 Anita Lindblom var ju så söt i den filmen, en ev Sveriges bästa filmer genom tiderna helt enkelt. Men jag kör vidare med en ny; Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoopy Skriven 23 Maj, 2007 Report Share Skriven 23 Maj, 2007 Ser ut som Ethan Hawke.. Reality Bites? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 23 Maj, 2007 Filmstar Report Share Skriven 23 Maj, 2007 FOU. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 24 Maj, 2007 Report Share Skriven 24 Maj, 2007 FOU. Helt rätt, om du menade Förortsungar Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 24 Maj, 2007 Filmstar Report Share Skriven 24 Maj, 2007 Klart jag menade det. Det är ju det korta coola rap-namnet på filmen. Ny film. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 24 Maj, 2007 Moderator Report Share Skriven 24 Maj, 2007 Ser ut som James Dean till vänster. Chansar på Jätten (heter den väl?), det första jag kom på. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 24 Maj, 2007 Filmstar Report Share Skriven 24 Maj, 2007 Fel. Två gissningar kvar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.