Ingoman Skriven 25 Juni, 2007 Report Share Skriven 25 Juni, 2007 Så som sagt Ålder har inget med saken att göra. Och erkänn hade du haft chansen hade du gärna festat loss.Ja, men va fan ska jag säga då? Ska jag erkänna att jag blivit ett nervvrak som har såna kontrollbehov på mig själv att jag inte klarar av att festa loss ordentligt i oron av att inte kunna vara där för min familj om det skulle behöva (Viggo fick krupp två gånger under vintern, naturligtvis när jag tagit mig en Whiskey och därför inte kunde köra. Vi fick ringa ambulans istället. Drack min första Whiskey sedan dess i förra veckan) Enklare att sammanfatta det med att jag är för gammal. Du är inte för gammal du är för stadgad. Vilket inte behöver vara fel i sig. Snackade med brosan om det häromveckan. Vi minns när våra föräldrar var i typ vår ålder. De hade skapliga fester emellanåt. vet inte om det satt sina spår hos en själv kanske. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 25 Juni, 2007 Moderator Report Share Skriven 25 Juni, 2007 Det är tvärt om för mig. Visst var det fest ibland, men jag har nog aldrig sett mina föräldrar stupfulla. Har oerhört svårt att förstå föräldrar som kan supa sig redlösa när barnen är med. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 25 Juni, 2007 Report Share Skriven 25 Juni, 2007 Det är tvärt om för mig. Visst var det fest ibland, men jag har nog aldrig sett mina föräldrar stupfulla. Har oerhört svårt att förstå föräldrar som kan supa sig redlösa när barnen är med. Ha ha nu snackar jag inte om att de var redlösa. brukar jag själv också undvika när jag festar. men det vart Party och rejält hålligång. Men man har ändå en del komiska minnen från folk som fått i sig lite för mycket. Tänk dig själv synen när två som fått lite mycket alkohol sitter på en stock och ska försöka slå ner varandra med en kudde. Det var en midsommar vill jag minnas. Vet inte om du varit i Granloholm men det var på den tiden det fanns betydligt mer grönska och skog där. Den gamla goda tiden. Såg förövrigt att det kan bli värmebölja nästa vecka. Fattas bara det eftersom jag inte kan gå på gatufesten kommer det naturligtvis att vara grymt skönt väder (tänker då främst på natten) Gud tycks hata mej. Får göra som ifjol dra ner persiennerna och slå på teven höööögt och hoppas veckan gåt fort. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 26 Juni, 2007 Report Share Skriven 26 Juni, 2007 Haha, jag upptäckte just att under avatarbilderna så finns det nåt jag inte minns jag sett tidigare: "varning" och sen x antal procent. Vad måste jag göra för att samla lite poäng där? Fö. sitter jag helt ensam på jobbet och räknar bara dagarna innan jag får åka iväg på semester. Iofs är det jätteskönt att vara själv och inte bli störd hela tiden, men hur kan det komma sig att det alltid dyker upp en massa besvärliga ärenden när det borde bli mindre och mindre att göra? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 26 Juni, 2007 Moderator Report Share Skriven 26 Juni, 2007 Här har också semestrarna börjat, men tyvärr fortsätter man att göra förändringar i systemen vilket innebär merjobb för oss som är kvar. Tidigare har det varit stopp på utskick av nya program osv. under sommaren pga att bemanningen är klen, men så icke i år. Har också en hel del ärenden som måste tas om hand. Såg inte första frågan: Men... ja, om du lägger ut nakenbilder på forumet kan du får varningen. Så om du vill ha många varningar ska du lägga ut MÅNGA nakenbilder! Helt på kvinnor. Snygga sådana. Om jag minns Peos instruktioner rätt... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 26 Juni, 2007 Report Share Skriven 26 Juni, 2007 Här har också semestrarna börjat, men tyvärr fortsätter man att göra förändringar i systemen vilket innebär merjobb för oss som är kvar. Tidigare har det varit stopp på utskick av nya program osv. under sommaren pga att bemanningen är klen, men så icke i år. Har också en hel del ärenden som måste tas om hand. Såg inte första frågan: Men... ja, om du lägger ut nakenbilder på forumet kan du får varningen. Så om du vill ha många varningar ska du lägga ut MÅNGA nakenbilder! Helt på kvinnor. Snygga sådana. Om jag minns Peos instruktioner rätt... Eller som en kompis på en datakurs jag gick för en dryga 10 år sedan. Han tog med sig diverese gaybilder på killar och sa att det var för att det skulle bli sånt liv om han hade haft nakna tjejer. Det var väl kanske några fler tjejer än killar på kursen. Hmm tror jag la in