Plox Skriven 27 November, 2008 Report Share Skriven 27 November, 2008 Vadan denna usla aktivitet på forumet? Kom igen nu - posta posta posta! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 27 November, 2008 Report Share Skriven 27 November, 2008 Ja, in med fler stammisar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 28 November, 2008 Report Share Skriven 28 November, 2008 Känns lite som att vi få aktiva, vi är väl inte mer än 8-10 stycken på sin höjd, får hjälpas åt att hålla liv i forumet och varsamt välkomna nytillskott (vilket jag förvisso tycker vi är bra på). Själv trodde jag faktiskt aktiviteten skulle ryka upp sig rejält nu efter sommaren - men kurvan pekar ju på helt fel håll. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 28 November, 2008 Report Share Skriven 28 November, 2008 Tycker ändå inte att det har varit nån jätteskillnad på aktiviteten - det har ju varit en del fräschare ansikten de senaste månaderna ändå, men däremot har det kanske minskat med gäster. Har dock gått några dagar hit och dit då det inte skrivits så jättemycket dock. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadowfax Skriven 12 December, 2008 Report Share Skriven 12 December, 2008 Hmm.. ni har inte problem med snuskfolk som skickar porrsidor via PM eller så? Eller är det bara jag som får allt sånt ^^ Nån som vill byta? Kom igen nu grabbar, jag vet att ni vill... Hemsidan var verkligen HOT! /En som absolut inte gick in på sidan själv! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 12 December, 2008 Report Share Skriven 12 December, 2008 Det ska inte längre vara möjligt för nya medlemmar att skicka pm. Vi modererar dessutom alla nya medlemmars inlägg och tillåter inte gäster att skriva inlägg som vi gjorde tidigare. Detta för att stoppa vågen av spam. Vi kommer också snart uppgradera forumet vilket ytterligare kommer minska risken för spam. Om du läser trådar på forumet bör du alltså inte länge se spam, men om du fått reklam via pm - skicka vidare till mig så att jag kan stänga av den medlemen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 10 Januari, 2009 Filmstar Report Share Skriven 10 Januari, 2009 Bästa repliken var helt klart: "I'll slit your throat, f@ck your wife and kill your kid". Sen gillar jag Lukas Moodysson tidigare filmer # Åmål och Tillsammans. Åååh, snälla, sluta med den där fåniga självcensuren. Om det är nåt jag ogillar mer än censur så är det självcensur. ...eh, testade lite och tydligen går det inte att skriva f u c k. Men herregud Peo... Då får jag be Plox och Czech om ursäkt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 10 Januari, 2009 Report Share Skriven 10 Januari, 2009 haha ingen fara på taket Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 11 Januari, 2009 Report Share Skriven 11 Januari, 2009 Det var för att stoppa spam (länkar blev då inte klickbara etc). När spammen nu är under kontroll så slipper vi censuren. Dock ändras inte automatiskt gamla censurerade inlägg. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 11 Januari, 2009 Filmstar Report Share Skriven 11 Januari, 2009 Bästa repliken var helt klart: "I'll slit your throat, f@ck your wife and kill your kid". Sen gillar jag Lukas Moodysson tidigare filmer # Åmål och Tillsammans. Åååh, snälla, sluta med den där fåniga självcensuren. Om det är nåt jag ogillar mer än censur så är det självcensur. ...eh, testade lite och tydligen går det inte att skriva f u c k. Men herregud Peo... Då får jag be Plox och Czech om ursäkt. Haha, klockrent Jojje. Jag accepterar din ursäkt Blev också överraskad när det blev # i inlägget. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 6 April, 2009 Report Share Skriven 6 April, 2009 Ronaldo planerar sina bilkrascher? Enligt msn:s nyheter så kan jag tolka det som så att Cristiano Ronaldo redan beställt en ny bil precis innan han råkade köra av vägen med sin Ferrari. Hade han alltså planerat att demolera sin förra bil redan i förväg, och därför beställt en ny så att han slapp stå utan sportbil allt för länge? Säga vad man vill om Ronaldo, men lite begåvad (eller åtminstone synsk) är han allt i såna fall! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 10 April, 2009 Report Share Skriven 10 April, 2009 8 medlemmar firar sina födelsedagar idag angus77(32), hemkst_dåligt(21), BNliakoppon(41), BKliakoppon(41), BUliakoppon(41), RAtypeSeers(41), CYtypeSeers(41), MAtypeSeers(41) Verkar som att en hög spamare fyller 41 idag... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 22 April, 2009 Report Share Skriven 22 April, 2009 Jag hittade en asskön wigger på Myspace - som hämtad ur Office Space Det värsta är att jag tror han är seriös. Tragikomik... LUWS på Myspace. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 28 April, 2009 Moderator Report Share Skriven 28 April, 2009 Efter Bowling for Columbine har jag blivit rejält ogillande till medias sätt att sälja lösnummer genom att sprida skräck. När fågelinfluensan var på tapeten var Sverige hysteriskt rädd för alla flyttfåglar. När sedan inget hände och media inte hade så mycket att skriva om längre så försvann plötsligt folks rädsla. Nu upprepas samma sak med grissnuvan. Media måste ju jubla när rapporter börjar komma in angående den minsta lilla chans till pandemi. Blir bestört över det faktum att folks rädsla används till att tjäna pengar. Folk är nedtryckte i skoskaften nu efter finanskris och det faktum att arbetslösheten öka, det är ju åtminstone ett faktum som inte går att bestrida. Folk varslas och blir uppsagda. Att nu spä på den kollektiva depression som hotar genom att hota med dödliga virus är både oansvarigt och snudd på omoraliskt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 28 April, 2009 Report Share Skriven 28 April, 2009 Ja, detta mediefenomen är ingen positiv utveckling, precis. I USA är var det ju satt i system att sprida rädsla och skräck för att lättare få kontroll över folket. Det händer ju i andra mer extrema länder också. För en person som min mormor så verkar det vara ganska så mycket ohälsosamt att läsa om negativa saker i tidningen varje dag. Hon är nästan på väg att bli paranoid och tror ju att man inte går säker i ett samhälle mitt på ljusa dagen längre. Hon är orolig när jag inte kommer hem tidigt på kvällarna - och när jag ska ut och springa så är hon rädd att jag ska bli våldtagen typ. Hon brukar ringa hem till min familj bara för att kolla så att alla är hemma och har det bra. Det är både kul och tragiskt. Det skulle inte förvåna mig om hon började tjuvlyssna polisradion under dagarna, för att få lite kontroll över allt som händer... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.