Moderator Manetheren Skriven 3 Juli, 2007 Moderator Report Share Skriven 3 Juli, 2007 Jag kör: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 3 Juli, 2007 Report Share Skriven 3 Juli, 2007 Aah såg inte att Spicoli gett mej rätt. Kände så väl igen bilden så jag blev tvungen att fuska lite. Låter bli att svara därför. Men man är ju så, blir vansinnig när jag inte kommer på vad det är på en gång. Såg hela scenen framför mej men kunde fan inte komma på vad det var för film. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 5 Juli, 2007 Report Share Skriven 5 Juli, 2007 Är det Frida? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 6 Juli, 2007 Moderator Report Share Skriven 6 Juli, 2007 Nope, men skådisen var med i frida, dock har han bara en liten roll som knarklangare i den här filmen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 6 Juli, 2007 Report Share Skriven 6 Juli, 2007 Nope, men skådisen var med i frida, dock har han bara en liten roll som knarklangare i den här filmen. Va fan...är inte Molina med i ...Boogie Nights? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 6 Juli, 2007 Moderator Report Share Skriven 6 Juli, 2007 Joooo!! das correct! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 6 Juli, 2007 Report Share Skriven 6 Juli, 2007 Joooo!! das correct! Hoho vilket geni jag är! Återigen, jag hinner inte lägga upp bilder, bara svara på frågor . Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodochild Skriven 9 Juli, 2007 Report Share Skriven 9 Juli, 2007 Okej, då lägger jag upp en bild. Hoppas det är ok. Jag valde att lägga upp en tecknad, hoppas även att det inte gör nåt ;P Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 11 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 11 Juli, 2007 Laputa? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodochild Skriven 12 Juli, 2007 Report Share Skriven 12 Juli, 2007 Jepp ;P Kanske för lätt, men jag ville verkligen dra till med nån animerat och det blev den ;P Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 12 Juli, 2007 Report Share Skriven 12 Juli, 2007 Jepp ;PKanske för lätt, men jag ville verkligen dra till med nån animerat och det blev den ;P Aldrig hört talas om filmen men å andra sidan ser jag inte den typen av animerat Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 12 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 12 Juli, 2007 He, nje, för lätt var det väl inte. Nu råkade jag ha sett den ganska nyligen så... Förresten, min recension av Laputa: Castle in the Sky. Ok, det blir faktiskt ytterligare en animerad rulle. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 12 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 12 Juli, 2007 Nu har jag inte sett den, men det bör vara Den långa flykten som jag vet ska vara en animerad klassiker från 1978. Kommer inte på originaltiteln just nu. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 12 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 12 Juli, 2007 Japp, helt rätt, Czech. (Watership Down heter den i original.) Har inte heller sett den, men kommer göra det nån gång. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 12 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 12 Juli, 2007 Just det, lär som sagt vara en riktig klassiker inom animerad film. Frågan är bara om den håller i jämförelse med den nya tekniken. Här kommer hur som helst nästa bild (kan vara ganska svår, men vet att några här sett den): Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.