några i en berättelse jag skrev då. Semester???. Ska inte ta nån semester iår. Eftersom jag jobbar hemifrån största delen fann jag ingen anledning till det och jag tar mej ju i alla fall inte ut så mycket. Så man e till förfogade på jobbet hela sommarn ). Manne: Hörde förresten att Statsminister antydde att Härnösand är en stor stad. för H sand e väl residensstad fortfarande. Vad nu det innebär egentligen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 26 Juni, 2007 Moderator Report Share Skriven 26 Juni, 2007 Eller som en kompis på en datakurs jag gick för en dryga 10 år sedan. Han tog med sig diverese gaybilder på killar och sa att det var för att det skulle bli sånt liv om han hade haft nakna tjejer. Det var väl kanske några fler tjejer än killar på kursen. Hmm tror jag la in några i en berättelse jag skrev då. Semester???. Ska inte ta nån semester iår. Eftersom jag jobbar hemifrån största delen fann jag ingen anledning till det och jag tar mej ju i alla fall inte ut så mycket. Så man e till förfogade på jobbet hela sommarn ). Manne: Hörde förresten att Statsminister antydde att Härnösand är en stor stad. för H sand e väl residensstad fortfarande. Vad nu det innebär egentligen Ha, han har fan inte varit i Härnösand i så fall. Jodå, residensstad är det fortfarande, men det är väl mest av historisk betydelse antar jag. Är väl ett stift också vill jag minnas. Vad gäller semester så är ju både skola och dagis stängt under sommaren så bara av den anledningen ska jag vara ledig. Sen jobbar min sambo under sommaren eftersom hon pluggar annars då då blir det barnpassning och fila lite på huset. Och det där med datakurser och porr har jag också erfarenhet av. En kille jag gick med (konstigt att det alltid är killar) ertappades med 200 mb porrbilder på datorn. Hans ursäkt var att han lånat en diskett (OBS 1,44 Mb!) av en kamrat och att de förmodligen kommit in den vägen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 27 Juni, 2007 Report Share Skriven 27 Juni, 2007 Jag sitter och häckar på Aftonbladets Tv-bilaga. Det är ganska tyst här. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 27 Juni, 2007 Report Share Skriven 27 Juni, 2007 Jag sitter och häckar på Aftonbladets Tv-bilaga. Det är ganska tyst här. Du får väl ta å sjunga lite då Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 28 Juni, 2007 Report Share Skriven 28 Juni, 2007 Jag sitter och häckar på Aftonbladets Tv-bilaga. Det är ganska tyst här. Du får väl ta å sjunga lite då Perhaps...är dock lite rädd för misstänksamma blickar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 28 Juni, 2007 Moderator Report Share Skriven 28 Juni, 2007 Jag sitter och häckar på Aftonbladets Tv-bilaga.Har hört att Expressens TV-bilaga ska vara mjukare att sitta på. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 28 Juni, 2007 Report Share Skriven 28 Juni, 2007 Jag sitter och häckar på Aftonbladets Tv-bilaga.Har hört att Expressens TV-bilaga ska vara mjukare att sitta på. Mja det är ju ett helt annat material som jag minns det. Ogillar Expressen som koncept. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 28 Juni, 2007 Moderator Report Share Skriven 28 Juni, 2007 Haha, det där får du betalt för att säga! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 28 Juni, 2007 Report Share Skriven 28 Juni, 2007 Jag sitter och häckar på Aftonbladets Tv-bilaga.Har hört att Expressens TV-bilaga ska vara mjukare att sitta på. Mja det är ju ett helt annat material som jag minns det. Ogillar Expressen som koncept. Ska vi snakca själva kvällstidningarna så tycker jag de är skvallerblaskor båda två. Tycker nästan synd om de riktiga skvallerblaskorna som bara kommer en gång i veckan. Vad gäller tv tidningarna köpte jag alltid aftis förut men det vara bara för att läsa filmrecensionerna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 28 Juni, 2007 Moderator Report Share Skriven 28 Juni, 2007 Ska vi snakca själva kvällstidningarna så tycker jag de är skvallerblaskor båda två. Tycker nästan synd om de riktiga skvallerblaskorna som bara kommer en gång i veckan.Helt riktigt, journalistiken har fått stryka på foten till förmån för antal sålda lösnummer. Medias plikt att informera medborgarna finns inte längre, nu gäller det bara att skapa nyheter som ska sälja, ingenting annat. Har i princip slutat både köpa expressen eller aftonbladet läser dem inte heller på nätet på grund av skvallerhysterin. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.