Moderator Manetheren Skriven 2 Maj, 2008 Moderator Report Share Skriven 2 Maj, 2008 Så okej er smak ändras inte. Ni kan få titta, men inte röra eller stirra. Äckligt är det när personen ifråga är 50 år äldre än en själv, eller, i den åldern att han kan vara din pappa. Menar du att de två sistnämnda är äckligt? Håller med om att röra och stirra är otrevligt, men titta får du ta som en komplimang. Det är inte längt till det kommer hända vet du! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 2 Maj, 2008 Report Share Skriven 2 Maj, 2008 Så okej er smak ändras inte. Ni kan få titta, men inte röra eller stirra. Äckligt är det när personen ifråga är 50 år äldre än en själv, eller, i den åldern att han kan vara din pappa. Menar du att de två sistnämnda är äckligt? Håller med om att röra och stirra är otrevligt, men titta får du ta som en komplimang. Det är inte längt till det kommer hända vet du! ja och som det låter på den lilla ponnyn så kommer ju hon absolut inte att kolla å unga killar när hon blir gammal. Fast det är klart det ärju en annan sak. Då är det inte äckliigt för henne längre Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadowfax Skriven 2 Maj, 2008 Report Share Skriven 2 Maj, 2008 Så okej er smak ändras inte. Ni kan få titta, men inte röra eller stirra.Äckligt är det när personen ifråga är 50 år äldre än en själv, eller, i den åldern att han kan vara din pappa.Menar du att de två sistnämnda är äckligt? Håller med om att röra och stirra är otrevligt, men titta får du ta som en komplimang. Det är inte längt till det kommer hända vet du! Jag sa ju att ni kunde få titta! Det betyder att det är okej. Den där sista meningen får du gärna utveckla dock Så okej er smak ändras inte. Ni kan få titta, men inte röra eller stirra.Äckligt är det när personen ifråga är 50 år äldre än en själv, eller, i den åldern att han kan vara din pappa.Menar du att de två sistnämnda är äckligt? Håller med om att röra och stirra är otrevligt, men titta får du ta som en komplimang. Det är inte längt till det kommer hända vet du! ja och som det låter på den lilla ponnyn så kommer ju hon absolut inte att kolla å unga killar när hon blir gammal. Fast det är klart det ärju en annan sak. Då är det inte äckliigt för henne längre Varför ska jag vilja ha en pojkspoling när jag är gammal?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 2 Maj, 2008 Moderator Report Share Skriven 2 Maj, 2008 Så okej er smak ändras inte. Ni kan få titta, men inte röra eller stirra.Äckligt är det när personen ifråga är 50 år äldre än en själv, eller, i den åldern att han kan vara din pappa.Menar du att de två sistnämnda är äckligt? Håller med om att röra och stirra är otrevligt, men titta får du ta som en komplimang. Det är inte längt till det kommer hända vet du! Jag sa ju att ni kunde få titta! Det betyder att det är okej. Den där sista meningen får du gärna utveckla dock Det skulle vara "det kommer inet hända längE till". Du blir ju äldre du också, märren! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 2 Maj, 2008 Report Share Skriven 2 Maj, 2008 Varför ska jag vilja ha en pojkspoling när jag är gammal?? Ja du skulle tro att du inte kommer att spana in killar i 20 årsåldern bara för att du blivit 60. Så som du dregglar redan nu. Jag ser inget fel i att man gillar deet som är snyggt oavsett ålder. Fast förresten du gillar ju äldre män som typ herr Depp. Sen att manne mest är en snuskig gaammal gubbe hör ju inte hit Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 4 Maj, 2008 Moderator Report Share Skriven 4 Maj, 2008 Varför ska jag vilja ha en pojkspoling när jag är gammal?? Ja du skulle tro att du inte kommer att spana in killar i 20 årsåldern bara för att du blivit 60. Så som du dregglar redan nu. Jag ser inget fel i att man gillar deet som är snyggt oavsett ålder. Fast förresten du gillar ju äldre män som typ herr Depp. Sen att manne mest är en snuskig gaammal gubbe hör ju inte hit Nä får hålla med Ingo Rimér här, vilka kvinnor oavsett ålder skriker sig inte hesa när Chippendales drar igång? Gubbe, hehe, tyvärr är det nog sant. Var på en klassträff ikväll för alla oss som gick ur nian för tjugo år sen, på en resturang i en angränsande stad. När jag tog en nypa luft hörde jag några yngre gäster prata och de ojade sig över att det bara var äldre gäster där! Fattar inte hur de kunde skilja mig från de yngre gästerna, man ser ju inte en dag äldre ut än för 20 år sen! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadowfax Skriven 20 Maj, 2008 Report Share Skriven 20 Maj, 2008 Så okej er smak ändras inte. Ni kan få titta, men inte röra eller stirra.