voodochild Skriven 13 Juli, 2007 Report Share Skriven 13 Juli, 2007 Hmm vild gissning.. Rambo? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 13 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 13 Juli, 2007 Hmm vild gissning.. Rambo? Det är fel, men det är ingen dum gissning då den kom samma år. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 13 Juli, 2007 Moderator Report Share Skriven 13 Juli, 2007 Japp, helt rätt, Czech. (Watership Down heter den i original.) Har inte heller sett den, men kommer göra det nån gång.Har sett filmen ett par gånger och gillade den mycket senast jag såg den. Minna den som lite vuxnare och sogligare än andra animerade filmer. Den innehåller en fantastisk scen där Simon and Garfunkels Bright Eyes ingår. Har hållt i den några gånger men valt att inte köpa den. Skulle vara intressant att se den igen, nu när man har bytydligt flera referenser vad gäller animerad film än bara Disney. Kan tyvärr inte svaret på bildfrågan, fastän bilder med nakna mansrumpor tillhör min specialitet! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 13 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 13 Juli, 2007 Hahaha, bra där Manne. Tror att det kan bli svårt om man inte sett filmen nyligen, för jag känner själv inte igen scenen och jag såg filmen för något år sedan. Tar en ny bild från samma film som bör underlätta. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 14 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 14 Juli, 2007 Kanske fortfarande för svårt märkte jag. Tar en sista bild och hoppas att någon ska känna igen den/skådespelarna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 14 Juli, 2007 Report Share Skriven 14 Juli, 2007 Försvunnen med Jack Lemmon och Sissy Spacek?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 14 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 14 Juli, 2007 Försvunnen med Jack Lemmon och Sissy Spacek?? Yes sir, correct ! Länge sen jag såg den, men vissa scener har satt sig. Din tur ! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 15 Juli, 2007 Report Share Skriven 15 Juli, 2007 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 15 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 15 Juli, 2007 Ingen aning, men drar till med The Devils. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 16 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 16 Juli, 2007 Det borde vara Utflykt i det okända. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 16 Juli, 2007 Report Share Skriven 16 Juli, 2007 Det borde vara Utflykt i det okända. Korrekt Jojje!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 16 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 16 Juli, 2007 Tackar. En sevärd film för övrigt. Min recension. Ok, en ny film. Kanske är ganska lätt, för vissa... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 16 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 16 Juli, 2007 Ha ! Såg faktiskt om den igår, igen, och den var lika bra, igen. Blood Simple., brödernas bästa film. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 16 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 16 Juli, 2007 Ja, givetvis. Det är rätt. He, ingen annan fick chansen direkt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 16 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 16 Juli, 2007 Det är sant, sorry alla, var lite het på gröten. Lägger därför upp en ganska lätt denna gång. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.