La Diva Skriven 25 Juni, 2007 Report Share Skriven 25 Juni, 2007 Picassos äventyr. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 26 Juni, 2007 Moderator Report Share Skriven 26 Juni, 2007 Jajmen! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 26 Juni, 2007 Report Share Skriven 26 Juni, 2007 OK shoot! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 26 Juni, 2007 Moderator Report Share Skriven 26 Juni, 2007 Jaaha... Christine kanske?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 26 Juni, 2007 Report Share Skriven 26 Juni, 2007 Hehe! Är det inte Repo Man? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 26 Juni, 2007 Report Share Skriven 26 Juni, 2007 Jo det är Repo Man Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 26 Juni, 2007 Report Share Skriven 26 Juni, 2007 En film jag bara måste se om de, minns att jag gillade den mycket! Nästa: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 27 Juni, 2007 Moderator Report Share Skriven 27 Juni, 2007 Nån fler än jag som inte kan se bilden? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 27 Juni, 2007 Report Share Skriven 27 Juni, 2007 Nån fler än jag som inte kan se bilden? Hmm, jag kunde se den iaf innan. Har laddat upp den ett annat sätt nu, får se ifall de funkar bättre. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 27 Juni, 2007 Moderator Report Share Skriven 27 Juni, 2007 Nu såg jag den.... gissar på Scrooged? (heter den väl?) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 27 Juni, 2007 Report Share Skriven 27 Juni, 2007 Nu såg jag den.... gissar på Scrooged? (heter den väl?) Bra gissning, men det är tyvärr fel... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 27 Juni, 2007 Report Share Skriven 27 Juni, 2007 The man who knew to little e de väl va? Med Joanne Whalley och Peter Galagher har jag fr mej. ganska kul film Kommer inte ihåg om den har nån svensk titel. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 27 Juni, 2007 Report Share Skriven 27 Juni, 2007 The man who knew to little e de väl va? Med Joanne Whalley och Peter Galagher har jag fr mej. ganska kul film Kommer inte ihåg om den har nån svensk titel. Korrekt svarat Ingo! (Någon svensk titel vet jag inget om) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 27 Juni, 2007 Filmstar Report Share Skriven 27 Juni, 2007 Svensk titel är väl (naturliga) Mannen som visste för lite. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 28 Juni, 2007 Report Share Skriven 28 Juni, 2007 Svensk titel är väl (naturliga) Mannen som visste för lite. ja det var det kanske. Men jag hade av nån anledning skrivit den engelska titeln i min gamla videolista Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.