Lorenzo Lamas Skriven 20 September, 2007 Report Share Skriven 20 September, 2007 Känner mig jävligt stött! Jag blev oxå medlem för cirka två år sen OCH VADÅ GÅTT UTFÖR SEN DESS!!! ...känner att dat är jag och Ingo som håller uppe humöret på forumet nuförtiden *Hrmpfff* Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 3 Oktober, 2007 Report Share Skriven 3 Oktober, 2007 Det känns en smula tråkigt och tungt att säga det men i och med att jag tappat både glädjen och lusten till att skriva och reklektera över film och annat för stunden har jag valt att ta avstånd ifrån mitt skrivande framöver på obestämd tid. Jag vet inte hur jag ska göra för att ta itu med problemen men det kommer väl, händer väldigt mycket i mitt liv just nu som jag måste kontra på bästa sätt såväl som att få en riktig diagnos på mitt sjukdomstillstånd så jag kan leva med en tanke om vad mina problem består utav. Jag har i alla fall haft det trevligt under dom dryga två åren jag varit aktiv här och hittat både nya vänner och haft det roligt men är ändå med ett tungt farväl jag avslutar detta inlägg. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 4 Oktober, 2007 Report Share Skriven 4 Oktober, 2007 Tråkigt att höra Rakii. Hoppas du snart känner dig bättre och får lusten tillbaka! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 12 Oktober, 2007 Moderator Report Share Skriven 12 Oktober, 2007 Det känns en smula tråkigt och tungt att säga det men i och med att jag tappat både glädjen och lusten till att skriva och reklektera över film och annat för stunden har jag valt att ta avstånd ifrån mitt skrivande framöver på obestämd tid. Jag vet inte hur jag ska göra för att ta itu med problemen men det kommer väl, händer väldigt mycket i mitt liv just nu som jag måste kontra på bästa sätt såväl som att få en riktig diagnos på mitt sjukdomstillstånd så jag kan leva med en tanke om vad mina problem består utav. Jag har i alla fall haft det trevligt under dom dryga två åren jag varit aktiv här och hittat både nya vänner och haft det roligt men är ändå med ett tungt farväl jag avslutar detta inlägg.Riktigt trist att läsa, Rakii. Hoppas verkligen du får ordning på dig själv. Behöver du oss vet du var vi finns, vi lär inte gå nånstans. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 20 Oktober, 2007 Report Share Skriven 20 Oktober, 2007 Nu har jag skaffat snabbare bredband (äntligen) så det kommer antagligen ploppa upp en del recensioner på bortglömda obskyra pärlor framöver, under helgen dyker det t.ex upp en på Joe D´amtos nunsplotationrulle Images In a Convent från 1979, ser mycket fram emot det! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 6 November, 2007 Report Share Skriven 6 November, 2007 Jag sitter ofta här och väntar på ett par gamla medlemmars återkomst, verkar dock göra det förgäves... Var tog dessa gamla räver vägen, tappade de intresset för film eller bara för forumet? Jag själv är ganska ung här på forumet men saknar ändå medlemmar som Greenleaf, Hartigan och Roadwarrior + massa andra trevliga människor. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 6 November, 2007 Report Share Skriven 6 November, 2007 Jag sitter ofta här och väntar på ett par gamla medlemmars återkomst, verkar dock göra det förgäves... Var tog dessa gamla räver vägen, tappade de intresset för film eller bara för forumet? Jag själv är ganska ung här på forumet men saknar ändå medlemmar som Greenleaf, Hartigan och Roadwarrior + massa andra trevliga människor. Men vafan duger inte vi nu. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 7 November, 2007 Report Share Skriven 7 November, 2007 haha jodå Ingo, ni är hur bra som helst. Men undar ändå vart de gamla rävarna tagit vägen... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 8 November, 2007 Report Share Skriven 8 November, 2007 När kan man titulera sig en räv? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 13 November, 2007 Report Share Skriven 13 November, 2007 Jag sitter ofta här och väntar på ett par gamla medlemmars återkomst, verkar dock göra det förgäves... Var tog dessa gamla räver vägen, tappade de intresset för film eller bara för forumet? Jag själv är ganska ung här på forumet men saknar ändå medlemmar som Greenleaf, Hartigan och Roadwarrior + massa andra trevliga människor. Ingår jag där babe? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 14 November, 2007 Report Share Skriven 14 November, 2007 Självklart Pumbaa! Fast du tittar in med hyfsat jämna mellanrumi alla fall. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 16 November, 2007 Report Share Skriven 16 November, 2007 Plox: Yes jag försöker i alla fall titta till er då och då så att ni inte hittar på några bus, men tyvärr hinner jag nästan aldrig se på film längre, då det känns som om jag pluggar för jämnan, och när jag inte pluggar tittar jag mycket på TV-serier för att hinna ikapp. Jag menar det finns ju så mycket bra! För tillfället följer jag Heroes, House M.D, Prison Break, Entourage, Myggan, America's Got Talent och Boston Tea Party, så jag hinner ju inte med någon film Håller doch på att kolla på massor av Disney med min flickvän, kanske jag borde skriva om dem? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 16 November, 2007 Report Share Skriven 16 November, 2007 Känner igen det där, ibland blir det hur mycket film som helst och ibland blir det absolut ingen film. Brukar själv också falla in i TV-serie-mörkret, vilket har sin charm givetvis. Jag försöker dock hålla en balans mellan film och TV-serier, vilket har fungerat helt okej på senaste. Tyker absolut du ska skriva lite om Disney-filmerna, jag hade i alla fall tyckt det var intressant Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
doubleo Skriven 16 November, 2007 Report Share Skriven 16 November, 2007 Känner igen det där, ibland blir det hur mycket film som helst och ibland blir det absolut ingen film. Brukar själv också falla in i TV-serie-mörkret, vilket har sin charm givetvis. Jag försöker dock hålla en balans mellan film och TV-serier, vilket har fungerat helt okej på senaste. Kan bara instämma i "klagokören", även jag har allt för lite tid till mitt filmtittande. Har så mycket film liggandes och som borde ha setts för månader sen. Det blir tyvärr så när jag både ska plugga, vara social och nätverka på krogen 1-2 gånger i veckan. Det lär inte bli bättre när arbetslivet väntar, nu kan jag styra helt fritt över tiden. Blir nog olyckligtvis något helt annat i den grå vardagen. Fasta tider, 3-4 veckors semester per år och en labil chef med storhetsvansinne. Kan vara dags att tänka ut någon briljant affärsidé... får nog återkomma med det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 16 November, 2007 Moderator Report Share Skriven 16 November, 2007 Det kan ju definitivt vara en fröjd att följa en TV-serie. Kollade på hela första säsong en av LOST vid ett tillfälle och såg även många av de avsnitten till prison breaks första säsong och man blir ju fast på ett jävligt skönt sätt. Dock väljer jag bort att TV-serier numera just av den anledningen, jag vill inte fastna i nåt som tar så mycket tid i anspråk (förutom HOUSE då som jag bara inte kan missa). Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.