Jump to content

*Struntsnack* Volume 1.0

Greenleaf

Rekommenderade inlägg

• Svar 4,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tjoho..! Var ett bra tag sen jag skrev något på detta forum :

Hur är det med er alla oldys? Nån som har försvunnit?

Inatt försökte jag sitta uppe och se klar på Emmy galan, somna vid 04:00 o vaknade nu igen :(

Aja, säkert ingen som kommer ihåg mig iaf,

• Moderator
Ja det är riktigt dött och tråkigt just nu.

Håller med, det var full fart till för ganska precis två år sedan, efter det har det dalat rejält. Undrar vad som hände då?? :rolleyes:

Vad hände då? :huh:

Ingo.jpg

:D

Nä, men skämt åsido så heller jag med Ingo om att det blivit dött på forumet. Det jag saknar just nu är åsikter. Helst lite motsatta åsikter, men absolut åsikter. Lite tyckande och argumenterande. Just nu är det mest aktivitet i tråden för topplistor, där medlemmar lägger in listor baserad på fakta från annan webbsida. Tycker det är urtråkigt att läsa en sån lista, jag vill veta vad folk tycker och tänker om filmrelaterade ämnen, inte vad ett script räknar ut för medeltal.

Tjenamors!

Har inte varit så aktiv de senaste två månaderna här på forumet. Beror mest på att efter att man fått ett jobb så visade det sig att man inte hade så mycket tid över till film som man hade innan. Innan hade man tid men inga pengar att lägga på att investera filmer, nu har man pengarna men fan ingen tid. <_ har sett kanske ett tal filmer p m men ska f ta min tid och diskutera lite mer h t skriva om n jag den senaste tiden. nog med att det var b drag forumet cirka halft sen sis d j aktivitet i tr>

När jag blev medlem så hade jag ett urtråkigt jobb där jag kunde sitta och surfa som faen på arbetstid... eller rättare sagt jag sket i jobbet och satt och surfade :whistling: Men sen jag fick ett nytt jobb för drygt ett år sen så har jag bara inte haft tiiiiid att vistas här så mycket. Inte fan har man tid till att se på rullar heller då jag är mitt uppe och renoverar mitt hus... Men jag såg Stranger than fiction i helgen! Satan va bra den var, orkar dock inte skriva nått om den för jag känner prestationsångest med att man måste skriva så jäkla mycket, antagligen har många sett filmen ändå och en resumé känns överflödig, kanske det räcker med att skriva vad man tyckte om den och inte tyckte...

• Moderator

Kul att du är tillbaka, Spicoli, gamla medlemmar behövs, likaväl som nya.

Plox, nä det har inte varit så mycket diskussioner med motsatta åsikter här de senaste åren, men diskutterat har vi ju gjort. Försöker vara lite extra gnällig i några trådar nu för att se vad som händer.

Jodå, ArA, jag kommer ihåg dig.

Kul att du är tillbaka, Spicoli, gamla medlemmar behövs, likaväl som nya.

Plox, nä det har inte varit så mycket diskussioner med motsatta åsikter här de senaste åren, men diskutterat har vi ju gjort. Försöker vara lite extra gnällig i några trådar nu för att se vad som händer.

Jodå, ArA, jag kommer ihåg dig.

ja du vet Manne att det mesta du säger så är nog jag tvärtemot vare sig jag är det eller inte egentligen. :P

Lorenzo: Jag tycker precis som dig, att Stranger than fiction var riktigt bra. En utav de trevligaste överaskningar på senare dagar. Emma Thompson, Dustin Hoffman och Will Farell utgör en magnifk trio och framförallt visar Farell en bredd som skådespelare. Men det hade varit trevligt om du klottrade ner några få åsikter om filmen. Det kan vara hur kort som helst :rolleyes:

Lorenzo: Jag tycker precis som dig, att Stranger than fiction var riktigt bra. En utav de trevligaste överaskningar på senare dagar. Emma Thompson, Dustin Hoffman och Will Farell utgör en magnifk trio och framförallt visar Farell en bredd som skådespelare. Men det hade varit trevligt om du klottrade ner några få åsikter om filmen. Det kan vara hur kort som helst :rolleyes:

SKÄRPNING!!!

snackar film gör vi i andra trådar. Här snackar vi skit. :up:

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...