éowyn Skriven 15 Augusti, 2007 Report Share Skriven 15 Augusti, 2007 Vill säga Grattis till alltför frånvarande forummedlemmen éowyn. Please, kom tillbaka, allt är förlåtet! oj. tack! trevligt att jag får ett frikort för mina gamla synder, hehe... men: du må vara nygift, jag måste ändå fråga nåt som har stört mig länge nu: va FAN föreställer din avatar? en liten uppdatering låter meddela att jag numera är färdigutbildad inom biblioteks- och informationsvetenskap och aningens arbetslös, nybliven sambo, kollar villor och att jag ägnar min tid åt såna där hemmafrusysslor, tro det eller ej, och börjar visa ett oroande intresse för heminredning, vilket kan bli dyrt i längden... upptäckte att jag var tvungen att kapa av min signatur en smula... flicka har fallit och kan inte längre stå för det som stod. för den som fattar ingenting: synd för dig! sen är jag inte nykterist längre heller, och har blivit wow-aholic... ja, fy fan. råkat ut för dåligt inflytande har jag... för den som börjar bli mörkrädd kan jag meddela att jag dock fortfarande, trots att motsatsen bevisas match efter match, tror på himmelsblått som ett topplag. kanske inte den här säsongen... men nästa! eller nästa därpå... edit: förresten är borås inte "för tillfället" längre. är nog fast på landets regnigaste plats ett bra tag framöver... tror ni mig inte ang vattennivån? dare me! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 15 Augusti, 2007 Report Share Skriven 15 Augusti, 2007 eowyn Jag lider med dej. Både för att du är fast på denna regniga plats och för att du håller på Malmö. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 16 Augusti, 2007 Moderator Report Share Skriven 16 Augusti, 2007 oj. tack! trevligt att jag får ett frikort för mina gamla synder, hehe... men: du må vara nygift, jag måste ändå fråga nåt som har stört mig länge nu: va FAN föreställer din avatar?Hehe, jo ryktet har ju nått oss att du numera klär dig i förkläde och bakar sockerkakor. De pratar väl om dig i den lokala syföreningen. Har man blivit en äkta Stepford-wife blir man automatiskt förlåten. Min avatar är en bild från inspelningen av The Mist och föreställer en person som blir fångad av långa tentakler men som försöker klamra sig fast i en garageport. Menar du att det inte syns? Ingo, glömde lägga till en smiley. Mitt inlägg om tidningarna skulle läsas med en rejäl dos sarkasm. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 16 Augusti, 2007 Report Share Skriven 16 Augusti, 2007 Hehe, jo ryktet har ju nått oss att du numera klär dig i förkläde och bakar sockerkakor. De pratar väl om dig i den lokala syföreningen. Har man blivit en äkta Stepford-wife blir man automatiskt förlåten. folk ska sluta skvallra så förbannat mycket! förkläde... skulle just va. och sockerkaka... håller mig till kladdkaka och muffins, jag. och visst att karln envist försöker få mig att sy upp gardinerna, men nån måtta får det faktiskt vara! Min avatar är en bild från inspelningen av The Mist och föreställer en person som blir fångad av långa tentakler men som försöker klamra sig fast i en garageport. Menar du att det inte syns? vad du än säger. nädå. fick lite mer reda i det nu. tror jag. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 16 Augusti, 2007 Report Share Skriven 16 Augusti, 2007 oj. tack! trevligt att jag får ett frikort för mina gamla synder, hehe... men: du må vara nygift, jag måste ändå fråga nåt som har stört mig länge nu: va FAN föreställer din avatar?Hehe, jo ryktet har ju nått oss att du numera klär dig i förkläde och bakar sockerkakor. De pratar väl om dig i den lokala syföreningen. Har man blivit en äkta Stepford-wife blir man automatiskt förlåten. Min avatar är en bild från inspelningen av The Mist och föreställer en person som blir fångad av långa tentakler men som försöker klamra sig fast i en garageport. Menar du att det inte syns? Ingo, glömde lägga till en smiley. Mitt inlägg om tidningarna skulle läsas med en rejäl dos sarkasm. Va? vadå? Va e sarkasm? E de nått eowyn kan baka? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 16 Augusti, 2007 Moderator Report Share Skriven 16 Augusti, 2007 folk ska sluta skvallra så förbannat mycket! förkläde... skulle just va. och sockerkaka... håller mig till kladdkaka och muffins, jag. och visst att karln envist försöker få mig att sy upp gardinerna, men nån måtta får det faktiskt vara!Nänä, var inte blygsam nu. Du ska vara stolt över att vara årets Farmor Anka. Och har du inte förklarat för honom att som voyeaur kan man inte ha gardiner. Lägger du dig i hans hobbies också? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 16 Augusti, 2007 Report Share Skriven 16 Augusti, 2007 Va? vadå? Va e sarkasm? E de nått eowyn kan baka? nej. en DOS sarkasm. man har det I smeten när man bakar. herregud. jag må va fuskmalmöit, men jag är inte HELT bakom flötet. Nänä, var inte blygsam nu. Du ska vara stolt över att vara årets Farmor Anka. Och har du inte förklarat för honom att som voyeaur kan man inte ha gardiner. Lägger du dig i hans hobbies också? tro mig, jag har försökt förklara fördelarna med att inte ha gardiner. utan framgång dock. ett tag försvann hans köksgardiner upp till min lägenhet, som har klarat sig alldeles utmärkt utan detta märkliga fenomen i två år, men vissa tyckte att det skulle göra lägenheten mer försäljningsbar. jaja. tyckte hans kök blev alldeles väldigt trivsamt och utsynsvänligt, men det var jag tydligen ensam om. glömde jag säga att jag har börjat dricka kaffe också? det är ingen hejd på vuxenpoängen. whiskeyn får ni dock behålla för er själva, go vänner. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 16 Augusti, 2007 Moderator Report Share Skriven 16 Augusti, 2007 Whiskey kommer du snart igång med, jag var närmare 30 innan jag lärde mig uppskatta den. Lägg nu till barn och äktenskap så har jag vuxenpoäng så det räcker. Om jag nu bara kunde sluta med nappen... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 16 Augusti, 2007 Report Share Skriven 16 Augusti, 2007 Men jag har ju alltid trott att Manetheren är en seriös kille. Kaffe vet jag inte om jag ger något vuxenpoöng egentligen. Snarare tvärtom. Det dricker man väl för att verka vuxen bara. Whiskey är jag inte heller mycket för dock kan jag dricka lite Famous med Cola ocg gilla det. Men så är jag knappast vuxen och kommer nog aldrig att bli det. Edit:Sorry att jag ger mej in och gör en trekant av det hela men jag är uttråkad Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 17 Augusti, 2007 Moderator Report Share Skriven 17 Augusti, 2007 Famous med Cola!? Jävla norrlänning! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 20 Augusti, 2007 Report Share Skriven 20 Augusti, 2007 En liten video med samlingar av foton och videoupptagningar ifrån mina vänners styrkelyftssessioner, mina egna lyft är fortfarande såpass dåliga och klena att jag inte vågar visa upp dom ännu för allmänheten men se och njut, samt passa på att höra Slayer och Vader i samma veva, kan det bli bättre? http://www.youtube.com/watch?v=8Lu6OogS4v0 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 21 Augusti, 2007 Report Share Skriven 21 Augusti, 2007 Aaaaaaaaah!!!! ANGEL OF DEATH!!! grym början på den låten Mhmm whisky... var i skottland å köpte med mig en 18 yo Caol ila.. Mmmmm folk får blanda vad fasen dom vill i sin whiskey.. sålänge jag slipper betala för det skall man ändå ha cola i sin whisky kan man lika gärna dricka Burbon.. fast själv föredrar jag ginger ale i min Jim Beam.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 22 Augusti, 2007 Report Share Skriven 22 Augusti, 2007 När vi ändå snackar vuxenpoäng: Jag brukar laga Kallops och Gråkorv till middag. Det är många poäng på det! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 22 Augusti, 2007 Report Share Skriven 22 Augusti, 2007 Ååh Kallops som e så jäkla gôtt!!! fasen tar inte det lång tid å göra?? å det där med vuxenpoäng.. där ligger jag nog rejält minus.. för jag e en barnslig fan!!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 22 Augusti, 2007 Moderator Report Share Skriven 22 Augusti, 2007 Som en god vän konstaterat: Growing old is inevitable, growing up is optional Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.