Jump to content

*Struntsnack* Volume 1.0

Greenleaf

Rekommenderade inlägg

Shit, vad dött det här forumet är. Det var ju aslänge sen jag läste sidan 275. Vad gör ni som får alla att dra? :rolleyes:

Hur är det med er förresten? Ni måste ju ha något intressant att dela med er av, så allvarligt, SKRIV!

Eeeeh du har ju själv dragit så det borde väl du kunna svara på

• Svar 4,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Shit, vad dött det här forumet är. Det var ju aslänge sen jag läste sidan 275. Vad gör ni som får alla att dra? :rolleyes:

Hur är det med er förresten? Ni måste ju ha något intressant att dela med er av, så allvarligt, SKRIV!

Eeeeh du har ju själv dragit så det borde väl du kunna svara på

Jag föredrar att vara inne på sidor där jag är omtyckt. Därför är jag aldrig här.

Dessutom umgås man hellre med en snygg en påg.

Maneten: Men det är väl skillnad mellan aktiva medlemmar och de som är inne kanske 2 sekunder åt gången?

hm, säker på att inte de onda medlemmarna har lämnat forumet då? Alla som är här nu är trevliga förstår du. :)

Aktiviteten är lägre i perioder, så har det alltid varit. Men vill du ha mer aktiva trådar så kolla i filmdelen eller i lekdelen. Flesta inläggen sker där, inte här i mingel.

hm, säker på att inte de onda medlemmarna har lämnat forumet då? Alla som är här nu är trevliga förstår du. :)

Aktiviteten är lägre i perioder, så har det alltid varit. Men vill du ha mer aktiva trådar så kolla i filmdelen eller i lekdelen. Flesta inläggen sker där, inte här i mingel.

Det jag reagerade på vad att nästan ingen alls skriver på den här avdelningen längre. Förr i tiden postades flera inlägg per dag. Det var därför jag skrev det första inlägget till att börja med. Att det sedan aktiviteten är lägre lite då och då, förstår jag med. Men nu känns det verkligen dött.

Ptja, jag vet väl att många av er är trevliga här inne med. Jag skulle väl kunna bli aktiv igen om jag orkade, men det är inte alltid så lätt. Att orka alltså :P

Ingen av er svarade förresten på min fråga om hur ni mådde, fy er :rolleyes:

Men men, ha det bra!

Men men, ha det bra!

Hur jag mår vet du.

Sen är det väl att de som är här nu är inte lika diskussionsbenägna tyvärr. Det skulle behövas lite heta diskussioner så att PEO fick nått att göra genom att gå in och styra upp :P

Men men, ha det bra!

Hur jag mår vet du.

Sen är det väl att de som är här nu är inte lika diskussionsbenägna tyvärr. Det skulle behövas lite heta diskussioner så att PEO fick nått att göra genom att gå in och styra upp :P

Ja, och du skulle må gott av att hitta på nåt annat än sitta här och glo. Har du inga vänner du kan umgås med, eller något intresse du får göra och klarar av?? Fan jag hade aldrig pallat leva som du. Men du har ju två val att göra i alla fall. Hur lång är väntetiden förresten?

• Moderator

Faktum är att på "din" tid var det mycket mer aktivitet i Mingeldelen än i Filmdelen på forumet, Shadowfax. Spamtrion såg ju till att det hände saker, du vet. Nu är det mer aktivitet i Filmdelen och jag tycker nog det är bättre faktiskt. Det är ju helt ok att snacka skit, men det är roligare att snacka film.

Själv mår jag ganska kass, har mycket problem med familjen just nu. Hur är det själv?

Låter inte bra Manne

Jo Shadow det är svårt att göra nått när man liksom inte orkar.

Vissa dagar blir jag totalt slut av att gå ut i köket och hämta käk.

Och nej de flesta kompisar har faktiskt övergivit en nu. De flesta har liasom familj. Så det blir datorn och tv:n dvs film. Men funderar på att köoa mej ett spel åsså så kan man ju variera med lite sånt :) En xbox kanske.

Finns ingens peciell väntetid. Det kommer när det kommer men jag har väntat i 2 år och snart 8 månader och det är ganska lång tid.

Maneten: Javisst är det bättre att det är mer aktivitet i filmdelen på ett filmforum.

Det var tråkigt att höra. Hoppas det blir bättre snart. Annars har jag det ganska bra. Har äntligen kommit bort från Dalarna ett tag så jag slipper den jävla snön och skolan...

Ingoman: Jaha, jag trodde inte att det var så illa. Jag håller fast vid att det är synd om dig. Du får ringa läkarna och klaga lite. Övergivit dig? Då är det väl dags att du tar dig i kragen och tar kontakt med dom igen. Om du vill ha fler vänner alltså. Även om man har familj så är man inte upptagen jämt. En X-box? Ja, köp du en sådan... Du kan ju köpa nån papegoja också så du har nån att prata med :P

Hejsan alla! Nu är jag tillbaka igen efter en tids avskärmande ifrån Internetvärlden bortsett ifrån ett annat forum, har nött tv-serier i massor nu och skänkt min tid åt Guitar Hero 3 till Xboxen. Men nu har jag både sett I Am Legend och Gone Baby Gone som jag ska slänga upp recensioner på. Hoppas alla har det bra och ha en fortsatt trevlig julhelg!

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...