voodochild Skriven 16 Juli, 2007 Report Share Skriven 16 Juli, 2007 drar till med Battle Royal men det är säkert fel. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 16 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 16 Juli, 2007 Ja, det är tyvärr fel, voodochild. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 17 Juli, 2007 Report Share Skriven 17 Juli, 2007 Memories of Murder eller vad den heter? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 17 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 17 Juli, 2007 Memories of Murder eller vad den heter? Ja, så heter den. Men det är ändå fel film, men du är på rätt spår. Ger det några timmar till, sen lägger jag upp en till bild från filmen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 17 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 17 Juli, 2007 Hämnarens resa? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 17 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 17 Juli, 2007 Nej, det är inte heller rätt. Denna är nyare och har gått på bio i Sverige. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 17 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 17 Juli, 2007 Ah, då vet jag (tror jag). The Host. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 17 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 17 Juli, 2007 Ah, då vet jag (tror jag). The Host. Javisst, där kom det rätta svaret. Trodde det skulle vara lättare, men alla gissningarna var iofs bra. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 17 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 17 Juli, 2007 Hade glömt bort den (kanske beroende på att jag inte sett den; men visste att Babyface var med i den). Ok, ny film. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 17 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 17 Juli, 2007 Ser ut som en tavla (vilket det nog är). Har nog inte sett, men kan tänka mig att det är svenskt, Bergman... Drar ändå till med en vild gissning - Matewan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 18 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 18 Juli, 2007 Nej, det är fel. Ja, det är en tavla. Och du har inte sett den, Czech. Däremot vet jag att du vill se den... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 19 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 19 Juli, 2007 Ok, tar en ny bild ur samma film. Nu bör det bli lite lättare. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 19 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 19 Juli, 2007 Då kanske det kan vara 1900 ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 19 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 19 Juli, 2007 Jajamän. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 19 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 19 Juli, 2007 Ja, den vill man ju se. Här kommer en ny: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.