Äckligt är det när personen ifråga är 50 år äldre än en själv, eller, i den åldern att han kan vara din pappa.Menar du att de två sistnämnda är äckligt? Håller med om att röra och stirra är otrevligt, men titta får du ta som en komplimang. Det är inte längt till det kommer hända vet du! Jag sa ju att ni kunde få titta! Det betyder att det är okej. Den där sista meningen får du gärna utveckla dock Det skulle vara "det kommer inet hända längE till". Du blir ju äldre du också, märren! "Det är inte länge till det kommer hända vettu!" "Det kommer inte hända länge till" Är inte riktigt samma sak i mina ögon Utveckla Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadowfax Skriven 20 Maj, 2008 Report Share Skriven 20 Maj, 2008 Dubbelt... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadowfax Skriven 20 Maj, 2008 Report Share Skriven 20 Maj, 2008 Varför ska jag vilja ha en pojkspoling när jag är gammal?? Ja du skulle tro att du inte kommer att spana in killar i 20 årsåldern bara för att du blivit 60. Så som du dregglar redan nu. Jag ser inget fel i att man gillar deet som är snyggt oavsett ålder. Fast förresten du gillar ju äldre män som typ herr Depp. Sen att manne mest är en snuskig gaammal gubbe hör ju inte hit Ja juste, jag gillar äldre män, så varför skulle jag välja en ung snofs som inte är lika med min tankeverksamhet som förvisso inga män är men ändå? Du vet väl att killar utvecklas senare än tjejer? Så min fråga kvarstår. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 20 Maj, 2008 Moderator Report Share Skriven 20 Maj, 2008 Deltar i Mustaschkampen i år, försökar alltså samla in pengar till Cancerfondens kamp mot prostatacancer. Lägger ut en blänkare här i hopp om att ni vill vara med och ge ett bidrag till forskningen. Räkna med ett fint omnämnande på sidan om ställer upp! :-{D Klicka på bilden ovan för att komma till min sida, eller klicka här! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 20 Maj, 2008 Report Share Skriven 20 Maj, 2008 Varför ska jag vilja ha en pojkspoling när jag är gammal?? Ja du skulle tro att du inte kommer att spana in killar i 20 årsåldern bara för att du blivit 60. Så som du dregglar redan nu. Jag ser inget fel i att man gillar deet som är snyggt oavsett ålder. Fast förresten du gillar ju äldre män som typ herr Depp. Sen att manne mest är en snuskig gaammal gubbe hör ju inte hit Ja juste, jag gillar äldre män, så varför skulle jag välja en ung snofs som inte är lika med min tankeverksamhet som förvisso inga män är men ändå? Du vet väl att killar utvecklas senare än tjejer? Så min fråga kvarstår. Din tankeverksamhet hahahahahahahaha. Som att du bryr dej i deras tankeverksamhet då när du är 60. Tillåt mej småle Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 22 Maj, 2008 Moderator Report Share Skriven 22 Maj, 2008 Vill bara slå ett slag igen för mustaschkampen jag skrev om i inlägget ovan. Det börjar närma sig sluttampen nu så ta chansen och var med och bidra! :-{D Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadowfax Skriven 23 Maj, 2008 Report Share Skriven 23 Maj, 2008 Varför ska jag vilja ha en pojkspoling när jag är gammal?? Ja du skulle tro att du inte kommer att spana in killar i 20 årsåldern bara för att du blivit 60. Så som du dregglar redan nu. Jag ser inget fel i att man gillar deet som är snyggt oavsett ålder. Fast förresten du gillar ju äldre män som typ herr Depp. Sen att manne mest är en snuskig gaammal gubbe hör ju inte hit Ja juste, jag gillar äldre män, så varför skulle jag välja en ung snofs som inte är lika med min tankeverksamhet som förvisso inga män är men ändå? Du vet väl att killar utvecklas senare än tjejer? Så min fråga kvarstår. Din tankeverksamhet hahahahahahahaha. Som att du bryr dej i deras tankeverksamhet då när du är 60. Tillåt mej småle Ja jag vill inte ha nån tönt som sitter och leker med bilar och tror att han är guds gåva till kvinnan. Btw så e jag ju faktiskt kvinna. Varför skulle jag vilja utsätta en ungdom med min gamla skröpliga kropp där skinmassor hänger och slänger? Det finns ju inget jävla fast område whatsoever på en sådan kropp! Yuak. Jag ska dö ung Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 1 Juni, 2008 Report Share Skriven 1 Juni, 2008 Ursäktar att jag inte varit så aktiv här inne på ett tag men har haft mycket i görningen under den senaste tiden, skaffat ett Wii och då skall man spela på den medans man skall se filmer, diskutera på andra forum, blogga etc... tiden räcker inte alltid till men nu skall jag försöka få bukt med min skrivkramp jag haft känningar om och försöka motverka den med lite recensioner. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 1 Juni, 2008 Report Share Skriven 1 Juni, 2008 Körde igång vårt sommarcafé igår, därav min frånvaro. Kommer vara hyfsat upptagen fram tills augusti. <_> Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.