Jump to content

*Struntsnack* Volume 1.0

Greenleaf

Rekommenderade inlägg

apråpå Plox inlägg däruppe om att det dog ut så kanske jag faktiskt ska ta och skriva nåt när jag ändå är här... letade efter en gammal tråd som tydligen numera ofinns och allt för att slippa läsa Der Schimmelreiter av Theodor Storm som ligger framför mig och som för mitt eget bästa och mina betygs bästa bör vara utläst tills imorgon.

har under två terminer pluggat så satans mycket att jag knappt haft tid att se nåt, som tur är blir jag ivägtvingad på bio ibland, såg Sunshine senast. var annorlunda än förväntat, men vad gör man inte för att pojkvännen ska kämpa upp poängen så att han får vara guldmedlem hos SF en säsong till...

i sommar ska jag bara jobba, läsa och se film, nån som har nå fina tips på vad det kan bli?

• Svar 4,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Zephiennia // Låter skönt det, finns hur mycket bra film som helst att sätta tänderna i. Jag har för övrigt också blivit vuxen på senare dagar och börjat läsa böcker(!). Just nu läser jag Marilyn Monroes "självbiografi", väldigt intressant och bra. Kan jag tipsa om :)

W(ww)ill du ha bra filmtips(et) så finns det ju en väldigt bra sida .nu som du kan titta in på ;) Hoppas du förstår hinten...

Som jag skrev tidigare så har jag inte kunnat vara lika aktiv här under den sista tiden vilket mycket berott på mitt sinnestillstånd som till slut fick mig skickad till en sluten psykiatrisk avdelning vid Danderyds sjukhus där jag var tills mitt post-psykostillstånd hade gått över tills vidare samt mina självmordstankar försvann med tiden. Nu känner jag mig betydligt bättre och motivationen och orken till att både se film och skriva är tillbaka så nu kommer ni nog se mera av mig igen. :)

Ånä, jag kom inte i i morse heller, vid typ 9. Då kom jag inte åt bio.nu heller.

Det kanske var en hint om att du skulle göra nått vettigt och inte bara sitta å surfa

Själv hade jag prexis kommit hem efter ett blodprov och satt och ARBETADE :)

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...