Filmstar Czechflash Skriven 22 Augusti, 2007 Filmstar Report Share Skriven 22 Augusti, 2007 Man har ju inte direkt kul på jobbet när ingen skriver på forumet... Jag har inte heller så mycket att komma med när jag jobbar och inte hinner/orkar se film. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 23 Augusti, 2007 Report Share Skriven 23 Augusti, 2007 Haha Czech jag är fortfarande intresserad av att höra vad du har för jobb! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 23 Augusti, 2007 Filmstar Report Share Skriven 23 Augusti, 2007 Haha Czech jag är fortfarande intresserad av att höra vad du har för jobb! Haha Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 24 Augusti, 2007 Report Share Skriven 24 Augusti, 2007 Ååh Kallops som e så jäkla gôtt!!! fasen tar inte det lång tid å göra?? Igentligen inte, det sköter sig själv. Stek grytbitarna lite i en gryta, när dom är brynta häll på några liter vatten och lägg i två lagerblad, några kon kryddpeppar och två köttbuljongtärningar. Låt det småputtra i en timma. Under tiden gör man ju potatisen och efter en timme silar man av köttet från spadet i vilket (spadet alltså) man rör ner lite redning på mjöl och vatten. Droppa i några droppar svart soja (sockerkulör) och den är klar. Enklare än man tror. Sen kan man ju ha lök och stora grönsaker i om man vill, att tänka på då är att grönsakerna tar inte så lång tid på sig som köttet utan läggs i när det är ca tio minuter kvar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 24 Augusti, 2007 Report Share Skriven 24 Augusti, 2007 Är det int ebättre ni går in på nått matforum och leker. Så kan ni små husmödrar sitta och skriva recept till varandra Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 28 Augusti, 2007 Report Share Skriven 28 Augusti, 2007 Ha den äran Pegguth! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 4 September, 2007 Report Share Skriven 4 September, 2007 Ingen annan här som har och är aktiv på Facebook? Vore kul om man kunde samla alla Filmsnackare på sin användare så kan man snacka osv där med... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 6 September, 2007 Moderator Report Share Skriven 6 September, 2007 Hehe, där dyker Facebook up igen. Har inte reggat mig där, men det låter som om fler och fler i omgivningen hakar på det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 7 September, 2007 Report Share Skriven 7 September, 2007 Hehe, där dyker Facebook up igen. Har inte reggat mig där, men det låter som om fler och fler i omgivningen hakar på det. å just därför skall man låta bli imo.. jag e lätt paranoid å tror att detta är ett enkelt sätt för staten att bokföra varenda dum jäkel som går på det.. sen kan t,ex antipiratbyrån gå in å titta hur du ser ut inan dom kommer hem till dig å undrar var du har gjort av Shrek 3 som du laddade ner den 26 augusti 2007.. nehedu Mr Ponten up yours!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 7 September, 2007 Report Share Skriven 7 September, 2007 Haha word! Myers. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 7 September, 2007 Moderator Report Share Skriven 7 September, 2007 Jo, vad gäller nätet så mår man bra av en viss dos paranoia. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 9 September, 2007 Report Share Skriven 9 September, 2007 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 10 September, 2007 Report Share Skriven 10 September, 2007 Plox: Var du inne igår på Battle.net och spelade Diablo 2, nämnligen någon under ditt nick som spelade såg jag? Spelade däremot inte på samma server men ändå, kul ifall det hade varit du och man mötts i en annan del av onlinevärlden. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 10 September, 2007 Report Share Skriven 10 September, 2007 Rakii// Njä det var tyvärr inte jag, det enda jag spelar är nätpoker. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 16 September, 2007 Report Share Skriven 16 September, 2007 Måste klaga lite. Det har ramlat in några nya på forumet ändå är det otroligt dött här nuförtiden. Förut var det ju fart på massor med lektrådar nu är det nätt och jämt att en rullar. HALLÅÅÅÅÅÅ!!! Vakna det är höst, det är filmtajm!!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.